116.část

60 6 0
                                    

''Fajn tak si dejte tu deku jinam...nestrpím tě tady poslouchat a kazit mi den!''

''Ale Lodo,ty tady nerozkazuješ!''Začala si položovvat děku..když v tom.

''Ludmilo,prosímtě ...bež pryč .. běž jinam ,nevidíš že Lodo tě tady nechce?''řekl Fede..což mě překvapilo..

''Nevidím.Federico copak nevidíš co ti ta Lodovica dělá s hlavou?! Prosím nešahej na mě!''Řekla Ludmila..

''Ludmilo! prosím ..Běžte o kousek dál a nelepte se aspoň na nás..''

''GJHAKRHKJAHRKJRHK :DD zahučela Ludmila'' a odešla asi o 5m dál..

''Fede..tos nemusell''ostatní jen čuměli..

''Ale musel Lodo.. teď se zas můžeme opalovat..a neřešit sračky..''

Já se jen otočila na bok k Niallovi usmála se naňho a povídali jsme si..Občas jsem se mrkla na ostatní..Tess a Liam spali a Fede si četl časák ale křivě se na nás dva díval:D.Řekla jsem Niallovi jestli by nešel do vody..

''Jasně Lodo..Tak dem''

''Můžu s váma? ''zeptal se Fede.

''Jasně''řekl mu nato Niall.

Niall bohužel nevěděl o mém incidentu s Federicem..Ani se mu to neplánuju říct..bylo by to blbé po tom,co jsem naňho vyjela s tou Naty..Takže mi můj plán držet se od Fedeho dále..nějak nevychází...

''Fajn tak dem''řekl Fede a chytil mě za ruku..asi čekal že spolu poběžíme jak dva jednorožci do světa kouzel... ale já se cukla a šla blíž k Niallovi a šli jsme do vody...

Začala jsem po Niallovi cákat vodu a plavali jsme ve vodě..

''Chcete zmrzku?''zeptal se Niall..

''Jasně''oba jsme řekli .

''a jakou?''

''Já si dám čokoládovou a Fede si dá Jablko''

''Fajn tak já du,za chvíli jsem tu''řekl Niall a odešel.

Já sem mezitím nahodila vážný rozhovor s Fedem...

''Hele fede..to co se stalo včera nic neznamená..nesmím tě milovat!pochop..budem rodina a ..nezastávej se mně před ostatníma..vypadá to divně..''

''Ale Lodo na tom není nic špatného..a''

Když v tom jsem se začala topit...Prostě jsem si nějak lokla a začala jsem se topit..

''Lodo!!!!!''zakřičel Fede a začal semnou plavat ke břehu...Všimnul si toho i plavčík..ale Fede mu dal znamení že to zvládne sám..Asi to nevypadalo že umřu..Ale stejně jsem měla zavřené oči..

Když semnou doplaval , dal mě na ručník..Tess a Liam do ňho hučeli ať něco dělá...Fede se ke mně naklonil...a dal mi umnělé dýchání.Moc jsem se nebránila..ani jsem to nevnímala..Hned jsem otevřela oči a odstrčila Fedeho..''C-coto''Řekla jsem hned..

Všem co dočetli chci poděkovat:3 , ★ and Comment potěší:) pokud nemáš tak i follow<3 :) ♥-

I think about you (CZ)Where stories live. Discover now