★ Aaaaaaa NOVÝ DÍL:) SICE TEĎ ITAY nebude pravidelně,ale o prázdninách by zase měl:3.Strašně mi to chybělo.Je super si takhle vypsat nápady*-* Snad se vám bude líbit:) ★Já se usmála a byla smutná.
Zamnou jen stála Tess s otevřenou pusou..Po chvíli mě odtrhla,obě jsme se rozloučily s Niallem a zmizely za dveřma letadla.Bylo tam pár volných míst a dokonce i u mého milovaného okna.Sedly jsme si a čekaly,až poletíme.Zavazadla byly všechny v letadle a tak nebylo třeba obav,že je ztratíme.Stejně jsem měla pocit,že jsem něco zapomněla....
Když letadlo vzlétlo,popovídala jsem Tess o té puse večer. Taky jsme se obě bály,aby nám naše kluky někdo nepřebral..Myšleno jako kámoše,protože já s Niallem to není officiální....Po chvilce jsem si pustila hudbu a Tess si četla. Napadlo mě,že bych si měla přečíst tu knihu,kterou jsem si koupila.Hrabala jsem v batohu a marně hledala knihu.No jasně samozřejmě jsem si ji zapomněla na nočním stolku.Doufám,že je to poslední věc,kterou jsem si zapomněla.Chtěla jsem říct Tess ,ať mi půjčí svoje sluchátka.Jenže ona s něma usla.Takže jsem se otočila znova k oknu a dívala se ven...Teď mě čeká už ''jen'' 3hodinová cesta..myslím..Po chvilce,když už se mi zavíraly oči,mi přišla sms (fakt newm jestli je to možné xD v letadle jsem nikdy neletěla a nevím jak to tam s tím mobilem je xD).
Podívala jsem se na obrazovku a uviděla kontakt NIALL.
Aspoň někdo mě potěší a zabaví,řekla jsem si v duchu a pousmála se.
Niall: Ahoj Lodo,tak co let? Jak se máš? Všechno v poho?
Já: Hoj Ni....jo fajn,jetu trochu nuda,Tess spí,jinak vše v pořádku.
Ni:Liam jí pozdravuje...a já tebe taky :)
Já: Až se vzbudí,vyřídím jí to.A tobě zavolám.Až doletíme.Zrovna jsem se chystala spát.A ty jsi napsal.
Ni: Vypadáš naštvaně.Promiň , nevěděl jsem,že jsi chtěla spát ...
Já: To nic,jen jsem trošku unavená,děkuju že jsi napsal.
Ni: Né ,to já děkuju že jsi mi odepsala Lodo:)
Já: Ale....Já se půjdu zase snažit usnout a po příletu zavolám.Zatím pá :)
Ni : Pá princezno...:)
Když mi došla poslední sms nemohla jsem uvěřit.Zase mi řekl něco pěkného. I když princezny nemám ráda,od něho mi to zní sladce.Opřela jsem si hlavu o záhlavek a zavřela oči.
---Federicův pohled---
''Dopsal jsem poslední sms pro Lodo,mezitím co Niall dělá jídlo...Asi je smažu aby to nebylo nápadné.
Chci je jen sblížit.Chápeš?Byl to náš plán od začátku,ikdyž oni si k tomu sami napomáhají teď.''Liam v telefonu: ''Jasně,chápu.Pomůžu ti ,když to bude nutné..."
---Zpět pohled Lodo---
"Né!!! Tess vstávej,padáme! " začala jsem ječet.Všichni lidi řvali a děti brečely.Všude byl zmatek a já nevěděla co dělat.
"Panebože!" probudila jsem se v sedě a hluboce se nadechla.Byly jsme pořád v letadle a Tess si prohlížela časopis."Eh,Lodo?coje?"zeptala se.
"Ale...nic."naštěstí to byl sen.."Ale než jsem taky usla psal mi Niall."*le ukázala jsem ji SMS.
"Myslím,že tě má taky rád." odpověděla mi Tess po přečtení zpráv."
"To si nemyslím,vsaď se ,že do týdne na mně zapomene."odřekla jsem.
"Hmm,to si nemyslím.."řekla zamyšleně Tess a začala číst dál.
Koukla jsem se z okna a uviděla ,že se blížíme k zemi.Začali jsme klesat a já pomalu viděla krásy Británie.
Pobyt byl u Londýna.Né přímo tam,jak nám bylo řečeno....
----
O 3hodiny později---
Naše letadlo přistálo před asi dvěma hodinama a 45 minutama a my tu čekáme v zácpě.Vzaly jsme si s Tess taxíka.Nepotáhnem ty naše kufry pěšky,ne?
Tess zavolal Liam a celou cestu kecala.Zatím co Niall se ani neozval,ale Fede mi zavolal.
Taky jsem ho obeznámila s tím,kde jsme a tak.Po další půl hodině jsme dojely k takovému domku.Zavolala i teta..zacož jsem byla ráda.Byl to spíš takový menší domek ,který byl i blízko školy.Nastěhovaly jsme si tam všechny kufry a chystaly se na obhlídkovou procházku.
^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^
Děkuju za přečtení.Budu ráda za follow a ★.Ahoj u dalšího příběhu!:)
YOU ARE READING
I think about you (CZ)
FanfictionTento příběh je o dívce jménem Lodovica..(17let),která pochází z Itálie.Rodiče a její mladší sestra jí umřeli při těžké autonehodě.Proto se musí přestěhovat ke svojí tetě Ally do Francie..(od3.serie do Londýna)Bude těžké opustit své staré kamarády a...