90.část

82 8 0
                                    

..jsem se probudila.Byl to sen ale váždě divný..Docela jsem nechápala ...Niall už tam nebyl.Asi odešel na záchod.A tak si ke mě přesedl Fede a sundal si sluchátka.

''Co se stalo Lodo? ''

''j, já ani nevím,..Měla jsem divný sen..''

''Ahá to bude dobrý..řekl a objal mě''

V tom přišel Niall s kelímkem s vodou a zmáčkl ho zlostí až ta voda vyprskla.Fede se ode mě odlepil..

'¨Co se děje Nialle?''

''Ale nic..jen mě chytla křeč v ruce..zdovolením Fede..řekl a odstrčil ho zpět na své místo''

''Tak cojak jsi se vyspala?'' zeptal se znova Niall.

''Ne moc dobře..měla jsem divný sen.''.začala jsem mu ho vypřávět.Fede se jen ušklebil a dal si zpět sluchátka.

Celou dobu jsem se dívala z okna a měla sluchátka v uších.Ten strach z létání mě přešel ..a odstartoval mojí lásku k létání..Ty mraky...a ty malé městečka pod náma ...prostě super.Pořád jsem všechno fotila..Mám i selfie s Niallem a Fedem:D.Ludmila potom usla ..takže byl po celý zbytek letu klid.Poslintala Naty rameno ale jinak v poho.Andrés vyplňoval křížovky....No prostě Andrés...Tess a Liam koukali na film v mobilu...A Gregorio s Pablem diskutovali o té škole...a o našem apartmánu..

Všem co dočetli chci poděkovat:3  ,  ★ and Comment potěší:) pokud nemáš tak i follow<3 :) ♥-

I think about you (CZ)Where stories live. Discover now