138.část

79 6 2
                                    

***Je tady nový díl ITAY! SNad se bude líbit,určitě dejte koment:) NJOY:D***

Chvíli jsem se probírala a šla se chystat.Ani nevím kam jedem tak si vezmu svůj baťůžek a do něho pár nezbytností.Ani nevím jak ale těch 30minut rychle uběhlo a já jen dojídala snídani.

''Tak co připravená?zeptal se James,

Nevím kam jedem a tak jsem se zeptala:''No,kam vlastně jedem?''

Za pár dní mám narozky ale to stím spojené nebude..

''Jedem...''když už to chtěl říct,skočil před něho Fede a zakřičel:'Né tati,toje překvápko!'' a odstrčil Jamese bokem.

''Proč to tak tajíš?''zeptala jsem se nechápavě Fedeho.Mezitím večel do kuchyně Niall..:''Tak co,můžem vyrazit do toho muzea?''

Fede se na něho ušklíbl a řekl:''Ale Nialle ,teď jsi to pokazil,tak co Lodo těšíš se?''

Aha.Ok.Já čekala njakou plavbu nebo tak,když je venku hezky a mírně zamračeno.Ale OK jdem do muzea...

''Jo těším''falešně jsem se usmála a všichni jsme se pomalu sbírali a chystali k autu.

Když už jsme jeli,poslouchala jsem písničky a pořád jsem nikde neviděla to muzeum.Akorát mi to tady bylo povědomější čím dál tím víc.Najednou jsem předemnou spatřila Eiffelovu věž.Vážně zblízka,projeli jsme pod ní a jeli někam dál.Nikdy jsem nebyla tak blízko Eiffelovky ,jen jsem jí vídávala z okna.Zajeli jsme někam opodál do jedné ulice a zaparkovali.Když jsem vystoupila,dezorientovaně jsem vyhrkla:''Kde to sakra jsme?''

Teta Ally se podívala na Jamese,ten na Fedeho a Fede na Nialla.''Můžu?''zeptal se netrpělivě Fede.

James jen kývnul a Fede spustil:''Takže,Dneska máš svátek-v tu chvíli mě trko že mám dneska svátek,super že jdem do muzea- a Jamese napadlo,že by bylo pěkné někam zajet.Jako na oslavu tvého svátku.A tak jsme se rozhodli že zajedem do,nebo spíš na-ukázal na Eiffelovku.''

Já se jen začala červenat a skákat ...Obejmula jsem je a smála se.Nikdy jsem jí nebyla tak blízko a teď tam půjdem..paráda.Niall šel k autu a otevřel kufr.Vytáhl krásný svazek rudých růží.

''Tohle jsme ti koupili napúl s Fedem''usmál se a předal mi je.Teta i já jsme žasly překvapením.Obadva jsem objala a dala jim pusu na tvář.

''Tak co,jdem ?Bude tam asi dost turistů''Řekl James a pomalu jsme šli.Zachvíli jsem jí vidla v plné kráse.Veskutečnosti je ještě větší než z okna nebo fotek.Zachvíli jsme i přes nespočetné davy turistů byli nahoře.Nemohla jsem vydržet chvíli na místě a koukat se na jedno místo.Pořád jsem chodila a zírala kam se dalo.Pochvíli jsem se krapet uklidnila a vrátila se za klukama.

Po asi půl hodině šla teta Ally se strejdu na kafe někam dolů,ale my jsme tady s klukama zůstali.Nemohla jsem být bez fotky a tak jsme poprosili nějakého turistu z anglie,aby nás vyfotil.Postavila jsem kluky okolo mě-ano,vypadala jsem jak bitch comá 2rich boye:DDDDD ale nevadí-a řekla jsem pánovi aby nás vyfotil.

''Please touch there and photo us.''řekla jsem mu a ukázala na tlačítka na obrazovce mobilu.Vrátila jsem se ke klukům a než jsme se stačili podívat do objektivu,ten chlap utekl s mým telefonem.

''Chyťte ho'!!řvala jsem a Fede i Ni ihned běželi za ním.Nevěděla jsem co dělat,když už jsem chtěla volat policii-už jsem sešla dolů,uviděla jsem tam jak Fede drží toho cizince a Ni volá policii.Ti si ho převzali a Fede mi podal mobil.Objala jsem ho.''Děkuju''pošeptala jsem.Niall stál opodál.

''To Niall ho chytil.Já ho jen držel.''zašeptal zpět Fede.Usmála jsem se na Nialla a šla ho obejmout.Dala jsem mu pusu zase na líčko a stiskla ho okolo krku.

''Děkuju moc Ni.''

''Nemáš zaco Lodo.''sladce se usmál.Chvíli sme se na sebe koukali.

''Haloooo,země volá Lodo,Země volá Nialla!Co kdyby jsme se šli vyfotit před Eiffelovku.''...

♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Všem co dočetli chci poděkovat:3 , ★ and Comment potěší:) pokud nemáš tak i follow

I think about you (CZ)Where stories live. Discover now