137.část

85 6 2
                                    

★†★Pro úvodsechciomluvit ,žečástjekratší,jelikožjsemvpátekpřijelazlyžáku(dnesjesobota) anestihlajsemtohotoliiknapsat:) Příjemnéčtení^___^★†★

V Niallově hlavě again xD: teď jsem si uvědomil,že to nemá cenu....
"Jsem už ospalý ,asi půjdu spát,co ty na to?Asi by jsi měla jít taky"řekl a pousmál se.Chytil mě za ruku a odvedl do pokoje.

Jeho dotyk byl tak mrazivý..nechápu proč.

''Sice se mi ještě nechce spát ale,nechceš tad-''

přerušil mě''Né nechci,radši by jsi měla jít taky spát,přeci jen ráno jedem na ten výlet,pamatuješ?''

''Na jaký výlet? To se všechno dozvím poslední? Hlavně že jsou všichni venku..''vyjekla jsem zklesle.

''Oni snad dorazí..jinak seto ruší.A tvoje teta to říkala než šli..''

To jsem asi musela přeslechnout..to jsem teda zvědavá co to bude za výlet..

''No fajn no,tak já pudu spát ale nevím co to v tobě ruplo...''dořekla jsem s divným nádechem když jsem ho vystrčila ze dveří..Lehla jsem si na postel a koukala se na krásný večerní výhed..Taky jsem přemýšlela,jaké byto bylo,se podívat zase někde jinde než tady.Největším snem je prozatím Londýn.Ikdyž každý strašně miluje Paříž,nejradši mám Londýn..a pozítří zas škole,oh bože! 

Převlékla jsem se do pyžama a s pomalu zavírajícími víčky se koukala na Eiffelovku.
.
Po chvíli  se mi zavřely oči a spala jsem.

..
"Vstávej!"třásl semnou a pokřikoval někdo a ten někdo byl Fede.

"Co tak ječíš,hoří nebo co Fede?"

"No né,jen za 30minut vyjíždíme a tak jsem si řekl,že by bylo dobré aby ses začala chystat."

"Tím chceš naznačit jako, že se chystám pomalu?"zasmála jsem se a bouchla ho polštářem.

"Nic takového"hodil ho po mně zpět a :"Tak se chystej"řekl a pomalu odešel...

♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Všem co dočetli chci poděkovat:3 , ★ and Comment potěší:) pokud nemáš tak i follow

I think about you (CZ)Where stories live. Discover now