Všichni jsme ràdi poznali naši novou učitelku..je strašně fajn..No horší bylo že Tess s Liamem byly přiděleni do té druhé třídy... I Andrés...Já zůstala v té "třídě č.1" společně s Fedem,Niallem,Ludmilou a Naty...Komu jsem co udělala že jsem s Ludmilou..Nicméně to bych nepřála nikomu...
Pablo a Gregorio budou počas tohoto měsíce tak nějak suplovat na této škole hlavně tanec a zpěv,...a taky zeměpia a biologii.
Za náma s Tess seděl Niall a Liam a vedle nás v druhé řadě seděl Fede a Andrés...a takhle to bude každý školní den....Najednou Niallovi zapípala SmS..Ja jen nahlídla přes škvíru sedadel.."psšt,Ni...kdo píše?"šeptla jsem.
"zase neznámé číslo hsle: Ahoj Niallem,dobré ránko,jak jsi se vyspal? Tvoje tajná ctitelka..."
"wow tak ty máš obdivovatelku.."
****.-v Niallově hlavě; Ale já nechci obdivovatelku,chci tebe-****
"Jó,jasně.to.je super"řekl tak trochu sekaně..
"tak jí odepiš,možná je tady v buse a zapípá ji Sms.."
"To je jedno...ani o to nestojím?Stejnak bude mít vyplý telefon kvůli škole."
"Fajn jak mysliš."zase jsem se otočila.
za 10min jsme byli u školy.....
Wow ta je velká a krásná....Lepší než ta naše ve Francii...A strašně hezký parčík okolo...Pablo:."Tak teď jdem to třídy a tam na nás bude čekat nová učitelka-Angie...Je to známá od Beta..Škoda že s náma nemohl jet no..."
Když jsme došli do třídy,nebyli jsme tam sami."Ták dobrý den naši noví nestálí žáci.Chci vás přivítat v naší škole tady v Kalifornii.Já jsem Angie a budu vaše učitelka po celý tento měsíc vašeho studia na naší škole.Bohužel pro vás všechny není zde dost místa a tak vás rozdělím do 2 tříd.Obě učím já,takže žádný strach..."
Všichni jsme ràdi poznali naši novou učitelku..je strašně fajn..No horší bylo že Tess s Liamem byly přiděleni do té druhé třídy... I Andrés...Já zůstala v té "třídě č.1" společně s Fedem,Niallem,Ludmilou a Naty...Komu jsem co udělala že jsem s Ludmilou..Nicméně to bych nepřála nikomu...
Pablo a Gregorio budou počas tohoto měsíce tak nějak suplovat na této škole hlavně tanec a zpěv,...a taky zeměpia a biologii.
Na první hodinu měla naše třída Angie...ještě jsme se navzájem představily,.....No a pak proběhl ten nudný školní den,který nikoho nebaví:D a ani nezájímá takže přeskočíme ke konci hodiny.
"Děkuji za dnešní den,jste vážně super jak si vás Beto vychvaloval.Takže uvidíme se zítra."
"Naschle Angie"všichni jsme se rozloučili a šli jsme směrem před školu k autobusu...Tam jsem se taky setkala s Tess..
♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥
OD TÉTO ČÁSTI BUDOU VŠECHNY ČÁSTI 2x DELŠÍ:)-jen pro info :)
Všem co dočetli chci poděkovat:3 , ★ and Comment potěší:) pokud nemáš tak i follow<3 :) ♥-♥
YOU ARE READING
I think about you (CZ)
FanfictionTento příběh je o dívce jménem Lodovica..(17let),která pochází z Itálie.Rodiče a její mladší sestra jí umřeli při těžké autonehodě.Proto se musí přestěhovat ke svojí tetě Ally do Francie..(od3.serie do Londýna)Bude těžké opustit své staré kamarády a...