Já: Už budu muset jít, a pamatuj zítra buď u nás a nechoď k Ludmile. pousmála jsem se.
Jorge: Tady máš můj deštník ať nezmokneš.
Dík řekla jsem a běžela co nejvychleji to šlo.U školy mě čekala teta a jakmile jsem nastoupila začala říkat:"Lodo než někam deš musíš mi zavolat,dyť víš že jezdím přímo z práce a měla jsem o tebe strach" "Promiň teto, už se to nestane"
"A kde jsi vlastně byla?"
"U kámoše doma"
"Vidíš a tak ses bála že si kamarády nenajdeš a kolik jich teď máš že? usmála se teta."
"Teto, mám 3. Tess Liama a Jorgeho. Těch moc není" řekla jsem.
Když jsme dojeli domů,hned jsem šla napsat Tess o dnešku s Jorgem.
Napsala jsem i všechno ohledně toho že s náma bude trávit čas Jorge kvůli tomu že odešel z party až po smutnější část dne.Kde jsem se rozbrečela. Tess nijak neprotestovala že by s náma Jorge neměl být.Byla jsem ráda, akorát jsem zvědavá jaký na to bude mít názor Ludmila.
Akorát jsem potřebovala aby mě Tess doučil matiku,protože ta mi fakt nejde. Když už bylo pozdě , zhasla jsem světlo a šla spát.Zdál se mi krásný sen o Niallovi ikdyž ho momentálně nemám moc ráda.Potom se tam připletl Jorge a s někým z nich jsem se políbila ale nevím se kterým.To už jssm byla v čase kdy zvonil budík.
No potom jsem vzala můj deštník i ten Jorgův a jeli jsme do školy.Když jsem vešla dovnitř,u mojí skříňky stál Jorge a mávnul na mě.Když jsem tam přišla ,Jorge se mě zeptal co mi nato řekla teta. "No ani na mě neřvala a dík za to že jsi mi půjčil deštník" -podala jsem mu jeho deštníl-
"není zač Lodo" a usmál se. "Jé ahoj Tess " řekla jsem. Ahoj Lodo a čau Jorge,ty teďkom budeš hodně s náma ,co? a zasmála se. ''Asi jo" řekl jorge a taky se zasmál.Zachvíli jsme šli do třídy a sedli si do lavice.Jorge seděl v poslední lavici za náma.Seděl sám protože Andrés musel sedět taky sám ale před učitelem v první lavici.Já i Jorge jsme seděli blíž k oknu a Tess ke dveřím.Když jsme si sedli , okamžitě za náma doběhla Ludmila a začala řvát proč na ni Jorge nečekal. "Hele ,Ludmilo, Jorge už tě má dost! Odešel z té vaší party aby ti to bylo jasné"
Ludmila: No no,to si děláš srandu ne? Nabaluješ mi tady kluka a teď mi přebereš i dalšího kluka?!
Já: Každý ví ,že se ti líbí každý kluk na škole,tak nedělej že tě to mrzí jo?
Ludmila:Lodovico ! Nedovoluj si na takovou supernovu jako jsem já!
-Z dálky na nás koukali Liam a Niall takovým pohledem žeby zasáhli ale nestalo se-
Jorge: Nekřič po Lodo ! a okamžitě od nás odejdi! Dělej Ludmilo!
Ludmila: al,ale Jorge ty patříš k nám,-zafňukala
Jorge : No tak teď už ne!
My s Tess jsme jen nečinně přihlíželi. Když zazvonilo, •••••••• pokracovani priste:D•••••
YOU ARE READING
I think about you (CZ)
FanficTento příběh je o dívce jménem Lodovica..(17let),která pochází z Itálie.Rodiče a její mladší sestra jí umřeli při těžké autonehodě.Proto se musí přestěhovat ke svojí tetě Ally do Francie..(od3.serie do Londýna)Bude těžké opustit své staré kamarády a...