125.část

55 4 2
                                    

Niall mi stihl dát pusu na líčko:3..... No takový feel..:D nic radši...Když odešli říkaly jsme si s Tess jací to jsou špehové.....Pomalu jsme vše vyply a připravovaly se na zítřek...dobrooou.

-ráno 9:00-

Sakra,sotva jsme se vzbudily,tak nestíháme...Musely jsme vše udělat a v 9:30 jsme vyšly k molu.Tam už čekaly obě třídy..Naše třída teda s Angie. Bohužel jsme dostali Gregoria....Pablo byl s Tess ve třídě na výlet...A Xabi byl taky u Tess .Aspoň jsem tam měla Nialla&Fedeho...Ale Fede byl podivně s Ludmilou.asi pochopil že mám momentálně kluka..snad.Tak jsem si sedla s Niallem.

"Tak co ty a Xabi?"

"Co my?"

"Co se mezi váma stalo?"

"No něco mi o sobě řekl a poznala jsem ho...A 2x jsme si dali pusu"

V Niallových očích se objevil vztek a zahořklost..

"Tak to vám to přeju"fejkově se usmál a kousl si do cheeseburgeru...

Nevypadal 2x šťastně.

"Chceš kousnout Lodo?"

"Jasně,díky."Samozrejmně že jsem mu ukousla málem i prst:D .Nějak jsem nestihla snídani no...Když jsme tam dojeli,Angie nás spočítala..

"Jsme po třídách,protože bychom nemohli chodit v tak velkém počtu..takže budem každá třída chodit na jiné atrakce"

Řekla Angie a podívala se na Gregoria..Chytla ho za ruku a řekla:"Takže máte zatím rozchod,ale za 1h je sraz a půhdem společně na oběd'"řekla a odešla s Gregoriem někde do tunelu lásky...

"Ona chodí s Gregoriem?0.o"

"Lodo..asi...ale nějak se mi to nezdá:D.."

"no brrr,teď budu mít noční můry"řekla jsem a jedním koutkem jsem se podívala na Federica který šel s Ludmilou taky někam do tunelu lásky.

"a kam půjdem?"zeptal se Ni.

Chytla jsem ho za ruku a utíkali jsme k zrcadlům.Bohužel jsme tam nedošli ,protože cestou jsme potkali  Mickeyho a Minnie.Teda jako v převleku ale..:D.''Jé mickey!"vykřikla jsem.

Poblíž stál takový milý chlapík.."Prosím cvakněte nás"řekla jsem mu a ukázala jsem mu kde a co má zmáčknout.

Postavila jsem se k Mickeymu a Ni k Minnie.Pán nás asi 3x vyfotil a my poděkovali...

"Bože tady vypadám hrozně!"zakřičela jsem přes celý Disney..

"Lodo,Lodo,Lodo.Tobě to sluší všude!A teď pojď semnou"řekl Ni,chytl mě za ruku a běžel někam.

ouuu shhh.Dovedl mě k 79291738291019km vysoké horské dráze "Donald's fun" no super.."Děláš si prdel Ni?na toto nikdy nevlezu..je to strašně vysoko a já se toho bojím.."

"prosím Lodo!však já tam budu s tebou!"

....

♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Po delší době díl,teď nebude ITAY vycházet tak často,protože se píšou hodně testy a znáte to:))

Všem co dočetli chci poděkovat:3 , ★ and Comment potěší:) pokud nemáš tak i follow<3 :) ♥-♥

I think about you (CZ)Where stories live. Discover now