~~~~V Autobuse~~~~
Tess:"Tak co jaká je třída?"
Já:"No fajn...škoda že tam nejsi semnou... a tvoje?"
Tess: "'Nó Lodo ...v té mojí třídě je ten frajer co tě chytil na letišti.Přišel za mnou a zeptal se mně jestli nevím kde jsí.Řekla jsem mu že jsme z Francie a jsme tu jen na měsíc a tak nás Angie rozdělila do dvoú tříd a ty jsi v té druhé..A taky jsem ho dnes pozvala k nám na hotel."
Já:''Blázníš?Já s ním nic nechci.Bože můj....to jsem si myslela že už ho nepotkám..ale je krásné oči má,to musím uznat:D"
Tess:"Příjde v 18:00 na hoďku.A už vám říkala že v pondělí se jede do Disney Landu?(newm jestli je v Kalifornii Disney Land,ale odteď jo:DDDD)
Já;"Né,asi nám to Angie řekne zítra....a wohoou:Dmimochodem Angie je strašně fajn:3
Tess:"Jop vím, měli jsme ji na hudebku"
Celý náš rozhovor poslouchali Niall a Liam za náma.
Když jsme dojeli na hotel,šli jsme s Tess rovnou do pokoje...Ani slovo jsme neprohodily s klukama.....Před svojím pokojem už čekala Ludmila,čekala samozřejmně na Naty....Protože Naty měla klíče.
Vešly jsme do našeho pokoje..Málem bych zapomněla...Na toho kluka.Ještě že to Tess připomněla..Ale pozdě.Volal nám na pokoj vrátný ,že tu je nějaký chlapec jménem Xabián Ponce de León a chce jít za slečnou Comello."Pusťte ho dovnitř...a řekněte číslo pokoje.
"Tesso!Jak jsi mu mohla říct moje jméno?:D Sakra už jde nahoru?!Co si s ním budem povídat?!Sakra Tesso mluv:D!"
"No..."
Když tu někdo zaklepal...Ano byl to ten z letiště..Otevřela Tess a já seděla v obýváčku a dělala že čtu.
"Ahoj "řekla Tessa na Xabiána...
"Ahoj,vpadl do dveří...Ahoj Lodovico.."
"Ehm ahoj...?"Dělala jsem že nevím jak se jmenuje.
"Xabián,jinak mi říkej Xabi"
"No super...tak se posaď...Já připravím nějaké chipsy a colu..Tess si s tebou bude zatím povídat.."Zahihňala jsem se a posadila Tess ke Xabimu a šla do kuchyňky...:D
Slyšela jsem je si povídat o té škole na kterou chodí Xabián..je to ta kde teď studujem.Vešla jsem tam s miskou popcornu a s Colou..Tess donesla skleničky.Mezi tím se mě Xabián zeptal na moji rodinu...
"Víš já mám jen tetu...mamka taťka i sestra mi umřeli při autonehodě..."odvrátila jsem se ale nebrečela jsem.Vím že musím být silná.
"Promiň Lodo,to jsem nevěděl."Chytil mě za rameno ale já jeho ruku smetla.Tess se jen dívala..
"Tak nejdem s tím na balkon?Je už tma a jsou pěkné hvězdy..můžem si tam ještě popovídat a seznámit se.."
"Fajn,Fajn"Řekli oba.
Když už byli na balkónu,někdo zaklepal na dveře......
♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥
Všem co dočetli chci poděkovat:3 , ★ and Comment potěší:) pokud nemáš tak i follow<3 :) ♥-♥
YOU ARE READING
I think about you (CZ)
FanfictionTento příběh je o dívce jménem Lodovica..(17let),která pochází z Itálie.Rodiče a její mladší sestra jí umřeli při těžké autonehodě.Proto se musí přestěhovat ke svojí tetě Ally do Francie..(od3.serie do Londýna)Bude těžké opustit své staré kamarády a...