115.část

67 6 0
                                    

Ještě než začnu se chci omluvit,že minulý díl byl trochu zmatený...:D A TAKY DĚKUJI za 8 ooo přečtení:)) ták a deme nato:333(Horacio bude rád :D(p.f.h.b.) )

''Aha...to sem si mohal myslet.. ''-.- .....''

''ALe nemyslím si že by s ní chtěl chodit,snad nežárlíš Lodo?:D''

''Ne...Já jen..toje jedno.. tak co chutnají ti palačinky?:)''

''Jasně:D''

Když jsme dojedly a dopily..přemýšlely jsme , co dnes podniknout..''Mám nápad,co kdybychom zašly na pláž? Máme ji přece hned před hotelem a ani jednou jsme tam ještě nebyly..Můžeme vzít Nialla a Liama..''

''A co Fede?Snad ho tady nenecháš jen kvůli tomu včerejšku..''Řekla Tess a zvedla jedno obočí...

''Máš pravdu..musíme ho vzít taky..Tak já za nima dojdu do pokoje a řeknu jim to..Ty zatím uklid ten bordel .Zachvíli jsem tu:D''

Šla jsem teda o patro níž,a zaklepala na pokoj Liama..''Ahoj Li,šly by ste dnes s Niallem semnou a s Tess a asi i s Fedem na pláž před hotel?''

''Jasně,až se Niall vzbudí,řeknu mu to., a v kolik?''

''Asi nějak za hoďku?Dáme si oběd tam..jen to zajdu říct Pablovi,že dnes budem mít oběd na pláži''

''Tak fajn,tak za hoďku na pláži''

Tak fajn,Liam i Ni půjdou...teď Federico..ehm ''Ťuk ťuk''Otevřel mi Andrés..''Ano,co chceš Lodo''

Já jen viděla vzadu Fedeho jak spinká,byl tak ťuťůůů a krásný!Počkat,coto zase melu...nesmím se doňho zamilovat..ne..

''Mno až se vzbudí Fede tak mu vyřiď že za hoĎku máme sraz na pláži před hotelem..''

''No fajn,zatím čau.''řekl Andy a zavřel.

Šla jsem z5 do pokoje a vyřídila Tess že sraz platí...Achjo musím si na Fedeho dávat pozor ,nechci aby se něco pokazilo..No začala jsem se s Tess připravovat na pláž..Takže krém,mobil,časák,deku,peníze,plavky na sebe..kapesníčky no ještě si kdyžtak něco přibalím...

No šli jsme na tu pláž,sedly pod deštník na nataženou deku a čekali..já jsem tam usla pod září sluníčka...no a když jsem se vzbudila,Tess a kluci,no všichni 4 byli ve vodě..Já jsem tam jen seděla a pozorovala Niallovo úžasné tělo <3.

Když si mě všimli,vylezli z vody šli si sednou pod náš deštník.Byl velký,ano:D.Všichni mě pozdravili...a začali jsme si povídat.Niall si lehnul vedle mě a my dva jsme opět kamarádsky po dlouhé době kecali...''Nialle pozor,stíníš mi:D''

''Promiň Lodo:D''

Když v tom přišla Ludmila a její parta....

''Ludmilo co tady chceš!''

''Ale Lodo..toto není tvoje pláž jestli ti to nedošlo..a navíc proč bych tady nemohla být..''

''To ti nestačilo to co si provedla předevčírem?! ''

Bylo mi jasné že jí to pověděl Andrés...-.-

''No přišli jsme se s Naty a Andrésem opalovat.''....

''

Všem co dočetli chci poděkovat:3 , ★ and Comment potěší:) pokud nemáš tak i follow<3 :) ♥-

I think about you (CZ)Where stories live. Discover now