108.část

75 6 0
                                    

Byl to Fede.

"Ahoj co tady děláš Fede?"

"Viděl jsem Xabiho když šel dole ,mohu dál?"

"Počkat,počkat,-zastavila jsem ho rukama na hrudi.-Odkud ho znáš?"

"Poznali jsme se dnes na záchodech.Pousmál se Fede a dal mé ruce pryč.

Tak můžu dál?"

"Eh..J ...jó pojď:)Jsou na balkoně"

Když Fede došel na balkon, a řekl Tess odkud zná Xabiho..tak jsem mezitím zašla pro sklinku pro Fedeho..

''Trrrrr,trrrrrrrr-zvoní Xabiánovi mobil...-Ano?..Jo..Jasně mami ..jo .Pá..Mamka volala , musím domů..''

KONEČNĚ VYPADNE ....Oči má pěkné ...to jo..ale to je asi jediné...Nepříjde mi sympatický....

¨¨AAAAAAAAAAAAAAAGGGrr to je škoda''..šoupala jsem ho už ze dveří..''Tak zas zítra ve škole se uvidíš s Tess....Ahoj,dík za návštěvu..''

''ahoj!-ozvalo se z balkonu''

''Ahoj,díky že jsem mohl přijít..Lodo..Pá..chtěl mě obejmout ale já zavřela...''

Šla jsem z5 na balkon za Fedem a Tess....

oba:''Proč jsi ho tak vyhodila?''

''Prostě mi není sympatický..''

oba:''Aha..nám přišel fajn....a docela kolektivní typ..zkus mu dát šanci a nezavrhovat ho..kvůli tomu že se k nám dnes vetřel..Dodala Tess''

''Možná,no nevím..Možná...''

Někdo zaklepal..opět.Mohlo být něco kolem 20:00...Tess šla otevřít a byl to Liam&Niall.

''Nerušíme?!''zeptali se.

''Ne ,co potřebujete?''

Liam:''nešla by jsi k nám na pokoj....?Ni by zůstal tady..''

''No pokud to Lodo nevadí..''

''Jasně že ne,jen běž:) mrkla jsem na ni a vyšoupla ji ven a vzala si Nialla''(trochu úchylné:D)

-ANO moc ráda šoupám lidi ze dveří:D-

Když spolu odešli do pokoje...Po dlouhé době jsem hodila slovo s Niallem....

FEDE BYL POŘÁD NA BALKONĚ

''Tak co jak..se máš?''

''Fajn.. a Co tu dělal ten kluk.. z letiště?''....

Všem co dočetli chci poděkovat:3 , ★ and Comment potěší:) pokud nemáš tak i follow<3 :) ♥-

I think about you (CZ)Where stories live. Discover now