Když jsem vyšla ven , řekla jsem klukům že semnou musí jit ještě dát úkoly Jorgemu.Tak jsme šli.Když jsme došli,zazvonila jsem a otevřela Jorgeho mamka."Dobrý den pani Blancová můžeme dál a dát Jorgemu úkoly?"
"Ahoj Lodo,jasně ale nechoďte k němu do pokoje,mohly byste se nakazit.''
Šli jsme k Jorgeovému pokoji a zaklepali
"Dále zamumlal Jorge"
"Ahoj to jsme my a toto Je Fede.To je syn tetiného příteje Jamese jak jsem ti říkala.A nesu ti úkoly Jorgí.''
"Ahoj Federico,těší mě já jsem Jorge"
"Jo už jsem o tobě slyšel,Lodo mi o tobě povídala"
"Doufám že jen v dobrém řekl Jorge"
"Jasně"
"Tak tady máš úkoly-rychle jsem mu je dala na stolek- a brzo se uzdrav"
"Jo brzo se uzdrav,ozval se Ni"
"Rád jsem tě poznal podotkl Federico tak zatím ahoj"
"Ahoj a díky hlavně tobě Lodo že jste se zamnou stavili. Tak ahoj"
My jsme odešli a řekli naschledanou paní Blancové.Když jsme došli k zastávce, a dojeli k Niallově konečné,tak jsme se s ním s Fedem rozloučili a jeli jsme dál.Potom jsme vystoupili i my a šli jsme domů.Tam nikdo nebyl,oba byli ještě v práci a tak jsem si šla dát koupel a Federicovi jsem jasně řekla ať mi tam neleze! A co se stalo? Samozřejmě že když jsem se myla(ještě že jsem měla plnou vaNu pěny),vešel dovnitř Federico a řekl: Ježíš ! Promiň já nevěděl že jsi tady!
"Awwgrrr dyť jsem ti to říkala! Tak už vypadni a nečum se na mě a zasmála jsem se rozzuřeně ale i šťastně:D a cákla na něho"
Beztak že to udělal naschvlál.Když jsem se dokoupala , rovnou jsem si umyla zuby a odešla z koupelny.
"Ještě jednou sorry" řekl Fede když jsem šla kolem obýváku.
"To je v poho"
"Ty už jdeš spát Lodo?''
"Jo jasně,je osm hodin a já jdu spát :D, Né jen jdu už do pokoje se dívat na tv "
"Můžeš se dívat semnou "....
YOU ARE READING
I think about you (CZ)
FanficTento příběh je o dívce jménem Lodovica..(17let),která pochází z Itálie.Rodiče a její mladší sestra jí umřeli při těžké autonehodě.Proto se musí přestěhovat ke svojí tetě Ally do Francie..(od3.serie do Londýna)Bude těžké opustit své staré kamarády a...