120.část

63 8 6
                                    

"No máme tady picknick"

"Aha takže asi nepůjdeš semnou co?"Liam nahodil roztomilý pohled.

"No,prom"přerušil ji Xabi.

"Pokud chceš Tess tak můžeš jít s Liamem , nám to určitě nebude vadit,že Lodo?mrknul.."

"Nene jen běž:)"

Jasně že mi to kurwa bude vadit...nechci tu s ním zůstat sama...

"Děkuju..zajdu s váma jindy:) zatímm ahoj"

"Čáu řekly jsme "

"Proč jsi ji nechal odejít?"

"A proč ne?Je to její láska,její kluk....A proč ty jsi na mně taková?"uhryzl si kousek stehýnka.

"Já?Jaká?"

"Jsi na mně strašně zlá..."

"Kdybych byla zlá tak teď odejdu.."

"To bys neudělala...a nechci se hádat ale"....

"Já nejsem zlá-Dobliknulo mi co řekl:D- ale prostě jsem typ uzavřeného člověka..Nebavím se moc s cizími a prostě nejsem na ně hezká..Ano špatná vlastnost..Jenže ty už víš  i o mojí rodině..Tak pochop že si kamarády vybírám pečlivě abych neprožila další zklamání...Ale co mě nepotkalo...našla jsem si kluka který mi odletěl do NY...za týden tady přiletí tak se s ním aspoň na den naposledy potkám....Pochop že jsem velmi citlivá a jediné co mě dělá silnou je rodina a přátelé...Tou rodinou myslím tetu Ally..a jejího nového snoubence Jamese...který je otcem Federica...tak už víš i proč se bojím o Fedeho...No a Tess..na té mi strašně záleží a tak samo na Niallovi a Liamovi...promiň ,musela jsem."

"Né vpoho..omlouvám se.Chápu ale ani já to nemám jednoduché...Rodiče jsou rozvedení a hádají se o mně a o bráchu..kterému je 8takže to špatně vnímá....a snáší..Proto si snažím hledat kamarády..aby mě podrželi...Taky to nemám lehké ale to je život..Prostě a tak jsem přišel i na tebe..v letadle..taková náhoda a podívej se..z holčiny z letadla se stala moje nová kámoška ,která toho o mně ví víc ,než moji staří kamarádi...Snažím  se bráchu chránit před rodičiji..jenže oni to vnímají jako boj proti sobě..a my jsme oběti.."pověděl od srdce a sklesle Xabi...

Ani chvíli  jsem neváhala a při úplňku jsem ho objala...."To bude dobré..musíme doufat.."řekla jsem muu a stiskla ho.

Přestala jsem  a ikdyž vím že to není dobré,zahleděla jsem se mu do jeho báječných očí a začala jsem ho líbat...Ano doufám že neudělám stejnou chybu jako Fede...Věřím Xabimu..po tom co se mi svěřil....

On se nebránil a líbal mě dál..Odtrhla jsem se.."Promiň to ze mně vytryskla ta lítost a ten tesk...a..."

"Toje v poho Lodo..nemusíš se omlouvat.."

"Ale fakt.."ukápla mi slza...všechno to na mně dopadlo..


Ps: moje obrázky většinou nesouvisí k příběhu:D
Chcete abych určila den(eventuelně dny) ve kterých by pravidelně vycházel ITAY?:))

★ and Comment potěší:) pokud nemáš tak i follow<3 :) ♥-

I think about you (CZ)Where stories live. Discover now