TO jako na rande?! Doufám že ne..Niall je kámoš:)
''Jasně.Tak se domluvíme ještě zítra:)''
Zaklepala Tess.....''No tak já půjdu..dobrou a ahoj zítra''Řekl NiALL a při odcházení pustil Tess dovnitř..
''Dobrou Ni..''
Tess šla rovnou do sprchy(kterou sem stihla než přišel Xabián..).Já už si lehla a pustila telku potichu..''Tak jak bylo?''
''Super..''
''A co,stalo se něco?''
''No právě že nic:D jen jsme sledovali telku..a tady?''
''Né ale zítra du s Niallem do kina na Spangeboba..''
''Jako na rande?''
''NE! NIALL JE KÁMOŠ,nepotřebuju s ním chodit..na kluky nemám náladu..ani čas.''
''Aha fajn..Jdu si henout..Ale tu telku nech zaplou:D''
''Fajn dobrou zítra''
Nechala jsem zaplou telku potichu..Bylo tam MTv..Pár nových hitů:)Fajn se u toho usínalo..Nastavila jsem samovypínání na 00:00...A šla kolem půl dvanácté..:).....
------------RÁNO----------
"Trrrrr"zazvonil budík jako každé ráno.
Prostě jsme se probraly a udělaly to co holky dělají každé ráno...
Zachvíli nám jel bus a tak jsme rychle seběhly ze schodů a šly čekat.
Přišel za mnou Niall a zeptal se mně , jestli dnešní kino platí...Řekla jsem mu že jasně.Všimla jsem si , že se na nás dívala Naty , když jí Ludmila něco vyprávěla...No ale to je jedno.Do chvíle přišel i Fede a mohli jsme jet.
------Později ve škole-----
"Takže když zítra nemáte školu-jen studenti z Francie-Tak vám chci říct , že v pondělí se jede na výlet do Disney Landu."řekla nám Angie.
Všichni byli nadšení a jásali.Proto Angie pokračovala ve své hodině....Ohledně přestávek,tak Naty furt civěla na Nialla...To se mi moc nelíbilo...No,když skončilo celé vyučování,šla jsem ještě na záchod.Když jsem si pak všimla kolik je,uvědomila jsem si, že za 7min nám jede autobus do hotelu...Samozřejmně že jsem přidala na kroku a před záchodkama jsem uklouzla.....Málem...Jenže mě chytil Xabián.Opět jsem se dívala do jeho krásných očí....
''Co tady děláš?!''
''Očividně jsem tě znova chytil...''
''Jo to vidím ...ale no já už musžm,sakra! Děkuju a ahoj v pondělí !''
''Ahoj Lodo..''
Běžela jsem k autobusu a stihla jsem ho....V autobuse jsem Tess řekla o pádu..ano..again..''No to nechceš týjo,jeho očím se nedá odolat...Ale po tom co se mi stalo s Jorgem,nikoho nechci...A vlasntně už se naňho těším.''
♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥
Všem co dočetli chci poděkovat:3 , ★ and Comment potěší:) pokud nemáš tak i follow<3 :) ♥-♥
YOU ARE READING
I think about you (CZ)
FanfictionTento příběh je o dívce jménem Lodovica..(17let),která pochází z Itálie.Rodiče a její mladší sestra jí umřeli při těžké autonehodě.Proto se musí přestěhovat ke svojí tetě Ally do Francie..(od3.serie do Londýna)Bude těžké opustit své staré kamarády a...