Když jsme po půl hodině přijeli ke škole,Tess už tam čekala.Vystoupila jsem z auta a běžela pro ní. Když jsme nastoupili do auta,Teta Ally se hned zeptala: "Ahoj tak ty jsi ta nová kamarádka Lodo?''
"Ano,to jsem já,Tereza:) ''
"Jaktože pro nás nepřijel tvůj taťka Lodo?'' -nastalo trapné ticho- "no,víš, moji rodiče a sestra umřeli při autonehodě''
"PROMIŇ LODO TO JSEM NEVĚDĚLA!:( vyhrkla tess
. .".Né toje v poho ''odpověděla jsem jí.
"A proto jsem teď skončila u mojí tetičky Ally:)''
"Ano teď bude Lodo bydlet u mě!:) '' řekla teta ally:) Mezitím jsme dojeli k tetinému, no teď i mojemu domu.Všichni jsme vystoupili,teta šla do ložnice a my sme šli ke mně do pokoje.Tess si sedla na postel a zeptala se:
"moc se omlouvám za tu otázku v autě''
Toje v poho:) řekla jsem já. A teď jiné téma: máš už kluka Tess? "ano mám, sedí s tím rebelem Niallem:D''
",Fákt toje on?:) a jak dlouho už spolu ste?''zeptala jsem se.
"1rok'' řekla Tess. "Aha tak to vám přeju odpověděla jsem '' Tess: Dík:D
*Ťuk ťuk nesu limonádu holky-zaklepala tetička Ally. "Pojď dál'' řekla jsem . Kdyz teta odešla zeptala se mně Tess jestli se mi dneska libilo ve škole a já nato: já ale pořád mi ve hlavě vrtá tén,ten Niall...
Tess:toho nech být on je fakt zlý.
Já: a jak to víš? co dělá?
Tess: "už měl spoustu holek a nevím coje natom.pravdy ale Liam mi říkal že pry když jsou spolu tak frajera nedělá tak možná si nato jenom hraje..
"Já:" aha fajn no, budu se odněho držet dále.
" Teď jsme si obě povídali a uteklo to tak rychle že už Tess volala mamka, že stojí před barákem.(tess mamka volala tetě aby věděla kde bydlíme)"Tak zas zítra ve škole ahoj! "vykřikla Tess a běžela do auta. Ahoj!vykřikla jsem já a mávala s úsměvem.
Další ráno mě teta zase dovezla ke škole kde už na mě čekala Tess.Byla jsem ráda že čeká. Sotva sem k ní přišla už jsme kecaly.
Cestou ke skříňkám jsme prošly kolem jedné party- Naty Ludmila Jorge a Andrés.
Zeptala jsem se Tess: "Tess? co to je tam u těch skříněk za lidi?"
"Tess odpověděla:" jedna taková parta která pomlouvá a Jorge je takový rváč.Moc ty lidi nemusím , no skoro nikdo je nemusí"
"aha ok radši je budu ignorovat :D" řekla jsem .
Tess:" taky chodí k nám do třídy tak se na ně moc nekoukej "
"fajn ,řekla jsem". Tak jsme šli do třídy. Byla normální hodina ale měla jsem divný pocit když na mě furt pokukoval Niall,Chvilkama něco šeptal Liamovi a pak zase vnímal učitele tak nevím.
YOU ARE READING
I think about you (CZ)
FanfictionTento příběh je o dívce jménem Lodovica..(17let),která pochází z Itálie.Rodiče a její mladší sestra jí umřeli při těžké autonehodě.Proto se musí přestěhovat ke svojí tetě Ally do Francie..(od3.serie do Londýna)Bude těžké opustit své staré kamarády a...