129.část

53 4 4
                                    

NEJPRVE chci poděkovat za neuvěřitelných 10K přečtení!:) a 500+ ★ děkuji všem co tohle čtou!:) a teď už jdeme na díl:)

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

"Vím že spolu už nechodíme ale chci ti říct že tě pořád miluju...Celou dobu jsem na tebe myslela.."řekla jsem k tomu..

"Popravdě , i já na tebe.."přiřekl se ke mně,Já se jen usmála a políbila ho.Pomalu začal přidávat a táhl mě na postel,když už jsem málem ležela zarazila jsem ho a běžela si sednout do obýváku.

"Co se děje?"zeptal se.

"Víš ,nevím co jsem dělala ale prostě,jsi tu jen na den.Potom se zase neuvidíme,možná nikdy.Jorge pochop že bych toho potom litovala:/.Vyčítala bych sito do konce svého života."

"Lodo,chápu tě.Myslím že jeto stejně i se mnou.Ale byla jsi moje první láska nato nikdy nezapomeň"

"Nezapomenu,neboj.Tak co,jdem zkouknout nějaky film?"

"Fajn pusť telku a já něco ukuchtím"

Začala jsem projíždět programy a hledat něco,co by bavilo nás oba.Dívali jsme se na telku minimálně 3hodiny.Nikdo ještě nedošel domů.Asi to tam pořádně oslavujou.

"Lodo?už je docela pozdě,půjdem si lehnout?Nechci vypadat unaveně!:D"

"Jasně "vzala jsem ho za ruku a běžela jsem do ložnice.

"Lehni si a já jsem zachvíli z5"šla jsem si do koupelny obléct to tričko co mi Jorge minule koupil.

Jorge uz ležel já si jen lehla k němu na hruď.Nepřišlo mito nějak nevhodné ikdyž už s ním nejsem no.Nijak mě neodstrčoval takže OK:D . Teda bylo to ok než jsem slyšela hlasité bouchnutí dveřma.Byl to Niall.Vletěl do ložnice zatím co já se běžela schovat do koupelny.

"Jorge,co tady děláš v té posteli?"jen jsem slyšela Nialla jak řve po Jorgeovi(či jak seto skloňuje:D).

"Ehm,snažil jsem se usnout než jsi ty vpadl."

"Kde je Lodo?"zeptal se.

"Lodo je v koupelce."

♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Všem co dočetli chci poděkovat:3 , ★ and Comment potěší:) pokud nemáš tak i follow

I think about you (CZ)Where stories live. Discover now