18.část

165 4 0
                                    

Když jsme nastoupily ,sedly  jsme si co nejblíže ke dveřím.Celou cestu jsme mluvili jen tak o škole a taky jsem mu řekla o Ludmile,jak se k nám přistěhovali.Jorge měl na to stejný názor jako já a Tess.Nicméně když jsme přijeli , bylo něco kolem 4hodin . Jorge se ještě jednou omluvil že se dnešek nepodařil a zeptal se , jestli nechci ještě  k němu na ty 2 hodiny.

"Promiň ale já musím tetě ještě v obchodě koupit nějaké věci na večeři."

"Aha,mohl bych jít s tebou Lodo."

"Né toje dobré,stejně by ses tam nudil,uvidíme se zítra ve škole, Ahoj"

"Ahoj Lodo" a plácli jsme si"-někomu to příjde trapné ale nám dvoum ne-:D

Popošla jsem trochu dál a čekala na autobus který má zastávku u obchodu kam potřebuju a ten samý jede pak i domů, tak zase počkám.

Když jsem vešla do obchodu,byl tam ohodně větší chládek než venku.Vzala jsem si košík a šla do uliček.

seznam věcí;

strouhanka

olej

rohlíky-10

jogurt

matonka pomeranč

brambory

okurka na salát

smetana

Podle toho jsem poznala že teta udělá řízky se salátem a některé věci jí jen chyběli v lednici.Pochybuju že by do toho dávala matonku nebo jogurt.V košíku jsem měla vše a tak jsem šla k pokladně.Venku už se stmívalo a tak jsem si pospíšila."Bude to 298,- kč prosím"

"Tady" Paní mi vydala 2 koruny, já vzala účtenku pro tetu a šla na zastávku.Koukla jsem se na hodinky a bylo 18:15 . Mám asi tak třičtvrtě hodiny na to,abych dojela domů.Bus mi jede o půl,jó to stíhám.Když přijel autobus ,nastoupila jsem a pípla si kartičkou.

I think about you (CZ)Where stories live. Discover now