"Půjdeme na pláž,dnes je úplněk."
Aaaaa miluju noc, a ještě víc úplněk..musí mi ho ten harant znechutit?:D
"Jé super...tak dem.."popadla jsem balíček chipsů a vybehla ze dveří.Seběhla jsem dolů a následně i před hotel...Ti dva šli pomalu po schodech,jenžé mě ty chipsy nějak nabudily:D....Najednou jsem uviděla Fedeho a Ludmilu jak se drží za ruce a jdou směrem do města,..Ano , ta tarantule Ludmila a ten milý kluk Fede , který mě předevčírem líbal..a vlastně moje rodina...
"F-Fede?jsi to ty?"poklepala jsem mu na rameno..
"Ahoj Lodo,já myslel že je ti zle,"
"Ne není,už od rána ne.."
Mezitím vylezl Xabi a Tess z hotelových dveří.A zírali na mě,
"Hele Lodovico,chceme si udělat s Fedem hezký večer,tak nám ho nekaž.."Řekla Ludmila..řekla to strašně upřímně a vážně...takhle jsem jí ještě nikdy neviděla...
"J,j no tak fajn..ukápla mi slza po obličeli a otočila jsem se"
"Lodo já tito zítra vysvětlím!"zavolal Fede ale já se ani neotočila.
Když jsem došla k Tess a Xabimu..."Xabi popojdi si prosím před nás,půjdem za tebou..potřebuju Tess něco říct.
•••občas tam hodím nějaký ten P.O.V.:) ANO dosud jsem to tam nedávala ale teď ano:)občas•••
Xabi's P.O.V
Wow,Lodo mi řekla Xabi...kam to napsat...teď musím najít tu deku..
Myslím že je to občerstvení potěší..ale stále nechápu proč mě Lodo nemá ráda...
Konec Xabi's P.O.V. :D
''No takže , Fede má rande s Ludmilou..po tom všem co mi provedl...a Ludmila to bere nějak vážně...Už od toho co byl Federico nemocný a podstatně od jeho prvního dne ve škole,mi mohlo dojít že ho miluje...,Ale strašně se o něho bojím..že mu Ludmila něco provede nebo že ho využije..''
''Lodo neboj,Fede snad ví co dělá..A možná že se v Ludmile najde kousek lásky"Obě jsme se začali smát a Xabi se otočil.
"To se smějete mi?"
"Né promiň:D"
"Sem se lekl:D"řekl a ukázal prstem na jednu deku se spoustou jídla"Tak tady dámy,račte"
"Wáu,tak to je super .S tím sis musel dát práci"řekla Tess.
"Tojo"odpověděl Xabi a já mlčela..pořád mi v hlavě vrtá ten Fede...
Xabi nám řekl ať se posadíme a berem si co chcem..Byly tam např.:melouny,různé ovoce..sýry.. a kuřecí stehýnka s pečivem..A samozřejmně pití...Snažil se nahodit nějaké téma ale zachránil ho Liam...
"Ahoj Liame,co tady děláš?"zeptala se Tess..
"Šel jsem si večer zaběhat...co tady děláš ty?"..
♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥
Dnes je Halloween(31.10.2014),tento díl sice nebyl Halloweenský ale i tak ho tu dnes máte.Užijte si dnešek!:)
Všem co dočetli chci poděkovat:3 , ★ and Comment potěší:) pokud nemáš tak i follow<3 :) ♥-♥
YOU ARE READING
I think about you (CZ)
FanfictionTento příběh je o dívce jménem Lodovica..(17let),která pochází z Itálie.Rodiče a její mladší sestra jí umřeli při těžké autonehodě.Proto se musí přestěhovat ke svojí tetě Ally do Francie..(od3.serie do Londýna)Bude těžké opustit své staré kamarády a...