21 Dalis

1.4K 84 3
                                    

Stovėjau nuošaliau, kai nusprendusi atsisėsti ant bortelio, pažvelgiau į jų pusę...

Hugo POV

Sedėdamas ant mašinos kapoto ir stebėdamas nueinančią Coriną, nesugebėjau atsispirti ir pasielgti, kaip tikras asilas. Nulipau nuo mašinos ir priėjęs prie Klėjaus norėjau jam kažką padaryti, bet ranka nekilo.
-Kažkam rūpi ir kitų nuomonė. - tariau ir suraukęs kaktą norėjau praeiti, bet Klėjus sustabdė mane.
- Kas tau? - nustebęs pasiteiravo Klėjus.
-O kas tau?! - atkirtau.
-Nesikišk Hugai. - įsiterpė Jane.
-Patylėk... - sušnypščiau.
Jane nustebo ir supyko dėl mano pasakyto žodžio.
-Man rūpi Corinos nuomonė ir jei ji nenori, to nebus. - pasilenkęs prie Klėjaus, pasakiau tik jam girdimus žodžius.
-Supratau. - surimtėjo.
Paleidęs mano ranką, leido nueiti. Eidamas link Corinos, mačiau jos pakeltas akis į mane. Ji ryškiai nužiūrinėjo mane ir visai to nesigėdyjo. Dievinau jos žvilgsnį. Jis niekada nebūdavo tuščias ir beprasmis. Pažvelgus į ją, pradėdavau gyventi iš naujo ir jaučiau, kad ji trokšta to pačio, ko ir aš. Trokštame būti kažkam reikalingi labiau nei jie patys sau. Jos žvilgsnis švarus ir neapkrautas,ji rami, nepergyvena ir nesiblaško. Žengiau keletą žingsnių link jos ir sustojęs prieš merginą, susikišau rankas į kelnių kišenes.

Corinos POV

Prieš mane stovėjo Hugas, gražus ir kaip niekad rimtas. Jis buvo susimąstęs.
-Ateik. - tyliai tarė Hugas ištiesdamas rankas.
Pagriebiau vieną jo rankų ir su jo pagalba atsistoti, jau stovėjau jam prieš akis.
-O ką tu į tai jei nuvažiuotume į klubą?
-Tu to nori?
-Noriu tau pakelti nuotaiką. - šyptelėjo balta šypsena.
-Nuo kada tau rūpi mano nuotaika? - pasidomėjau šypteldama.
-Nuo dabar.
Buvau patenkinta, kai susikibusi su Hugu rankomis grįžome prie grupės žmonių.
-Į klubą! - sušuko Hugas ir prikandęs lūpą pažvelgė į mane. Linktelėjau.
Rachel ir Timmy nudžiugo, o Klėjus priėjęs arčiau apkabino.
-Atsiprašau. - sušnabždėjo.
Paleidau Hugo ranką.
-Kartais elgiuosi šlykščiai... - tarė Klėjus.
-Viskas gerai.
-Važiuojam! - linksmai sušuko Hugas ir įjungė muziką savo mašinoje.
-Važiuosi su manim? - priėjęs klausė.
-Mhm...-abėjodama patraukiau pečiais.
Staiga Hugas ėmė dainuoti dainos žodžius, kai kartu su Timmy ėmę šokti užvedė visus kitus.


Buvo linksmą, o bloga nuotaika staigiai išgaravo. Šios dainos anksčiau nebuvau girdėjusi, bet jos ritmas kėlė nuotaika ir norėjosi dar labiau šokti. Netrukus susėdome į mašinas. Hugas nusivedė mane, kai ignoruodamas nepatenkintą Jane, paliko su Klėjumi. Brolis buvo linksmas ir bėdų nematė, bet priešingai Jane kėlė pavydo scenas ir priekaištus. Nekreipėmė į tai dėmesio ir tiesiog nuvažiavome.

Klėjaus POV

Važiavau kartu su Jane, kai jos nepatenkintas žvilgsnis ir dusavimas ėmė erzinti.
-Kas? - suurzgiau.
-Jei ne tavo šlykšti sesė, važiuočiau su Hugu, o dabar turiu trintis čia su tavimi...- nepatenkinta deptelėjo.
Likau nustebęs ir kiek įpykęs.
-Save matei? - po pauzės paklausiau. Neleidau žeminti Corinos.
-Ką tuo norėjai pasakyti? - nustebo Jane ir pridėjusi prie širdies delną, neslėpė susijaudinimo.
-Tu matei jos veidą? Stilius ir elgesys su vaikinais... Matosi, kad visiška mažvaikė, o dulkinę jau visi...
-Išlipk.-sustojęs prie kitos mašinų aikštelės ramiai tariau.
-Ką čia kalbi? - susiraukė.
-Išlipk! - pakartojau. - Kuri šio žodžio dalis neaiški?!
Jane sedėjo prilipusi kedėje ir nejudėjo. Mano tonas ją išgąsdino.
Tuoj neištvėriau, kai pats išlipęs iš mašinos atidariau jos pusėje esančias dureles ir laikiausi dar kažko nepasakęs.
-Tu negali manęs čia palikti. - jos balsas pasidarė švelnus.
-Tu mano sesers taip nevadinsi!-sugriežęs dantimis atsegiau jos diržą ir pagriebęs už jos rankos riešo išlaipinau iš mašinos.
-A...
-Atsiprašau? Neįdomu! - nutraukęs ją grįžau prie vairuotojo durų.
Įlipus į vidų, Jane atidarė keleivio dureles ir sutrikusiu ir kiek išsigandusiu žvilgsniu, nužvelgė mane.
-Uždaryk dureles ir daugiau nedrysk apkalbėti, šmeižti ir lysti prie Corinos! Hugas renkasi pats ir jei tu nori, o jis ne...-patraukiau pečiais. - Susitaikyk su tuo mažute.
Pats uždaręs keleivio dureles, nuvažiavau. Didžiavausi savo poelgiu ir tuo, kaip sugebėjau ją nuleisti ant žemės. Važiavau greitai ir nenustodamas galvoti apie savo poelgį,kai pats nesupratau, kaip taip greitai atvažiavau į mūsų susitartą klubą.Pasistačiau mašiną, kiek nuošaliau ir užrakinęs ją, stojausi į neilgą eilę, prie klubo.
-Sveikas... - kiek įkaušusi mergina atsisuko į mane ir prikandusi lūpą atsirėmė man į krūtinę delnu.
Likau nesupratęs, bet man tai patiko.
-Aš Madison. - šyptelėjo man.
-Klėjus. - spustelėjau merginos ranką.
Madison vos laikėsi ant kojų, o jos juokas skambėjo visoje gatvėje,kai tuoj vos neparvirtus, spėjau sulaikyti.
-Kur tavo draugės? - paklausiau jos.
-M?
-Draugės?
-Kažkur klube, - vos išlemeno ji ir vos pastovėdama ant aukštakulnių, tvirtai laikėsi įsikibusi į mane.
Netrukus priėjome savo eilę, kai apsauginis rimtai nužvelgęs Madison patraukė mus į šoną.
-Kaip suprasti? - susiraukęs klausiau.
-Ji neblaiva.-toliau praleisdamas kitus žmones į klubą, deptelėjo.
-Aš prižiūrėsiu ją.
-Žinau...visi taip sako, vėliau klubas turi ieškoti iš ko išmušinėti skolas už gėrimus. - piktai deptelėjo.
Įdaviau jam 20 dolerių, bet jis tik atmetė mano ranką. Daviau 50,bet taip pat neužteko. Norėjau pasilinksminti, o Madison vienos palikti tiesiog negalėjau, todėl įkišęs apsauginiui 100 dolerių, tuoj buvome praleisti. Tik įėję pro duris pasijuto tvankus ir persotintas įvairių kvapų, oras. Čia mano vieta, man čia labai gera. Jaučiausi, geriau nei namuose, kai staiga užgrojus, vienai populeresnių dainų šiame klube, visi ėmė dainuoti.

Madison nusitempė mane šokti, kai šokdamas kartu, galėjau jausti kiekvieną žmogų besitrinantį į visas galimas kūno puses. Madison juokėsi ir dainavo, kai apsikabinusi mane ir užkėlusi rankas virš kaklo pažvelgė į lūpas, kai nepasimetęs pabučiavau ją.

Mergina liko nustebusi, bet pabučiavus mane atgal, supratau, kad jai patiko

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Mergina liko nustebusi, bet pabučiavus mane atgal, supratau, kad jai patiko. Ėmėme dainuoti, kai sugalvojus surasti likusius, nusivedžiau merginą prie baro, kai nuošaliau pamatęs Hugą, Coriną bei Timmy ir Rachel, nupirkau butelį viskio ir nusinešęs prie jų stalo papilsčiau į nedidelius stikliukus.

Visi išgėrę po vieną, Rachel priėjo susipažinti su Madison

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Visi išgėrę po vieną, Rachel priėjo susipažinti su Madison. Mergina vos nustovėjo ant kojų, kai apsikabinusi Rachel, laikėsi manęs.
-Čia Corina, mano sesuo! - sušukau per muziką parodydamas į Coriną.
-Sesuo?! - sutriko ji.
Corina priėjo arčiau ir apkabino Madison.
-Kokia gėda. - tuoj užsidengusi veidą, įsikniaubė į mano marškinius.
-Viskas gerai. - nusijuokusi Corina, iškėlė rankas virš galvos ir ėmė šokti.
Šokome, sedėjome prie stalo, kai apšvietus šviesai pasimatė tikras Madison veidas. Tai buvo tobulo grožio mergina. Jos šypsena, raudonos lūpos ir tobulai prigludusi, juoda suknelė, vedė mane iš proto.
-Tu labai graži!-sušukau jai.
Madison susigėdo ir šyptelėjusi, prisidengė veidą pirštais.

_____________________________________Jei patiko, vote ⭐

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

_____________________________________
Jei patiko, vote ⭐

Nothing lasts forever[BAIGTA] Where stories live. Discover now