2 Dalis

2.1K 111 13
                                    

Klėjus nulipo nuo stalo ir greitai priėjęs arčiau, prispaudė prie spintelės. Visada kovojome prieš vienas kitą, vienu ar kitu būdu, bet kovojome. Pripažinsiu jis buvo beproto gražus ir mokėjo elgtis su panelėms taip, kad šios eitų dėl jo iš proto, bet visada sugebėdavau jam atsilaikyti. Jis man netikras brolis, pažįstu jį nuo šešerių, tad simpatija jam, kaip eiliniam vaikinui, visada buvo ir bus, bet nieko daugiau.
Vaikinas žiūrėjo į mane ir keistai nusišypsojęs pažvelgė žemiau. Staigiai užsidengiau pro maikutės iškirptę, besimatančią krūtinę ir sulenkusi kelėną prie Klėjaus jautriausios vietelės, paliečiau ją, o jis kruptelėjęs susiraukė.

-Paleisk.- suurzgusi bandžiau jį atstumti.
-Ką padarysi? - erzino vis spausdamas prie spintelės.
-Trenksiu.-prikandusi apatinę lūpą, išsišiepiau.
-Neišdrystum, -suprunkštęs pakraipė galvą .
-Nori? Galiu tai išbandyti su pačiu didžiausiu malonumu. -liežuviu brūkštelėjau per viršutinę lūpą.
Jis nepasidavė, kai žiūrėdami vienas į kitą, ėmiau muistytis ir jis buvo teisus, neišdrysau. Stumtelėjau jį toliau ir tylėdama užsidariau vonioje. Staigiai ėmusi rengtis, įlipau į dušą.
-Įleisk mane! Man reikia į tuoletą! - po kelių minučių ėmė belstis.
-Dink! Aš prausiuosi. Naudokis kitu tuoletu!
-Man reikia šio! Įleisk! - vis beldė.

Ignoravau jį, kai bildėsys trumpam nutilo. Šaltas vanduo bėgo ant sukaitusių pečių, o palindusi visu kūnu, galėjau jausti malonius šiurpuliukus, kurie kuteno mano veido odą. Buvau smulki, bet aukštą. Mano ūgis siekė metrą septyniasdešimt. Greit subrendau,  todėl problemų su veido odą jau nebeturiu, daili, riesta nosis, žydrai pilkos akys, moteriški apvalumai ir ilgos kojos buvo mano svajonė, kurią pasiekiau plušdama sporto salėje.
Mėgaujausi ramybe, kai stiprus smūgis į duris privertė krūptelėti.

-Nagi įleisk mane! Nežiūrėsiu į tave! - su juoko priemaišomis ir vėl šūkavo Klėjus.
-Pats tikrasis...-deptelėjau, lipdama lauk.
Išlipusi iš dušo jau jaučiau, kaip pyktis lipa viršų. Susisukau plaukus į rankšluostį ir prisidengusi kūną kitų rankšluosčiu, susirinkau sportinius rūbus ir atrakinusi duris, atidarydama jas nustūmiau vaikiną į šoną.
-Dabar patenkintas?! - susiraukusi deptelėjau stovėdama prieš jį.
-Na būčiau labiau petenkintas jei būtum įleidusi anksčiau, nes dabar man nebereikia. - patraukęs pečiais, rimtu veidu nuėjo.
-Mulkis! - suurzgiau, kai apsisukusi, užbėgau į viršų.

Mano kambarys buvo toliausiausiame koridoriaus gale, kai įėjusi į vidų net atsidusau. Čia man patiko. Viskas atrodė taip, kaip galėjau įsivaizduoti . Ilgai galvojau, kokio kambario norėčiau ir pagaliu jį turiu. Kambaryje vyrauja kreminės ir baltos spalvos. Sienos vienspalvės, keletas girliandų ir pukuotų pagalvių. Prie rašomojo stalo, dažniausiai darausi makiažą, todėl tai lyg du viename - makiažo staliukas ir rašomasis stalas.
Prieš dvigulę lovą, ilga rūbų spinta ir vienas langas, žiūrintis į kiemo pusę. Buvau patenkinta tuo ką turėjau savo kambaryje. Apžiūrinėdama jį, vis galvojau ką reiks pasiimti į kelionę, bet mintys apie Klėjų nedavė ramybės. Atsidariau spintą ir pradėjusi rinktis svarbiausius rūbus, jau turėjau kalną jų. Rinkausi batus, makiažo priemonės ir higienos reikmenys. Pasiėmiau lagaminą ir pradėjusi dėti daiktus į jį, supratau, kad jų pasiėmiau ne tiek ir daug.

Įsidėjau tris poras batų, keletą maudymosi kostiumėlių, kelias sukneles, džinsus, keletą šortukų ir daug, įvairaus tipo maikučių bei kitokių niekučių. Apsitvarkiau kambarį ir atsidariusi spintą pasiimti kažką persirengti į kambarį įsiveržė Klėjus.
-Nematei mano pilkų šortų, kur buvau nusipirkęs Milane? - lyg niekur nieko paklausė stovėdamas tarpduryje.
-Nemačiau. - prilaikydama rankšluostį, kad šis netyčia nenukristų, rimtai žiūrėjau į vaikiną. - Ir kitą kartą malonėk pasibelsti.
-Rimtuolė... - išsišiepė.
-Dink...-pavarčiau akis.
-O aš vis tikiuosi kada nors užtiksiantis tave nuogą. - juokdamasis tarė, kai tuoj ėmusi bėgti jam iš paskos, nulipę laiptais, lakstėme po pirmą aukštą.
-Tu toks ištvirkęs! - sustojusi prieš stalą, sugriežiau dantimis.
Klėjus nieko neatsakė, kai juokdamasis toliau bėgosi nuo manęs, bet į namus grįžo mama,todėl sustojau.

Dabar vasara, ji nedirba, tad turbūt trumpam buvo išvykusi savais reikalais. Mama žiūrėjo į mus, o mes tokie nekalti stovėjome prieš ją.
-Kažką turėčiau suprasti klaidingai? - nužvelgdama mane su pusiau išdžiuvusiais plaukais ir rankšluosčiu ant kūno, bei pusnuogį Klėjų, susiraukė.
-Na, mes truputį žaidėme. -išsišiepė Klėjus.
Mama susiraukė ir keistai nužvelgusi mane, nuėjo į virtuvę.
-Tai ne tai apie ką galvoji! - sušukau mamai,piktai pažvelgdama į Klėjų.
-Greitai vienų jūsų nebepaliksime! - atkirto mama.
Klėjus ėmė šokti kilnodamas rankas į viršų.
-Baik! Nekenčiu tavęs! - trenkdama jam į petį, apsisukau eiti link laiptų.
-Aš irgi tave myliu! - šyptelėjo.
-Ugh... -atsidususi užbėgau į viršų ir ėjau link savo kambario.

Ėmiau gailėtis, kad sutikau kartu su juo belstis kažkur visai savaitei. Mamai vos trisdešimt aštuoneri, todėl kas sukosi jos galvoje galėjo žinoti tik ji pati. Ji stilinga, atrodo daug jaunesnė, kaip trisdešimt aštuonerių metų moteris, turi ilgus, tamsius plaukus, o figūros pavydėtų ne viena tokio amžiaus atstovė. Greitai persirengiau į džinsinius šortukus ir baltą crop top stiliaus bliuskutę, pervarstytą ties krūtine. Pasiėmiau kompiuterį ir įsijungusi '' Pretty little liars'', gulėdama lovoje ėmiau žiūrėti. Tai serialas, kurį rekomendavo Becky, todėl turėdama laiko, ėmiau žiūrėti jį. Nemėgau serialų, bet pažiūrėjusi vieną seriją, būdama pas Becky, susidomėjau. Planavau žiūrėti vos keletą dar į priekį , bet kuo toliau, tuo labiau traukė įvykiai, vykstantys filme ir net ignoruodama į telefoną ateinančias žinutes, negalėjau atsiplėšti...

____________________________________
Jei patiko, vote ⭐

Nothing lasts forever[BAIGTA] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin