İrem'den
Ulaş eve doğru sürmeye başlamıştı. O ismini bilmediğim kız müzik açmıştı. Bazen de Ulaş ile konuşuyorlardı. Ben de yolu seyrediyordum.
Ulaş aniden arabayı kenara çekti;
-Kimler aç?" Sarışın kız "Hayır canım. Kilo alıyorum diyetteyim" Diye cevap verdi. Ben ise kendimden ödün vermeyerek "EVEET" Diye bağırdım. Tamam biraz utanmış olabilirim ama açım yani evde kahvaltı yapmamıştım. Ulaş adının Betül olduğunu öğrendiğim kıza;
-Tamam o zaman Betül. Sen aç değilsen seni eve bırakıyım. Biz de İrem ile yemek yiyelim. "Kızın suratı anında renkten renge girmişti bile. Ulaş'ı benden mi kıskanıyordu? Saçma, çok saçma. Betül;
-Yok be. Yani sorun olmaz benim için. Bende sizle geleyim. Ne olacak ki!" Gerizekalı. Ulaş;
-İyi tamam. Gidelim o zaman. "Ve tekrar arabayı çalıştırdı. Ve tekrar ilerlemeye başladık.
Sonunda gelmiştik. Arabadan indim ve ilerlemeye başladım. Ulaş ile Betül arkadan geliyordu. Durdum ve onları beklemeye başladım. Az ötede durmuş konuşuyorlardı. Restoranın girişinde beklemeye başladım. Aniden Betül Ulaş'ı öpüp hemen restorana girdi. Ben de Betül 'ün arkasından girdim.
Sonra Ulaş 'da geldi. Ve yiyeceklerimizi sipariş edip beklemeye başladık. Sürekli Ulaş'ın yanına kızlar, Betül 'ün yanına ise 3-5 erkek gelip duruyordu. Bi tek ben sap kaldım bea.
5 - 10 dakika sonra yemekler gelmişti. Ama başımızda dikilen şahıslar gitmemişti. Tamam bana kimse gelmemişti. Ama bende aynı masa da oturuyordum demi? Zira biraz daha burada dikilirlerse kalkıp ben kovalıyacaktım. Ulaş;
-Arkadaşlar gitseniz de yemeğimizi mi yesek?
-Tamam Ulaşçım. Sen beni ararsın." Ulaş;
-Gider misiniz?" Sonunda gitmişlerdi.
**********************
Betül ile Ulaş konuşarak Ben ise dışarıyı izleyerek yemeğimizi bitirmiştik. Hesap gelince Ulaş hemen elini cebine atti.-Ulaş ben kendim veririm.
-İrem Hanım benimle geldiniz. Birlikte yedik. Bi sus da benden olsun.
-Ama gerçe-
-İrem!
-Of tamam ama bi daha ki benden.
-Tamam tamam.
-Ulaş!
-Tamam dedik sağar mısın? "Ulaş hesabı ödedi ve kalktık. Ben telefondan medya ya bakıyordum. Medyaya yeni gelen çocuğun bir resmini bulmaya çalışıyordum ama yok. Bi insan yüzünü hiç mi atmaz ya. Aniden bi cesaret gelmişti ve mesaj yazmıştım.
Kime;coolboy
Naber?Ulaş'dan
İrem'in evine doğru sürüyordum. Telefonuma gelen mesajla hızımı azalttım.
Kimden;ağaçyesili
Naber?Kime; ağaçyesili
İyilik senden?Kimden;ağaçyesili
İyiKime; ağaçyesili
GüzelKimden; ağaçyesili
GüzelYazar'dan
Ulaş ve İrem aynı yerde birbirlerinden habersiz birbirleriyle konuşuyorlardı.
Ulaş İrem'in Evine gelmişti. İrem Ulaş 'a teşekkür ederek arabadan indi ve kapıya doğru ilerlemeye başladı. Çantasından anahtarını bularak kapıyı açıp eve girdi.
Ulaş ise kendi evine doğru yola çıkmıştı. İrem telefonuna gelen mesajla yeni bıraktığı telefonunu tekrar eline aldı ve mesaja baktı.
Kimden;coolboy
Adın ne?İrem kararsız kalmıştı. Daha 5 dakika önce konuşmaya başlamışlardı ve yazmak istemiyordu. Ulaş da zaten bu mesajı yazarken kararsızdı. Daha yeni tanışmışlardı. İsmini yazmazsa şaşırmazdı.
İrem kendini bi cevap yazma zorunluluğunda hissetti. Çünkü konuşmayı o başlatmıştı. Nerden geldi bilinmez ama güvenmişti.
Kime;coolboy
İrem. Peki senin adın ne?Ulaş da da durumlar farklı değildi. O da ikinci ismi olan TUNA yı kullanmıştı.
Kime;ağaçyesili
Tuna**********************
Nasılsınız yavrumlar? 3. Bölüm ile gelmiş bulunmaktayım.
Öpüldünüz canlar 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanal Aşk (Tamamlandı)
FanfictionSürekli medyada olan İrem Herkesin peşinde koştuğu Ulaş ... Aşklarını birbirlerine itiraf ettiklerinde sanalda birbirleriyle konuştuklarından habersizler... Bakalım sonunda ne olacak!