İrem'den
Sabah kalktığımda bi 5 dakika duvara boş boş baktım. Sonra Ulaş'a döndüm ama yoktu. Yatakta doğruldum.
Yavaş yavaş aşağı inmeye başladım. Mutfaktan mis gibi kokular geliyordu. Ulaş'a baktım. Önünde önlük kahvaltı hazırlıyordu. Ona görünmeden tekrar hızlı hızlı yukarı çıktım. Lavaboya girip elimi yüzümü yıkadım ve dişlerimi fırçaladım. Sonra odama geçip dolaptan formamı çıkardım ve üstüme giydim.
(Irem'in okul forması )
Saçımı da taradıkdan Sonra aşağı indim.
İ: Oo Ulaş bey kokutmuşsunuz.
U: Güzel mi kokmuş bari?
İ: Marifetiniz varmış. Çok güzel kokuyor.
U: O zaman oturun da yiyelim bir an önce.
İ: Tamam da " masaya oturduk. "Sen saat kaçta kalktın bu kadar çok şey hazırlamışsın.
U:Yarım saat bir saat önce falan herhalde. Uyku tutmadı kalktım.
İ: Ne oldu? Rahat edemedin mi yanımda?
U:Yok hayır. Öyle bişey yok da ne biliyim işte uyku tutmadı.
İ: Peki sen bilirsin"dedim ve kafamı yemeğine gömdüm.
Yazardan
Ulaş İrem' e seni düşünmekten uyuyamadım diyemedi tabii ki de. Çünkü İrem'in hislerinden emin değildi. Bu yüzden bi şey diyemezdi.
Ulaş'da aynı İrem gibi kafasını yemeğine gömdü. Yemeklerini bitirdikten sonra masayı toplayıp hemen okula yol aldılar.
İrem yanında Ulaş olduğu için huzurluydu. Mutluydu da. Ama bi yandan da korkuyordu. Bu mutluluk son bulacak diye.
Sonunda okula gelmişlerdi. İçeri girdiler ve sınıfa yol aldılar. Sınıfa girip sıralarına oturdular ve hocanın gelmesini beklediler.
İrem elinde telefon boş boş geziniyordu. Hoca gelmemişti çünkü. Telefona bakarken Oğuz'dan mesaj geldi.Bal Böceğim ♡: Naber güzellik. Aramışsın kaç kere duymadım. Yani duydum da neyse ya. Özledim seni.
(Oğuzu da katıcam. İrem Oğuzun telefonunda BALIM diye kayıtlı)
Balım ♡: İyiyim de. Duydun ama aramalarına cevap vermedin öyle olsun kırdın beni.
Ulaş İrem'in telefonuna ister istemez bakıyordu. Kim ile konuştuğunuda merak ediyordu. Ulaş artık kendine itiraf etmişti. İrem'i seviyordu. Öykü ve Sinan da biliyordu Ulaş'ın İrem'i sevdiğini ama Öykü'nün bildiği bir şey de vardı. İrem'den kesin bir şey duymamıştı ama İrem'de Ulaş'ı seviyordu.
Bal Böceğim ♡: Ben sana şey diyecektim 4- 5 güne yanına geliyorum güzellik haberin olsun. Eniştemizi de görelim.
Oğuz "Eniştemizi de görelim " dediğinde İrem refleks olarak telefonu kapatıp ulaşa baktı. Ulaş hemen kafasını çevirdi. Ve ilgilenmiyormuş gibi yaptı. İrem Ulaş'ın baktığını anlamıştı. Bu yüzden telefonu kendine çevirip konuşmaya devam etti.
Balım ♡: Gerizekalı ne eniştesi. Ne diyon sen.
Bal Böceğim ♡: Ne eniştesi olcak. Ulaş mıymış neymiş. Eniştemizmiş o bizim.
Balım ♡: Kim dedi enişte falan diye. Deli etme beni yok öyle bir şey.
Bak Böceğim ♡: Öykü dedi. Birbirlerine kör kütük aşıklar dedi. Ama itiraf edemiyorlar dedi. Yakında sevgili olurlar ben inanıyorum dedi. Ben de hadi inşallah dedim. Sap gibi kalmayacak bizim ki seni de bi Sinan ile ayarlasaydık dedim. O da bilmiyorum dedi. Ama Sinan ve öykü de yanık birbirine.
Balım ♡: Arkamdan atıp tutmayın yok öyle bir şey. Kapat kapat sinirlerimi bozdunuz. "Yazıp telefonu sinirle cebine soktu.
Ulaş ne olduğunu sordu ama İrem bir şey demedi. Arkadaşlarım sana enişte diyor diyemezdi tabii ki de.
Sonra öğretmen geldi ders başladı. Teneffüs çaldı. Tekrar zil çaldı içeri girdiler derken o gün okul öyle bitti.
************
Nasılsınız? İyisinizdir umarım. Bir de bir şey diyeceğim. Bölüm sadece hafta sonu atacağım haberiniz olsun.
Öpüldünüz 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanal Aşk (Tamamlandı)
FanfictionSürekli medyada olan İrem Herkesin peşinde koştuğu Ulaş ... Aşklarını birbirlerine itiraf ettiklerinde sanalda birbirleriyle konuştuklarından habersizler... Bakalım sonunda ne olacak!