~Yazarcağınızdan~
Ulaş odaya girip kapıyı biraz açık bıraktı. Onun ardından da İrem odaya girip kapıyı tamamen kapattı.
İ: Ya darp raporu falan alıp seni şikayet ederse?!
U: Umrumda mı? Sapık lan bu adam sapık!
İ: Ne boka dövdün ki sanki!" diyerek yatağa oturdu İrem.
U: Küfretme!
İ: Niye? Sen ediyorsun ama!
U: Ağzına yakışmıyor!
İ: Yakışmıyor?.. Ettirtme o zaman yakışmıyorsa!" Ayağa kalktı ve Ulaş'ın karşısına dikildi.
U: Aslında bir şey yakışıyor!
İ: Neymiş o?" dediğinde Ulaş İrem'in dudağını öptü. Tam geri çekilecekken İrem bırakmadı. Ulaş'da İrem'e ayak uydurdu.
İrem Ulaş'ın üst dudağını ağzına aldı.(umarım böyledir lan beceriksizim)
Ulaş'da İrem alt dudağını ağzına alıp sormaya(?) başladı. Yatağa doğru ilerlediler.(hayır halvetçi damarım sus şimdi olmaz nayır!) Yatağa düştüler. İrem altta , Ulaş üstte öpüşüyorlardı. İrem'in eli Ulaş'ın kazağının eteklerine gitti. O anda Ulaş dudaklarını ayırıp İrem'i durdurdu.U: Olmaz, şimdi olmaz! Daha erken İrem, yapamayız!" deyip İrem'in dudağına son bir öpücük kondurup kalktı. İrem de kafa sallayıp kalktı. Biraz utanmıştı. Böyle bir şey beklemiyordu.
Ulaş elini İrem'in yanağına koyup kafasını kaldırdı.
U: İrem yanlış anlama... seni istemediğimden değil ama daha erken! Gerçekten bunu sende biliyorsun daha erken. Sonradan pişman olmanı istemiyorum! Benimle yaptığın hiçbir şeyden sonra pişman olmanı istemiyorum." dedi umut dolu bakışlarla ve İrem'den gelecek bir karşılık bekledi.
İ: Seni anlıyorum. Haklısın , o an... bilmiyorum!
U: Tamam boşver! Gel yatalım artık, yarın okul var." İrem de kafa salladı.
Ammaaaa bunları yaşarken izlendiklerinden habersizlerdi.
Cansu , zar zor yataktan kalkmış ve İrem'in odasının önüne gelmişti. Kapı deliğinden onları izlemeye başlamıştı. Ulaş ve İrem'in bu denli birbirine aşık ve şehvetli oluşu onu deli etmişti. O istiyordu. Ulaş'ı o istiyordu.
Ulaş, İrem'i durdurduğunda Cansu ben olsan dinlemezdim ve devam ederdim diye düşündü. İrem ile Ulaş'ın işi bitip (ne işiyse artıkın) yattıklarından Cansu da gene geldiği gibi zar zor odasına gidip telefonunu aldı. Deniz'in adını bulup adını tuşladı. Kapıyı iyice bastırmıştı ki duyulmasın.
D: Çok pis dövdü lan bu it beni! " diyerek açtı Deniz telefonu ve sonra devam etti. " Dua etsin o İrem'in sevgilisi olduğuna yoksa ben gösterirdim ona!" Cansu , Deniz'i dalgaya alarak,
C: He he yapardın da neyse buralarda mısın?
D: Ne oldu?
C: Konuşmamız lazım!
D: Çok uzaklaşmadım... geliyorum in sen!
C: Gelince mesaj at inerim!
D: Cansu ben gelene kadar anca inersin kızım sen. İn işte!
C: Sen yaptın! Senin yüzünden beğ!" diye cırlayıp telefonu kapatıp kapıyı yavaşça açtı. Aynı yavaşlıkla -ayağı kırık olduğu için- kapıya geldi.
Kapı kolunu tutup sessizce kapıyı açtı. -ne betimleme yaptım be- Deniz'de bahçeye yeni giriyordu.
Montunu alıp çıktı. Kapıdan biraz boşluk bıraktı. Tam gidecekken geri arkasını dönüp bir tane anahtar alıp tam kapıyı kapattı. Çünkü dışarı rüzgarlıydı ve kapı kapanırsa Ulaş'a ne diyeceğini bilmiyordu.
D: Noldu?
C: Biz bunları ayıramayacağız!
D: Neden?
C: Yakında birlikte olacaklarını düşünüyorum ben!
D: Zaten birlikteler!" Cansu elini kaldırıp Deniz'in kafasına vurdu.
C: Evladım sen salak mısın? Ben o manada mı diyorum! Aitlik olarak salak! " Deniz şaşırmıştı ama çokta inanmamıştı. Çünkü İrem'in böyle bir şey yapacağını düşünmüyordu.
D: Niye?
C: Öpüşüyorlar... sürekli. Yer , zaman , mekan demeden öpüşüyorlar. Bugünde odada -senden sonra yani- biraz daha ileri gittiler. Ulaş durdurdu. Erken, pişman olmanı istemiyorum diye.
D: Öyle miii?
C: Ne yapacağız?
D: Düşünürüz bir şeyler. Biz de plan bitmez!" İyı görünmeye çalışıyordu. Ama afallamıştı. İrem ve ileri gitmek... şaşırtmıştı onu.
C: Biz ona oyun diyelim!" deyince ikiside güldü. Sonra Cansu tekrar lafa başladı. "Neyse iyi misin?
D: Nasıl görünüyorum?
C: Berbat... ağzın yüzün dağılmış!
D: Görünüşe aldanma! (Vedat Sayar)
Cansu'da kafa sallayıp eve girdi. Ama tabii ki o ds izlendiğinden habersizdi.
Eve girdi montunu astı. Ve odaya doğru ağır ağır ilerlemeye başladı. Odasına girince yatağında sinirle oturan bir Ulaş beklemiyordu.
C: Ulaş...
****
*Naper ciğerlerim? Şey yapcam; bir bölüm sınırlı bir bölüm sınırsız.
Sınır; 20 vote 10 yorum.*MULTİ ♥BEN nasıl bakıyor ciğerini yediiğim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanal Aşk (Tamamlandı)
FanfictionSürekli medyada olan İrem Herkesin peşinde koştuğu Ulaş ... Aşklarını birbirlerine itiraf ettiklerinde sanalda birbirleriyle konuştuklarından habersizler... Bakalım sonunda ne olacak!