"...buraya bir daha gelmesin"

679 37 3
                                    

Biz öyle romantikli romantikli zamanlar geçirirken içine sıçan biri olmalı değil mi? (İrem bi türlü anlatamadı aq delirecem djdhnd)

Deniz Beyefendileri gelmişti. Ne yüzle geliyorsa artık!

D: İrem! " Ulaş bana bakıp bu kim? dercesine baktı. Ben de ağzımı oynayarak Deniz dedim.

U: Ooh , güzel! " deyip Deniz'e doğru gitmeye başladı. Kolundan tutup çekmeye calıştım ama tam tersi olup o beni çekti.

İ: Ulaş sakin olur musun lütfen?

U: İrem içeri gir!

İ: Ulaş saçmalama!

U: Yoo gayette ciddiyim!

İ: Girmiycem!

U: İrem gir dedim sana" derken sesini yükseltmişti. Ama inat değil mi? Girmiycem!

İ: Buradayım, bekliyorum, girmiyorum!" Beni takmayarak Deniz'e ilerlemeye devam etti.

U: Şşt, sen hayırdır karşim?

D: İrem!" Burun buruna gelmişlerdi. Ama Ulaş, Deniz'in bu tarafa geçmesine izin vermiyordu.

D: Çekil be şurdan! Sen kimsin?

U: İrem'in sevgilisiyim birader sen kimsin?

D: İrem'in eskilerindenim!" İrem'in eskileri WTF?

İ: Ne diyorsun sen be? Biz seninle hiçbir şey olmadık , olmayacağız!

D: Öyle deme prenses, güzel günlerdi!

İ: Saçmalıyorsun sen! Biz seninle hiçbir şey olmadık!

D: Kardeşim bi çekilirsen İrem'le konuşucam!

U: Çekiliyim... yok çekilmiyorum!

D: İrem!" Diyerek gelmeye çalışıyordu.

U: Geri bas ula geri bas! " Deniz , Ulaş'ı takmayarak İrem demeye ve gelmeye devam ediyordu.

U: Ula orijinal bir şey yapmıyorsun bari orijinal bir şey söyle be!(bana aittir sjdhjdhd)" deyip kafa attı.

Deniz'de kendini korumak amaçlı bir şeyler yapmaya çalışıyordu.

U: Pis tacizci sapık seni! Şerefsiz... ne yüzle geldin lan sen buraya , ne yüzle?

Ulaş'ı Deniz'in üstünden çekmeye çalışıyordum ama ne fayda? Hiçbir kıpırdama yoktu! En sonunda dayanamayarak ,

İ: Ulaş yeter! " diye bağırdım. Çocuğu öldurecekti resmen! Deniz'e üzüldüğümden değil, Ulaş'ı düşünmemdendi! Ulaş, Deniz'in üstünden kalktı.

U: Siktir git lan! Bir daha seni İrem'in 100 metre yakınında görürsem yaptığım işin devamını getirir seni döve döve öldürürüm lan! Anladın mı?" Son kez bel boşluğuna tekme atıp , elimden tutup eve yürüdük.

İlerlerken daha arkama bakıyordum. Eve girince Ulaş hızıyla kapıyı kapatıp bana döndü,

U: Bakma şuna!

İ: Öldürecektin!

U: Ne yapsaydım? Yüzsüz gibi gelmiş irem diyor! Öldürmeyim de ne yapayım ha!?

İ: Ya seni şikayet ederse!..

U: Yaptığımdan pişman gibi duruyor muyum? İstediği yere şikayet etsin! Ama buraya bir daha gelmesin!" deyip odaya yürüdü. Montumu asıp bende arkasından odaya gittim.

****

*Kısa oldu ama... diger bölüm uzun olacak! ♡♡

Sanal Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin