"sevgilim Diyemedim ♡"

673 40 0
                                    


T: Nerde kaldı bu çocuk?" İrem tam cevap verecekti ki kapı çaldı.

T: Dur... Ben açarım!" İrem sadece kafa salladı.

Kalbi maraton koşmuşçasına hızlı atıyordu. Taner'in bu haline bakılacak olunursa kızmıştı. Şimdi ise ne yapacağını kimse kestiremiyordu.

M: Gel, otur şuraya!" dedi Mehtap kanepeye vurarak. İrem kendini hemen kanepeye attı. Gerçekten aşırı derecede heyecanlanmıştı.

Cansu ise , İrem'in oturduğu kanepenin karşısında oturmuş olacakları izliyordu. Kendisi çenesini tutamadığından -doğrusu Ulaş'ı istediğinden- gelip her şeyi anlatmıştı.

Taner de yanında Ulaş ile gelip, Ulaş'ı İrem'in yanına oturtup kendisi de Ulaş'ın yanına oturmuştu. Mehtap ve Taner , Ulaş ve İrem'i aralarına oturtmuş birinin konuşmasını bekliyordu. Daha doğrusu Taner hariç hepsi bekliyordu. Konuşmaya başlaması gereken Taner'di çünkü!

T: İrem..." diye söze girdi Taner! "Neden bana söylemedin? Başkasından duymam daha iyi bir seçenek gibi mi geldi sana?" Ulaş hızla bakışlarını Cansu'ya çevirdi. Cansu olanları keyifle -yüzündeki sinsi sırıtmayla- izlerken Ulaş ona bakınca hemen kafasını yere eğdi. Lan salak madem Ulaş'a karşı korkuyorsun niye böyle bir pislik yapıyorsun ki?

İ: Baba ben sana söyleyecektim! Sen öyle aniden sorunca ben..." sevgilim demekte biraz kararsız kaldı. Ama sonra zaten babam biliyor diyerek konuşmasına devam etti! "sevgilim diyemedim. Ulaş'ı seviyorum diyemedim... Ama zaten rahat değildim bunu derken! Bugün sana diyecektim, ama bazı istenmeyen şahsiyetler karışmasaydı benden duyacaktın zaten."dedi istenmeyen'in  üstüne basarak. Sonra babasına bakmaya başladı, umut dolu gözlerle.

T: Kızım , ben zaten sana sevgilin var diye kızmadım! Hatta  Ulaş ile olan şeylere hiç kızmadım. Sadece ben senden duymak isterdim bunu o kadar!

İ: Hiç kızmadın yani?" dedi İrem heyecanla. Ulaş ise bu olanları sadece mutlulukla izliyordu.

T: Hiç!" dedi Taner gülümseyerek. İrem hızla yerinden kalkıp babasına sarıldı. Mehtap'da kısa bir süre durup Ulaş'a baktı.

Ulaş, İrem ve babasını izliyordu mutlulukla! İzlendiğini hissedince hemen kafasını çevirdi. Mehtap gülümseyerek Ulaş'a bakıyordu.

M: Gel buraya damat! " Ulaş adeta bunu bekliyormuş gibi Mehtap'a sarıldı. Damat kelimesine heyecanlanmayı  bir köşeye yazdı.

İrem'de duymuştu annesinin dediğini. Bunu duyunca daha bi sıkı sarıldı babasına mutlulukla!

*Naber çaklıtlarım benim? Beğendiniz mi çaklıtlarım?

🐽Bu arada diğer bölümü söprizli yapıcım haberiniz olsun! Kızmayın tamam mı🐴

Sanal Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin