Ya ben baya geç bölüm atıyorem ama okul var bebeklerim o yüzden affedin
YAKINLAŞMALAR VAR AZ ACUK YENGEM💐İrem'den
Eve geldiğimde çok yorgun hissediyordum. Bir de üstüne üstlük yarım saat sonra Ulaş ile buluşmak için söz vermiştim. Hangi akla hizmet verdiysem artık!
Üstüme turkuaz boğazlı bi kazak ve siyah kot pantolon giydim. Mutfağa inip kendime bir şeyler hazırlamaya karar verdim. O sırada kapı çaldı. Kapıyı açtığım da karşımda bir adet Astepe beklemiyordum.
U: Ee kapıda mı dikilcez! Almayacak mısın beni içeri?
İ: Y-yo geç. Beklemiyodum seni. Görünce şaşırdım." Ayakkabılarını çıkardı ve içeri geçti.
U:Belli zaten o. Her neyse ne yapıyordun?
İ:Kendime bir şeyler hatırlayacaktım. İster misin?
U: Neden olmasın." dedi. Ben de tost yapmaya başladım. Neğ! Yemek vercem işte ne istediğini de mi sorayım?(!) Yani tabii sormam gerek ama BANANE
*********
Yemeklerimizi yemiş içeride oturuyorduk.İ: Uf sıkıldım ama ben.
U: Ben azıcık çok azıcık.
İ: Öykü ve Sinan'ı da mı çağırsak ki?
U: Niye yanlız vakit geçiremiyoruz?
İ: Bilmem.
U:Hadi birbirimize itiraf yapalım.
Yazarcığınızdan
U: Hadi birbirimize itiraf yapalım.
Ulaş aniden gelen bi fikirle karar vermişti. İrem'e söyleyecekti. Sonra ne olurda olsundu. İrem'in" Öykü ve Sinan'da gelsin mi?" demesinden sonra Ulaş biraz sinirlenmişti.
U: Ne Öykü ve Sinanmış arkadaş!
İ: Tamam tamam sinirlenme kedicik. Şaka yaptım.
Irem'in Ulaş'a "Kedicik" demesi biraz tuhafına kaçmıştı. Ama hoşuna da gitmişti.
U:İlk sen mi ben mi?
İ:Fark etmez. Sen başla!
U: Tamaam... Sevdiğim hatta çok sevdiğim biri var" Ulaş dan diye girmişti konuya. İrem de bunu duyunca biraz afallamıştı tabii. Direk itiraf beklemiyordu hatta böyle dan diye bir şey beklemiyordu.
İ: P-peki... Güzel
U:Hadi amağ ne güzeli sıra sende.
İ: Tamam... Benimde sevdiğim biri var yaniii... Tam emin değilim ama seviyorum herhalde.
Ulaş'ın içindeki bi umut parçası bunu duyunca tuzla buz olmuştu zaten. Ama bozuntuya vermedi.
U: Ee başka... Kim olduğunu söylüyor muyuz?
İ: Söyle!
Ulaş tam söyleyecekti ki kapı çaldı. Ulaş içinden bi küfür savurdu. Sonra kalktı ve İrem'in peşinden kapıya gitti.
Öykü ve Sinan gelmişti. Ulaş içinden "Çok güzel(!)" diye geçirdi. İrem'in kulağına eğilerek sadece İrem'in duyabileceği bi ses tonunda " Al geldi "Öykücüğün ve Sinancığın" mutlu ol!"
İ: Ya Ulaş" dedi İrem şirin şirin. Ulaş tabi dayanamadı onun bu tatlı hallerine ve kendine hakim olamayarak. Yanaklarını sıktı ve burnunun üstüne ufak ama İrem ve Ulaş için etkileyici bi öpücük kondurdu.
İrem gözlerini kapatmış mest olmuş bi şekilde duruyordu. Ama bunu belli edemezdi. Ulaş kendini çektiğini an o da hemen gözünü açtı. Ama bu Öykü'den kaçar mı? Hemen " uuuu"lamaya başladı.
Ö: Şşt Sinan gördün mü? Bunlar olmuş çoktan. Ayh çok tatlısınız bu seneki shipim sizsiniz. "Ulrem" Mükemmel değil mi ya?
Sinan kendi kendine mırıldanarak "Herkes olsun bi biz kalalım zaten" dedi kimsenin duymadığını düşünerek. Ama yanılmıştı. Hiç duymasını istemediği kişi duymuştu bunu "Öykü"
İrem direk savunmaya geçmişti.
İ: Ne alakası var Öykü. Ulaş ile ben dostuz arkadaşız demi Ulaş." dedi ama bunu derken ikisininde içi yanmıştı. Ulaş da belli etmek istemediğinden -ama Öykü tabii ki bi bokluklar olduğunu anlamıştı- kolunu Irem'in omzuna attı ve başının üstüne ufacık bi öpücük kondurdu ve Irem'i onayladı.
Tabii bu öpücük gene İrem'i kendinden geçirmişti. Ama Ulaş... Ulaş çok bi şey hissetmemişti. Tabii ki de hemen unutmamıştı. Ama onun içi yanıyordu. Ve içinin yangını bu muhteşemliği bastırıyordu
**********
🌷Selam bebekcikler ben kelebekcikler🌷
🌹Farkındayım bölüm baya baya aşırı aşırı geç geldi. Ama sınavlarım var biliyosunuzdur -ki sadece benim değil sizin de var-🌹
🍁O yüzden beni affedin. Ve ben İrem'in Ulaş'a trip attığı bölümden sonra en sevdiğim bölüm bu oldu.🍁
🐼Yakınlaşmalar var az acuk yengem🐼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanal Aşk (Tamamlandı)
Fiksi PenggemarSürekli medyada olan İrem Herkesin peşinde koştuğu Ulaş ... Aşklarını birbirlerine itiraf ettiklerinde sanalda birbirleriyle konuştuklarından habersizler... Bakalım sonunda ne olacak!