İthaf;Esmanci7
İrem'den
Gelen benim ilkokulda dost bildiğim ama sonra ortaokulda düşman olduğum ve hala kendisinden haz etmediğim bir şahsiyetti ; Cansu (tanıdık mı djshdj)
Koşarak Ulaş'ın yanına geldi ve Ulaş'da ayağa kalktı ve sarıldılar. SARILDILAR. Benim sevgilim ve düşmanım olan kız sarıldı. Sa-rıl-dı.
Yalandan hafifçe öksürerek ,
İ: Hoşgeldin! "dedim sevimsiz bir gülüşle. O da sanki beni ilk defa görüyormuş gibi şaşırarak ,
C(ansu): Aa İrem... Hoşbuldum! "dedi ve elini uzattı. Elini tutmayıp onu orda bozmayı çok isterdim ama Ulaş'ın kuzeni olduğu için bir şey diyemeyip uzattıği elini tuttum.
U: Otursana Cansu!
C: Tabii. "deyip bana göz kırptı ve oturdu.
U: Bir şey içmez misin?
C: Bi latte olsa güzel olurdu aslında "dedi şımarıkça gülerek.
İ: İyi al o zaman! "diyerek onu tersledim.
C: Aa ama İremcim ben seni sevdim. Sen neden böyle yapıyorsun! " O her zaman böyleydi zaten. İnsanlara çok güzel ve inandırıcı bi şekilde oynayıp onları kandırabiliyordu.
Ben de Cansu'nun bu dediğine sadece göz devirmekle yetindim ve kafamı cama çevirdim.
Elimde birinin elini hissedince kafamı çevirdim. Bu Cansu'ydu. (Ulaş sandınız deel mi?)
İ: Hayırdır? "diyerek elimi çekmeye çalıştım ama sadece çalıştım. O hep böyleydi ; güçlü... bana sinirle bakarak ,
C: Ulaş hiçbir şey bilmeyecek!" Bu sefer ben ona sinir bozucu bir şekilde bakmaya başladım.
İ: Neden Cansucum?.. "sonra ben de onun gibi bakışkarıma öfke yerleştirdim. "Senin kuzenin değil mi o?.. Yaptığın pisliklerden haberi yok mu? "dedikten sonra kafamı çevirdim ve Ulaş'ın geldiğini gördüm. Cansu'da gördüğünde elimi sıkmak yerine okşamaya başladı. Bundan o kadar iğrendim ki kalkıp elimi yıkamak için lavaboya bile gidebilirdim.
C: Öyle işte İremcim "dedi sanki bir şeyden bahsediyordu da. Sonra Ulaşı yeni farketmiş gibi Ulaş'a döndü. "Aa Ulaşcım bizde ilkokul anılarından konuşuyorduk. "İlkokul Anısı mı? Pardon , ben öylr bir şey hatırlamıyorum!
U: Hayırdır hangi anı? "dedi aklımı okumuşcasına. Cansu ise sahte bir şaşkınlıkla ,
C: Aaa! İremcim bahsetmedin mi Ulaş'a? Seninle olan güzel dostluğumuzdan , anılarımızdan? " Kafamı tekrar pencereye çevirip ,
İ: Pardon hangi anı? "dedim sessizce. Ama ikiside duymuştu.
C: Aah doğru ya! "dedi. Sonra ise biraz sinirlenmiş gibi göstermek amaçlı tısladı. Ama bildiğimiz tısladı. "Senin bitirdiğin o güzel dostluğumuzdan sonra o anıları da unutmuşssundur! "Kafamı tekrar Cansu'ya çevirerek,
İ: Cansu niye tıslıyorsun? Yılan mısın sen? "Dememle biraz şaşırmıştı. Tabii göt oldu ya. Sonra ise yüzüne sahte bir hüzün yerleştirdi ,
C: Seninle çok güzel ve özel zamanlar geçirmiştim İrem. Bunları söylemen ve o güzel günleri unutman kalbimi kırdı!
İ: Niye sevgili miydik ki ? Senin deyiminle "o güzel anıları" evet unuttum. Suç da kimin acaba? Bir daha düşün derim Cansucum?!" Cansu beni hiç tınlamayarak kafasını Ulaş'ın omzuna koydu. Benim sevgilimin omzuna kafasını koydu. Bu neyin cesaretidir yiğidim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanal Aşk (Tamamlandı)
FanfictionSürekli medyada olan İrem Herkesin peşinde koştuğu Ulaş ... Aşklarını birbirlerine itiraf ettiklerinde sanalda birbirleriyle konuştuklarından habersizler... Bakalım sonunda ne olacak!