Madem sınırı siklemiyorsunuz çok sevgili okuyucular bende en çok yorum yapana Bölüm ithaf edecem
****?: İrem!?
İ: B-baba?
T(aner): Bu kim?" Hızla önümdeki önlüğü çıkarıp mutfağın içine fırlatıp kapıya ilerledim.
İ: İçeri geçsenize!
T: Tabii geçicem!" deyip içeri geçti annemle birlikte . Oturma odasına geçtik.
Cansu oturuyordu orda da. Cansu annemi görünce bir an tereddüt etti. Çünkü son ayrılışları iyi değildi. Annem Cansu gidince arkasından baya sövmüştü. Ama annem eski annem değildi sanki! Cansu'ya gülerek bakıyordu -samimi bir şekilde-
M: Cansu kızım! Sen de mi buradaydın?
C: Eevet efendim! Hoş geldiniz!
M: Hoşbulduk kuzum. Sen de hoş geldin.
T: Hoş geldin beş gittin faslını boşverin! Bu delikanlı kim?
İ: Arkadaşım... Bize kahvaltıya geldiler de , okula birlikte gideceğiz!
M: İyi annem. Ben mutfağa gideyim o zaman!" Hemen annemin önüne geçtim.
İ: Hayır hayır! Siz yeni geldiniz. Sen dinlen, ben hazırlıyordum zaten!
M: E iyi o zaman!" Ben de hızla mutfağa gittim. Mutfağa girerken gördüğüm şeyse, annem Ulaş'a sırıtarak bakıyordu. Annem Ulaş'ı biliyordu ama babam...
Aradan 5 dakika geçti geçmedi arkamdan Ulaş geldi.
U: Arkadaşın öyle miii?" dedi ima yaparak ve sarıldı.
İ: Ulaş ne yapıyorsun babam görücek!
U: Onlar odaya gitti... baban uyuyacakmış!
İ: Haa tamam...
U: Sen onu bunu boşver de... Arkadaşız yani öyle mi? Birbirine aşkım, sevgilim diye hitap eden arkadaş, birbirini sevdiğim bey , sevdiğim kadın diye kaydeden arkadaş! Öpüşen arkadaş... baya iyi bir arkadaşlığımız var yani!
İ: Ya Ulaş... Annem biliyor ama babam bilmiyor!
U: İyi!" deyip arkasını dönüp çıktı. Ulaş'ın ardından annem içeri girdi.
M: Babana ne zaman söyleyeceksin?
İ: Bilmiyorum. Dinlensin bi söylerim!" Biz annemle konuşurken içerden Ulaş seslendi,
U: İrem, okula geç kalıcaz!" Hemen annemin yanağını öpüp odaya gittim.
İ: Üstümü giyinip geliyorum!"
Odaya girip hemen formalarımı giyindim. Sonrada saçımı at kutruğu yapıp çantamı alıp çıktım.
İ: Hadi gidelim!.. Görüşürüz!" deyip elimi salladım. Ulaş'da Cansu'ya yardım ederek benim yanıma geldi.
Cansu'yu arabaya bindirdi. Ben de öne oturdum.C: İrem?
İ: Ne var!?
C: Babana neden Ulaş'ı söylemedin? Daha doğrusu ailene neden söylemedin?
İ: Cansu..." deyip derin bir nefes verdim. Sonra da devam ettim. "Annem biliyor. Ve benim ailemle ilgili olan şeyler seni ilgilendirmez.
C: Tamam...
U: En kısa zaman da söyleyeceğiz Cansu! Sen yeter ki çeneni kapat!
C: Tamam ya..." 15 dakika sonra Ulaş'ın evine gelmiştik.
U: Bekle sen arabada! Ben Cansu'yu bırakıp geliyorum." Tamam anlamında kafa salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanal Aşk (Tamamlandı)
FanfictionSürekli medyada olan İrem Herkesin peşinde koştuğu Ulaş ... Aşklarını birbirlerine itiraf ettiklerinde sanalda birbirleriyle konuştuklarından habersizler... Bakalım sonunda ne olacak!