İrem'den
Ulaş ile konuşmamızın ardından 5 gün geçmişti. 1-2 gün sonra okullarımız tekrar başlayacağı için çok fazla görüşmemiştik. Telefondan konuşuyorduk sürekli. Dersleri aksatmamamız gerekiyordu.
Ulaş ile yaşadıklarımı her şeyi telefonda anneme anlatmıştım. Telefondan çok olmamıştı ama... Annem duyunca ilk başta biraz hatta biraz değil baya öğüt verdi. Uyarıda bulundu. "Derslerinizi unutmayın. Birbirinizi biraz daha tanısaydınız keşke. " gibi şeyler söylemişti.
Ama Ulaş'ı ona anlattığımda ve derslerimi boşlamayacağıma söz verdiğimde biraz da olsa rahatlamıştı. Onların ne yaptığını sorduğumda ise İzmir'e tain çıkartmaya çalıştığını söyledi. Yanıma gelmek istediklerini , ayrı gayrı olmadığından falan bahsetti ve sonrada kapatmıştık.
Şu an da zaten test çözüyordum. coolboy'dan zaten geri bi dönüş alamamıştım. Normalde mesajlarıma cevap verirdi ama aradan günler geçmesine rağmen cevap vermemişti. Zaten ismini de "tunaa." diye değiştirmişti. Ondan sonra bende kendi ismimi kullanmaya karar verip "iremh." yapmıştım. Neyse zaten konumuz bu değildi.
Ulaş ile 5 gündür görüntülü konuşuyorduk. İlk başlarda normal sesli konuşuyorduk. Sonra ise beni görmek istediğini , özlediğini falan söyleyip gönlümü bir daha fethetmişti. Bundan faydalanıp da bir yandan fotoğraf isteyip bir yandan da görüntülü arama yapıyorduk. Ama bir yerden sonra bu da yetmiyordu tabii.
İ: Of daraldım ama ya! "diye bağırıp elimdeki kalemi fırlatmıştım. İnsan sevgili olduktan sonra birbiriyle görüşürdü ama biz 1-2 saat daha vakit geçirip evlere dağılmıştık. Ondan sonra da görüşmemiştik.
Öykü ve Sinan ise , onlarda bir şey değişmemişti. Onlar gene buluşup görüşüyorlardı. Öykü'nün annesi Nuray Teyze hergün Öykü'ye dışarda ne yaptığını sorsada Öykü'nün cevabı hep aynıydı. "Kütüphaneye ders çalışmaya gidiyorum anne" diyordu ama asla ne kütüphane ne ders...hiç biri yoktu.
*****
Yarım saat daha ders çalıştıktan sonra beynimin error verdiğini düşünerek ona acıdım ve masadan kalktım. Evde sıkıntıdan patlamıştım. Ne yapsam diye düşünürken aklıma Öykü'yle buluşmak geldi ama Sinan ile olduğunu düşünerek ve telefonuma bakmayacağınıda düşünerek boşverdim.
Ulaş'a yazmaya karar vermiştim. Ama sonra ders çalışabilme ihtimalini de göz önünde bulundurarak vazgeçtim.
Ama sonrada "özleme" hormonlarım ayağa kalktı ve Ulaş'a yazdım.Kime: Sevdiğim Bey
Napıyorsun?Anında bana dönmüştü.
Kimden: Sevdiğim Bey
Kötüyüm sen?Kime: Sevdiğim Bey
Noldu?Kimden: Sevdiğim Bey
Sence? Günlerdir seni göremiyorum özledim!Kime: Sevdiğim Bey
Yaaa ♥. O zaman buluşalım mı?Kimden: Sevdiğim Bey
Ne? Bir dakika sen ciddi misin?Kime: Sevdiğim Bey
Evet niye ki?Kimden: Sevdiğim Bey
O zaman ben 5 dakikaya ordayım. Ama bak bildiğimiz 5 dakika olan , 300 saniye falan varya hani o!Kime: Sevdiğim Bey
Hayır hayır! 5 dakika olmaz! Ben 5 dakikada hazırlanamam ki!Kimden: Sevdiğim Bey
Olsun , bir şey olmaz ki!Kime: Sevdiğim Bey
Ya gel biz onu 10 dakika yapalım?Kimden: Sevdiğim Bey
Hmm... 6 dakika olsun!Kime: Sevdiğim Bey
Ya Ulaş! Ha 5 dakika ha 6 dakika ne farkı var ya?!Kimden: Sevdiğim Bey
60 saniye farkı var bebeğim!Ben ne 6 dakikada ne 5 dakikada hazırlanamazdım ki. En iyisi telefonda konuşmaktı. Kıvama getirip istediklerimi yaptırabilirdim.
U: Alo!
İ: Hayatım , n'apıyorsun?
U: En son seninle konuşuyordum sen?
İ: Ya bende hazırlanayım dedim ama... 10 dakika olsun lütfen!
U: Hayır 6 dakika!
İ: Ama hayatım , bebeğim , aşkım , birtanem lütfen!
U: İrem'im , nefesim bana bunlarla geleceksen yanlış yapıyorsun! O yüzden 6 dakikaya geliyorum hayatım. Hadi!
İ: Tamam! "deyip tam telefonu kapatacakken arkadan Ulaş'ın kahkaha sesleri geldi kesin bana gülüyordu. En sonda ise "Ay dur telefonu kapatmamışım!" dendi ama neden böyle bir şey oldu anlamamıştım.
Bir de galiba onu kıvama getireyim derken ters tepmişti.
*****
*Napıyorsunuz ballarım böceklerim?
*Beğendiniz mi ballarım böceklerim 🐞
*Tamam ballarım böceklerim , gidiyorum ballarım böceklerim 🐙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanal Aşk (Tamamlandı)
FanfictionSürekli medyada olan İrem Herkesin peşinde koştuğu Ulaş ... Aşklarını birbirlerine itiraf ettiklerinde sanalda birbirleriyle konuştuklarından habersizler... Bakalım sonunda ne olacak!