İ: Dışarıda biri mi var?
U: Neden?
İ: Ya bilmiyorum. Sanki izleniyormuşuz gibi hissediyorum. " dedim. Yaklaşık bir saattir film izliyorduk.
U: Ya filmdendir o!
İ: Ben filmlerin etkisinde kalmam... yani kalırım ama sadece bi süre!
U: Bakarsam rahat edecek misin? " deyip doğruldu. Kafa sallayıp,
İ:Bakarsak...
U: İrem hava soğuk , ben çıkar bakarım.
İ: Hayır ben de gelicem! " deyip montumu giydim. Sonra ona montunu uzattım.
U: Bu hallerini de ayrı seviyorum.
İ: Ben de seni seviyorum hayatım. " deyip kapıyı açtım.
U: Bu geçiştirmeni beğenmedim ama neyse! " aniden bi cesaret geldi , allah bu cesaretlerin sonunu hayreylesin, parmak uçlarımda yükseldim ve Ulaş'ın dudağına küçük bi buse kondurdum ve geri çekildim.
İ:.. böylece telafi edildi. " diyerek hızlıca dışarı çıktım.
Soğuk hava tenime işleyince ürperdim. Yerde hep kar vardı ama yer yer buz tuttuğu için donuyordum.
U: Geldim hadi bakalım! " deyip elini belime sardı. Bende elimi onun beline doladım.
Tüm bahceyi dolaşmıştık sadece arka tarafta ayak izleri vardı ve bu beni korkutmaya yetmişti. Ulaş ise bunu farketmiş olacak ki,
U: Rahatla, merak etme bir şey yoktur!
İ: Bilmiyorum...
U: İstersen kalabilirim.
İ: Zaten göndermeyeceğim ki! Cansu'ya derken duymadın mı?
U: Ciddi olduğu düşünmemiştim.
I: Her neyse boşver. Girelim içeri." Kafa salladı ve içeriye yöneldik.
Kapı açıktı. Evimin kapısı açıktı. Kafamı hızla Ulaş'a çevirdim. O da bana bakıyordu. Beni arkasına aldı ve yavaşça içeriye girdik.
Yavaş yavaş ilerlerken oturma odasında Cansu'yu gördüm. Ayağını tutarak oturuyordu. Ulaş hızlı adımlarla Cansu'nun yanına gitti ve oturdu.
U: Cansu?
C: U-ulaş!" deyip ağlamaya başladı. Sonra Ulaş'a sarıldı. Evet burada Ulaş'a kızacağım bir yer yoktu. Cansu sarılmıştı. Ulaş , Cansu'nun arkasından bana baktı. Ben de ağzımı oynatarak "Sorun değil!" deyip kafamı salladım.
Ulaş geri çekilerek "Noldu?" diye sordu.
C: E-eve biri g-gir-rmeye çalıştı. B-bende evden çıktım. Buraya g-gelirken de ayağımı b-burktum! " deyip tekrar ağlamaya başladı.
U: Şşh tamam. Sakin ol! Bak az önce İrem'de öyle bir şey hissetti ama öyle bir şey olmadı tamam mı? Sakin ol!
C: Bben oraya gitmem!
U: Tamam tamam gitme!
Ya ben Cansu'nun günahını alıyordum ,umarım değildir kendi günahım bana yeter, ya da çok iyi bir oyuncuydu. Ama tabii ki ben "iyi bir oyuncu" olduğu seçeneğini savunuyorum.
Ulaş bana döndü ve "Benimle bir gelir misin?" Kafa salladım ve Ulaş'ın peşinden gittim. Benim odama gelmiştik. Odaya girdiğimizde kapıyı kapattı ve elimi tuttu.
U: Biliyorum sen beraber başbaşa olalım istiyorsun ama Cansu'yu tek gönderemem. O yüzden burada kalabilir mi?.. Ha eğer istemiyorsan sorun yok ama ben de giderim o zaman yanında!
İ: Senin gitmeni istemiyorum. Mecbur kalsın!
U:Senin kalbinin güzelliğini seviyorum hatun! " deyip dudağıma öpücük kondurdu.
İ: Aanlamadım?
U: Noldu hatun şaşırdın mı?
İ: Hayır , öyle bir şey olur mu bey?
U: Bey? " deyip kahkaha attı. " Beğendim!"
İ: Neyse hadi gidelim de Cansu'yu içerde tek bırakmayalım. Yine bi haltlar yemesin.
U: Ha sen Cansu'nun yaptığını düşünüyorsun" deyip kahkaha attı. O kahkahalarını bitirene dek onu izledim.
U: Noldu , ne bakıyorsun dondun kaldın?
İ: Gülüşünüze bakıyorum bayım! Çok güzel gülüyorsunuz da! " deyip yaklaştım. O da bana yaklaştı ve nefesini vererek konuşmaya başladı.
U: Yeni mi farkediyorsun? Ha yeni fark ediyorsan sorun çünkü! " hızlıca kafamı salladım ve onun bana yaptığı gibi ben de ona nefesimi vererek konuştum,
İ: Bu çok tahrik edici , yapma!" Ulaş'la biraz daha öyle durduk ve sonra Ulaş geri çekildi.
U: Bunun sonu hiç iyiye gitmiyor... i-içeri gidelim. "Pekii!" diyerek şımarıkça güldüm.
İçeri girdiğimizde Cansu biriyle mesajlaşıyordu. Bizi görünce telefonu kapattı ve yanına koydu.
C: Ayağım çok acıyoor. " deyip ayağını tuttu. Pislik
U: Bi hastaneye gidelim mi , ister misin?
C: Hava çok soğuk , yerler buz tutmuş süremezsin!
İ: Cansu , eğer çok kötüysen gitmene hiçbir şey engel olamaz. Ayak bu boru değil! " dedim. Alttan alttan da ima sokuyordum "sana inanmıyorum!" diye.
U: Hadi Cansu gidiyoruz! Hayatım sen geliyor musun? " Ulaş , Cansu'nun yanında daha bir fazla sevgi sözcüğü kullanıyordu.
İ: Tabii ki de sevgilim. Cansu önemli! " dedim bastırarak o da kafa salladı.
İkimizin de montunu aldım ve kapıyı kapattım. Ulaş, Cansu'yu arka koltuğa koymuştu. Ben de öne , Ulaş'ın yanına oturdum. Arabayı çalıştırmadan önce kulağıma eğildi ve "Kuzenlerimden nefret ediyorum!" dedi. Ben ufak bir kahkaha attım ve Ulaş arabayı çalıştırınca yavaş yavaş ilerlemeye başladık.
*****
*Bebelak devam sütlerim naber?
Nassanız ?ÖNEMLİ: Arkadaşlar bir şeye değinmek istiyorum. Okunma sayısına göre vote çok az. Okunma sayısı vote sayısının 4-5 katı. Ya okuyunca vote verirsiniz ya da sınır koyucam. SİZ BİLİRSİNİZ!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanal Aşk (Tamamlandı)
FanfictionSürekli medyada olan İrem Herkesin peşinde koştuğu Ulaş ... Aşklarını birbirlerine itiraf ettiklerinde sanalda birbirleriyle konuştuklarından habersizler... Bakalım sonunda ne olacak!