Platonik

1.2K 63 4
                                    

İrem'den

Gelen Deniz'di. (Erkek) Platoniğim gibi bir şeydi.

İ:Ne işin var burda dedim?

D:İrem

İ:Niye geldin söylesene gerizekalı?

D:Seni istiyorum. Yeter ama sen niye beni istemiyorsun. Seni seviyorum. Seni istiyorum be kızım anla!

İçmişti. Ayakta duramıyordu. Ve üstü aşırı iğrenç kokuyordu.

İ:İyi değilsin Deniz git burdan.

D:Yeter senin nazını mı çekicem be!

Dedi ve üstüme gelmeye başladı. Hafif yollu korkmaya başlamıştım. İri yapılıydı . Ve karşı koyamazdım. Bu yüzden bağırmaya başladım.

İ: YARDIM EDİN! İMDAT. YARDIM EDİN!

diye bağırıyordum. Ama kimse gelmiyordu. Deniz Tam kapıyı kapatacakken arkadan biri Deniz'i tuttu ve çekti. Dövmeye başlamıştı.

Gelen Sinan'dı. Deniz'i öldüresiye dövüyordu.

İ: Sinan Sinan! Yeter öldürecek misin? Yapma yeter" diye bağırdım ama duymuyordu.

S(inan): Ne yapacaktın ulan kıza. Ha! Ne yapacaktın. Şerefsiz seni namussuz. Zorla senin mi olacaktı ula it!

İ: Sinan yeter yapma! SİNAN" bağırmamla kendine gelmişti. Doğruldu. Denizi dışarı attı ve;

S:Ben şu iti uzaklaştırıyım. Sen de kapıyı kapat. Beni bekle. Ha bide Ulaş'ı ara gelsin! Ben seni yanlız bırakamam.

İ:Tamam" dedim. Sadecee bunu diyebildim. Çok korkmuştum. Ve bir şey diyecek mecalim kalmamıştı.

Sinan gidince hemen kapıyı kapattım. Ve telefonu elime aldım. Ama tabii ki salak ben. Ulaş'ın numarası bende yok ki.

Aklıma Sinan'ı aramak geldi. Ama meşgul olduğunu düşünüp Öykü'yü aramaya karar verdim.

İ:Öykü

Ö:Kuşum?

İ:Şey diyecektim... Ulaş'ın numarası sende varmı diyecektim de?

Ö:Var yavrum veriyim. 05******

İ:Teşekkürler canım. Hadi sende gel bekliyorum.

Ö:Sinan'ı aradım. O getirecek beni onu bekliyorum.

İ: Tamam o zaman görüşürüz.

Öykü'den numarayı alıp hemen Ulaş'ı aradım.

U:Alo?

İ:Alo Ulaş. Ben İrem. Gece gece rahatsız ettiysem özür dilerim.

U:Yok önemli değil de. Noldu?

İ:Şey bana gelir misin diye soracaktım da. Sinan istedi. Öykü ve Sinan da gelecek.

U:Tamam gelirim. 15 dakikaya oradayım.

İ:Tamam bekliyorum. Görüşürüz.

Ulaş dediği gibi tam 15 dakikada gelmişti.

İ:Hoşgeldin.

U:Hosbulduk da hayırdır bu saate?

İ: Sinangil gelince konuşsak.

U:Peki.

İ:Hadi gir içeri. Ayakta kaldın.

Ulaş içeri girince kapıyı kapattım. Ve bende arkasında oturma odasına geçtim.

5-10 dakika sonra Öykü ve Sinan geldi.

İ:Hoşgeldiniz.

Ö-S: Hosbulduk.

Sinan ve Öykü de içeri girince kapıyı kapattım. Ve iyice kilitledim.

U:İrem iyi misin?

Sinan ile göz göze geldik.

Ö:Noldu be? Bi şey olmuş belli. Hadi bize de anlatın.

U:Aynen hadi be.

Sinan'a döndüm. Ve;

İ:Sinan sen anlatır mısın?

Sinan tamam anlamında kafasını salladı. Ve anlatmaya başladı.

Ö:Vay şerefsuz. Bu nerden biliyor da senin evini. Kızım bu ülke sınırları dışında değil miydi ya?

İ:Bilmiyorum ben de öyle biliyorum ama gelmiş işte.

Ulaş sinirli bi şekilde gözlerini halıya dikmiş tepki vermiyordu.

İ:Ulaş iyi misin? Hiç bir şey demedin tepki dahi vermiyorsun. İyi misin bak korkuyorum.

U:Bu Deniz denen herif kim? Bana bi anlatın bu ağzına ettiğimin manyetiği kim?

Ö:İrem'e ortaokul sondan beri platonik. En son yaptığı şeyden sonra yani 2 yıl önce yurtdışına göndermişti babası. Ama geri gelmiş.

U:Görüşelim biz bi bu herifle demi ama. "Deyip kalktı ve kapıya doğru ilerlemeye başladı.

Hemen kalkıp Ulaş'ın önüne geçtim.

İ:Hayır Ulaş hiç bir yere gitmiyorsun. Ve hiç bir şey de yapmayacaksın. İzin vermem. Sana bir şey yaparsa ben ne yaparım. Ailene ne derim? Vicdan azabından ölürüm Ulaş. Bu yüzden bir şey yapmayacaksın. Sinan , Öykü siz de bir şey desenize.

S:Aynen koçum hadi otur yerine. Biz buraya İrem yanlız kalmasın diye geldik. Hem ben onun hesabını kestim. Ha yok canına susamışsa tekrar gelirse O zaman kendisi bilir.

Ö:Hadi Ulaş tatsızlık olmasın otur şuraya!

Ulaş kafa sallayıp yerine oturdu. Ben de.

İ:Bir şey istiyor musunuz? Çay kahve ya da ne biliyim tatlı falan?

U:Yok İrem gerek yok. Hadi siz yatın. Dinlenin. Yarın Allahtan hafta sonu.

İ:Siz yatmıyor musunuz?

U:O it bir daha gelirse İrem nasıl yatalım.

İ:Yok öyle şey Ulaş bey? Biz Öykü ile benim odamda. Sizde misafir odasında hadi.

U:İrem olmaz.

İ: Ulaş hadi dedim. Lütfen

U: Bir şeyi de yaptırma be kızım. "Dedi. Ben sadece tebessüm ettim. Hiç bir şeye halim yoktu. Sinan ve Ulaş'a babamın pijamalarından verdim. Ve odaya çıktım. Üstümü değiştirip kendimi yatağa bıraktım. Ve sonrası Uyku...

****************
Sizce bölüm nasıl olmuş? Arkadaşlar lütfen yorum yapın ve oy verin please! Biraz geç geldi farkındayım. Ama olsun. Tamam tamam biraz değil baya geç geldi.
Öpüldünüz 😚

Sanal Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin