"Anlat!"

706 43 28
                                    

Mapeer? Şey kararı aldım buna 10 oy 10 yorum gelmezse bölüm atmıycam ve oy vermeyenleri de artık kafama takmıyorum bebeğim ;)

İ: Anlat!

Ulaş dışarı çıkınca ben de 5-10 dakika içerde durup sonunda dayanamayark arkasından gittim. Sırtına hiçbir şey almadan; elleri ceplerinde, arkası dönük, kafasını yukarı kadırmış ve derin derin nefesler alıp veriyordu. Her şeyi geçtim. Çocuğum sen salak misın? Sırf sinirlisin diye sırtına bir şey almadan dışarı çıkmak ne ya?(düştüm)

Elimdeki montunu sırtına geçirdim ve kendi montumu giydim.
Yavaşça kafasını bana çevirdi,

U: İnanacak mısın peki?.. Ha yani inanmayacaksan boşuna kendimi yormak istemiyorum da?!

İ: Ulaş , hayatım... lütfen anlat! Sana inanıcam , inanıyorum!

U: Peki... O fotoğrafı çekindiğimizde geçen seneydi. Daha seninle tanışmıyorduk bile ve tabii ki burada değildim. " neredeydin? diye soracağımı düşünerek yanıt verdi. " Almanya'daydım. Ama orali değiliz. İzmit... Neyse işte ben Oğuz'u tanıyorum bile biliyor musun? Yani okuldan veya bir şeyden tanışmızlığımız yok ama dışardan gördüğümden biliyorum. Neyse biz buraya gelmiştik. Ben buraya yerleşecektim zaten. Cansu'da buraya annesinin yanına gelmişti. Ne oldu bilmiyorum ama lise 1'de burdan ayrıldı.  " sessizce biliyorum diye mırıldandım ama duymuştu ve bana anlatacaksın diye bakıp devam etti.

U: Ogün de gezelim diye yaylaya çıktık. Biraz gezdik falan dinlenelim diye kayalığa oturduk. Cansu'da dedi ki hatıra kalsın fotoğraf çekinelim dedi. Biz de kabul ettik! Sonra biraz daha dolaşıp dağılmaya başladığımızda herkes Cansu'ya fotoğrafları at dedi. Hatta bi tane de grubumuz var. " deyip cebinden telefonu çıkarıp uzattı. Ben de sonra bakarım devam et! dedim ama dinlemeyip uzattı. Bende eli daha fazla hava da kalmasın diye alıp cebime koydum. "Cansu fotoğrafları gruba atmamış. Bazı kişilere atmış ve ben o "bazı" kişiler arasında değilim. Ben de dayanamayıp fotoğrafı istedim. O da whatsapp'a giremiyorum vs. deyip instagramdan attı. Ben de screenshot aldım. Ve aldığım tarihte 12 Aralık 2018 Biz 2019'da olduğumuz için 2018'de çekildi o fotoğraf. Yani Cansu gerçekten buraya bir hafta önce geldi. Sana yalan söylemedim... Hem bizim okula kayıt yaptırdığı hakkında en ufak fikrim yoktu. Bana sabah kalktığımızda bende senle gelicem okula dediğinde bi bokluk olduğunu anlamıştım İrem , yemin ederim!

İ: Sana inanıyorum , sen bana yalan söylemezsin! " deyip sarıldım. O da bana sarıldı , sonra kafasını bana eğince bende ona kaldırdım ,

U: Peki niye yalan söyledin dedin?

İ: Sinirlenmiştim görünce...

U: Ama yine de beni dinlemeden kesin konuşmamalıydın... olsun ben yine de seni seviyorum! Ama bir daha böyle bir şey olduğunda kesin konuşmadan önce bir bana sor!" dedi kesin'in  üstüne bastırarak. Ben de gülerek,

İ: Zaten bir daha böyle bir hataya düşmem!" deyip parmak ucunda yükselip dudağından öptüm. Bakın öpücük kondurmadım öptüm!

*****

*Dayanamadım bir daha attım ula! ♥♥

Sanal Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin