"Cansucuğumuz"

712 43 14
                                    

Şey dicem ben de sınır koyam mı?

Hızla ayağa kalktım ve Oğuz'un yanına koşup sarıldım. Evet , bu olay sınıfın ortasında biraz tuhaf gelecek ama özlemiştim.

Oğuz'da bana sarıldı. Tabii bu dışardakiler kadar uzun sürmedi ve hemen ayrıldım. Hoca kafasını salladıkta sonra ,neden bilmiyorum, Oğuz'un elinden tutup sırama götürdüm. Sonuçta Ulaş Bey biricik kuzeni (!) Cansu'cuğuyla oturacaktı ve sıra benimdi.

O: Lan salak ben senin sınıfında mıymışım? " dedi sessizce ve güldü.
Ben de kafa salladım ve güldüm.

İ: Yanlız salak demen hoşuma gitmedi! " diyerek yine güldüm. Sürekli gülüyorum sonuçta!

Handede arkasını döndü ,

H: Hoşgeldiniz bayım!

O: Hoşbulduk güzel bayan! "deyince Sarp hızla arkasını döndü ,

Sa: Kardeşim yanlız yengen o... Ayıp oluyor!

O: Tamam karşim sakin!.. Öyle bir şey yapmam beğ! " diyerek sonradan çirkefleşti. Sonra devam etti , "Bu arada sen Öykü'yle konuşmuyon mu aq? " deyince Hande ile birbirimize baktık.

İ: Sola dön... "deyince hemen döndü. "Öykü'yü görüyorsun demi ,yanında Sinan!

O: Lan salak Sinan'ı biliyorum zaten! "diye bağırınca tüm sınıf bize baktı. Ben de sessizce ,

İ: Bana salak diyene bak , sensin salak! Niye bağırıyon sınıfın ortasında?... Her neyse konumuz bu değil! Sinan'ın arkasındaki çocuk Ulaş. Onun yanındaki de biricik kuzeni Cansu! Ve bayım o kıymetlimiz biriciğimiz Cansumuzla (!) oturmak istedi!.. Okey?

O: Tamam anladım... Dur şey siz şey misiniz?

İ: He Oğuz şeyiz biz. Şey olmak önemli. Her zaman şey olun / KAMU SPOTU!

O: Aman beğ! Yanlız gördün mü kızlar beni yicekti! " Biraz geri çekildim ,

İ: Ha yani giderin var.

O: Öff tabi var biliyorum daaa... Kızlar hariç Ulaş'ta beni yiyecekti. Ölmem dimiğ? "deyince hızla Ulaş'a döndüm. Gözünü dahi kırpmadan bize bakıyordu! "Ne bakıyorsun?" manasında kafamı salladım ama s*klemedi! Ben de önüme döndüm ,

İ: Hiiiçbir şey yapamaz o merak etme! Eğer bir şey yapacaksa Cansu'yu kıymete bindirmeyecek!

O: Tamam yavrum sakin! " diyerek koluma yattı. Ben de her zaman olduğu gibi yine saçlarını okşadım.

Geçmiş(oha lan heyecanlandım)

Oğuz , annesi ve babasının kavgalarından bıkmıştı artık. Günde 1 kere kavga etmeseler olmuyordu. Allahtan şu anda yanında İrem vardı. Ama İrem olmadığında... İrem bir süre sonra gidecekti ne yapacaktı o zaman?

Annesi ve babasının bu kavgası diğerleri gibi değildi ama. Bu biraz daha sertti. Ağızlarına ne geliyorsa söylüyorlardı. Annesi , babasına işten çok geç geldiği için sitem ederdi her zaman. Babası ise , annesi çalıştığı için. Ama sonra Oğuz araya girince bitirirlerdi kavgalarını ve oğullarını severlerdi.

Ama bu sefer Oğuz bile onları ayırmaya yetmemişti. Babası , Oğuz'u alıp adeta fırlatırcasına itelemişti. Şu an da aşağı da İrem'in annesi ve babası onları sakinleştirmeye çalışıyordu ama nafile. Yukarıda da İrem Oğuz'u avutuyordu.

İ: Oyuz gel buyaya lütfen! Bak gene annenle baban bayışacak meyak etme!

O: Ya ayrılıylaysa! Ben ikisini de hep biy ayada göymek istiyoyum! Ayyı ayyı değil! " diyerek yine ağlamaya başladı. İrem ise bu sefer farklı bi susturma çeşidi düşünmeye başladı.

En sonunda ise yatakta biraz daha yatakta geriye gitti ve bacaklarını kendine çekti. (Neesin tahiri dizinde yatirdığı şekil anlayın) ve dizine vurdu "gel" anlamında.

Oğuz da biraz öyle kaldı ve sonra İrem'in dizine yattı. İrem'de Oğuz'un saçlarını okşamaya başladı.

Ondan sonra ise artık Oğuz'un annesi ve babasının her kavgasında Oğuz İrem'in dizine yattı. İrem'de Oğuz'un saçlarını okşadı. Bundan sonra ne Oğuz başkasının dizine yatıp saçını ellettirdi. Ne de İrem kimseyi dizine yatırıp saçını okşadı.

~Son~

H: Saçlarin çok güzel be! " deyip Oğuz'un saçını ellemeye çalıştı ama Oğuz hemen kafasını kaldırdı ve "Dokunma!" dedi.

H: Tamam be bir şey yapmadım sakin!

Sa: Tamam hayatım. Gel ben senin koluna yatayım sen de saçımı okşa! " deyip hemen Hande'nin koluna yattı.

H: Oğuz'un saçları kadar güzel olmasa da neyse!

Sa: Kırılıyorum ama!

H: Tamam aşkım tamam! " diyerek arkasını döndü ve Sarp'ın görmeyeceğini bilerek bize dil çıkardı "he he" anlamında. Biz de güldük.

******

*Yengem yarın akşam atvnin yayın akışında multimedyadaki fotoğraf var! Ben bolümlerin karışımı bi şey yaptıklarını düşünüyorum ama bilmiyrım.

*16 Ocak Çarşamba Saat:22.35' de Atv'deyuk yengem 🐍

Sanal Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin