"Belki Bi Ara"

766 44 34
                                    

İthaf;yengemhalvetteyuq

En sonunda dayanamayacağımı fark ederek ayağa kalktım. Ulaş elimden tutarak ,

U: Nereye?

İ: Sıkıldım ve gerçekten bunaldım. Gidiyorum ben sen eve gidince bana mesaj atarsın. " Tam arkamı dönecekken ,

C: Tabii canım. Atar!.. Ya ama biraz Ulaşın telefonunu karıştıracağımda. Hani mesaj atamazsa şaşırma!

İ: Tamam sen Ulaş'ın telefonunu karıştır tabii karıştır!

U: İrem bekle! Hesabı ödeyeyim birlikte çıkarız.

İ: Gerek yok hayatım. Yürüyeceğim biraz. "deyip çıkışa yöneldim.

*****

Eve doğru yürürken yanımdan Ulaş'ın arabası geçti. Cansu gülüyordu... Vee Ulaş'da Cansuya bakıp gülüyordu. Bunları görmemle yanımdan hızlıca geçtiler.

Hızıyla beni görememiştir. İleride durur diye düşündüm ama hiçbir şey yoktu. Durmamıştı , beklememişti. Dur-Ma-Mış-Tı.

Adımlarımı sıklaştırıp hızlı adımlarla eve gitmeyi amaçladım. Tabii yoluma Sarp çıkmasaydı.

Sa(rp): İrem naber?

İ: İyiyim Sarp sen?

Sa: Bende iyiyim sağol! Seni görmeyeli uzun zaman oldu.

İ: 15 gün oldu ama " dedim ve güldüm. Benim gülmeme o da güldü. Böyleydi işte ben gülerdim o da "Güzel gülüyorsun!" der gülerdi. Sarp benim sınıftan arkadaşımdı. Baya iyi bir arkadaştı. Hatta dostum bile denebilirdi. Ama şu an konuşmak istemiyorum. Anlamışsınızdır herhalde. 

Anlamış olmali ki ,

Sa: Senin işin vardır tutmayım ben seni. Yarın okul var sonuçta görüşürüz. "Ben de gülerek kafa salladım , sarıldım ve yoluma devam ettim.

Ama tabii ki şaşırmayacak bi biçimde gene gidemedim. Çünkü bilin bakalım yolun kenarında kim ya da kimler var ; Ulaş ve Cansu.

Ulaş , eliyle bana "gel gel " yaptı. Bende arabaya doğru ilerledim. Cama yaklaşıp ,

İ: Noldu? " dedim.

U: Bin arabaya! " Bunu sert bir dille söylemişti. Herhalde az önce Sarp için kızmamıştı değil mi?

İ: Hayır!

U: İrem bin!

İ: "Hayır" dedim!

U: İrem en son böyle bir şey olduğunda ne yaptığımı hatırlıyordun değil mi?.. Bin!

İ: Ulaş yürümek istiyorum sevgilim tamam mı?

U: İrem yumuşamayacağım bin!

"Of"layarak arabaya bindim. Ama gene arkaya oturdum. Neden? Cansu hanımefendi önde!

Biner binmez Ulaş arabayı çalıştırdı ve sürmeye başladı. Ben de elime telefonu alıp instagramda gezinmeye başladım aniden Sarp'tan mesaj geldi.

Kimden: Sarp

İrem?

Kime: Sarp
Sarp?

Kimden: Sarp
Oh! Sen mişsin.

Kime: Sarp
Noldu ki?

Kimden: Sarp
Ya telefon değiştirdim. Numaranda doğru mu diye teyit etmek istedim!

Kime: Sarp
Ee Sarp napıyorsun? Bak az önce konuşmamışız gibi cevap ver tamam mı?

Kimden: Sarp
Tamam , tamam. Arayım mı?

Kime: Sarp
Sen bilirsin?

Kimden: Sarp
Tamam , bekle!

Aradan 5 dakika geçti geçmedi telefonumun melodisini duydum.
"Sarp" arıyordu.

İ: Alo!

Sa: İrem naber? 5 dakika önce konuşmamışız gibi cevap ver! " dedi ve güldü. Ben de güldüm ve gülerek ,

İ: Tamam tamam! İyiyim sen?

Sa: Bende iyiyim valla. Az önce eve geldim.

İ: Ben de eve gidiyorum.

Sa: Hayırdır ses gelmiyo! Uçuyor musun sen? "Gülerek ,

İ: Yok , daha uçmayı öğrenemedim. Ulaş'ı gördüm de yolda onunla gidiyoruz.

Sa: Ulaş şu sınıfa yeni gelen çocuk mu?

İ: Evet.

Sa: Bu arada gidiyorduk derken ve ne ara samimi oldunuz karşim? "Dikiz aynasından Ulaş'ın bana baktığını fark etmiştim ve extra bi çaba göstererek ona bakmaktan kaçınıyordum.

İ: Ulaş sevgilim ve kuzeni de yanımızda.

Sa: OHA! "aniden bağırmasıyla telefonu kulağımdan uzaklaştırdım. Ve Ulaş arkasını döndü ve ,

U: İrem kimseye hesap vermek zorunda değilsin! " telefonu kulağımdan uzaklaştırarak ,

İ: Hesap vermiyorum. Arkadaşımla konuşuyorum.

U: Öyle olsun! Kim olduğunu bi ara bana da söyle!

İ: Belki bi ara söylerim! "dedim ve ceval vermesine fırsat vermeden Sarp'la konuşmaya başladım.

İ: Kulağımı hissetmiyorum Sarp!

Sa: Sonra konuşsak olur mu karşim! Sevdiğim kadın geldi.

İ: Tamam tamam. Selam söyle Hande'ye.

Sa: Söylerim , konuşuruz sonra. Arkanı unutma! "Güldüm ve telefonu kapatıp çantaya attım.

Kafamı kaldırdığımda Ulaş'ın hala bana baktığını farkettim. Açıklama yapma gereksiniminde bulunarak ,

İ: Sarp... Bizim sınıfta!

U: Ben niye bilmiyorum. " dedi ve bakışlarını tekrar yola çevirdi.

İ: Sınıfla ilgilenmediğin için olabilir mesela " deyip kafamı çevirdim.

*****

*Medya "Sarp" biliyonuzdur herhal
*Nasıl ooolmuş?







Sanal Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin