İrem'den
Kimden;coolboy
Tuna"Tuna" deyince aklıma bizim Ulaş Tuna geldi. Ama kendime güldüm. Düşünsenize şu an onunla konuşuyorum falan... komik
Bende karşılık olarak
Kime;coolboy
Güzel.Ve telefonu kapatıp oturma odasına geçtim. Televizyonda en sevdiğim Aşk filmlerinden biri olan "TİTANİK" vardı. Bu kaçıncı izleyişim hiç bir fikrim yok. Ama bin kere versinler sıkılmadan yine izlerim. Mal mıyım neyim?
Filmin ortasında odamdan gelen bildirim sesleri ile kalkmak zorunda kaldım. Odaya gittiğimde Tuna tarafından ardı ardına gelen mesajlara baktım.
Kimden;coolboy
Ee biraz da kendimizden falan bahsedelim mi? Yani tanışalım mı?Kimden;coolboy
Hey! Orda mısın?Kimden;coolboy
Peki ben başlıyım o zaman.Kimden;coolboy
Nerede yaşıyorsun? Ben İzmirKimden;coolboy
Hangi okuldasın? Ben lise son.
*** lisesiKimden;coolboy
Tamam irem sen takma ben kendi kendime konuşurum.Kimden;coolboy
İyi yazma. Gidiyom len ben.Son yazdığı mesajı gülerek okudum. Oyalanmadan mesajlarına cevap verdim.
Kime;coolboy
Aynı şehirdeyiz. Aynı okuldayız. Ve ben de lise son.Yazdım ve cevap beklemeye başladım. Aradan 10 dakika geçmişti ama daha cevap gelmemişti. Ben de Oğuz yavrumu aramaya kara verdim. Ama açmadı. Neden?
Sonra fikrimi değiştirip dışarıya çıkmaya karar verdim. Uzun zamandır alışveriş yapmamıştım. Öykü kuşumu arayıp ona da haber verdim.
-Alo!
-Naber kenks
-İyidir İrem. De ben sana bir şey sorcam.
-Tabii.
-Bugün okulda siz Ulaş ile ne iş?
-Ne ne iş ya. Yolda karşılaştık o da okula gel birlikte gidelim dedi ben de tamam dedim. Ne var bunda.
-Çıkışta peki
-Ha çıkışta da eve bırakırım gel dedi. Yemek yedik eve bıraktı beni. Öyle yani zannettiğin gibi şeyler yok.
-Ay olsaydı şaşardım. Ev de kal sen zaten. Yakışıklı çocuk yani kızım. İnsan başkalarına bırakmaz. O Betül var ya seni aşırı kıskanıyor.
-Biliyorum ama saçma. Ulaş'ı kıskanıyor benden.
-Senin gibi biri gerizekalı zaten. Yakışıklı çocuğu bulmuş beğenmiyor.
-Öykü'm Sinan duymasın.
-Uf sus tamam tamam. Ee sen ne diye aramıştım kuşum.
-Şey diycektim ya. Alışverişe çıkalım mı uzun zamandır çıkmıyoruz.
-İyi olur.
-Tamam.
-hadi kapat hazırlanmam lazım. Yarım saat sonra görüşürüz. Öptüm.
-Bende bay.
Öykü ile telefonu kapattıktan sonra üstümü giycek bi şeyler bakmaya başladım.
(Irem'in giydiği)
Hazır olunca Öykü'yü aradım ve çıktım. Avm nin orda bulunacaktık. Avm'ye gelince öyküyü beklemeye başladım. Öykü en sonunda gelmişti..
Ö: Kızım şuraya baksana.
İ: Ee ne olmuş?
Ö: Görmüyor musun? Ulaş ve Betül.
İ: Olabilir bana ne.
Ö: İrem sen ne kadar ormantik bi insansın ya.
İ:Ya neyini kıskanıcam. Sevgili miyiz , aramız da bir şey mi geçti de kıskanıcam. O benim sadece arkadaşım. Ay pardon ne arkadaşı ya Iyk.
Ö: Tamam irem tamam. Hadi içeri girelim. Üşüdüm.
İ: Tamam.
İçeri girdik. Mağazalara bakarken Ulaş ve Betül de bizim olduğumuz mağazaya girdi. Öykü hemen bana göstermeye çalıştı ama görmüştüm zaten.
Ben tekrar kıyafetlere döndüm. Öykü ben hemen geliyorum diyerek başka bi tarafa gitti. Ben kıyafetlere dalmışken arkamdan gelen sesle yerimden sıçradım.
U; İrem!
İ: Hih. Ulaş korkuttun ya. Öyle arkadan sessiz sessiz yaklaşılır mi ya.
U: Ee napıyorsun.
İ: Sence ne yapıyor gibi duruyorum Ulaş.
U: Hemen tersle zaten.
İ: Aman tamam. Sen napıyorsun.
U: Betül kıyafet bakcakmış. Beni de çağırdı onla geldim.
Tam cevap verecektim ki arkadan gelen sesle şoka uğradım. Ama kıskanmadım bilinde yani.
******************
Nabersiniz? Okullar açıldığı için yazmadım. Özür dilerim. Neyse yazdım artık. Öpüldünüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanal Aşk (Tamamlandı)
FanfictionSürekli medyada olan İrem Herkesin peşinde koştuğu Ulaş ... Aşklarını birbirlerine itiraf ettiklerinde sanalda birbirleriyle konuştuklarından habersizler... Bakalım sonunda ne olacak!