..Aklıma geliyor..

1.1K 66 1
                                    

Medyaya düşülür... Ulaş'a ölünür❤😚

Ulaş'dan

Uyandığımda saat 02.15'ti. Ama beni uyku tutmamıştı.  Yatakta doğrulup oturum üzerine geldim. Sinan'a baktığımda onunda uyumadığını gördüm.

Gözlerini tavana dikmiş öylece duruyordu. Sinan'ı kolundan  dürttüm. O da benim gibi oturum üstüne geldi. İkimizde uyuyamamıştık. Benim aklımda İrem vardı.  Son günlerde deli gibi İrem'i düşünüyordum. Ama bunu tabii ki de belli etmedim edemezdim.

U:Hayırdır niye uyumadın?

S:Uyku tutmadı. Sen niye uyumadın?

U:Uyku tutmadı.

S:Sana bir şey diyim mi?

U:Tabi de?

S:Bu aralar sürekli Öykü'yü düşünüyorum. Aklımdan çıkmıyor.  O  beni arkadaşı kankası dostu gibi görüyor ama... öykü benim için bunlardan daha fazlası.  Bunu bilmiyor. Sen anlat şimdi. Seni niye uyku tutmadı?

U:Ben de de durumlar farklı değil be abi.

S:Kimmiş?  Betül mü?

U:Sinan! Dalga geçme. 

S:Tamam tamam anlat.

U:İrem... İrem bu aralar sürekli aklımda. Bu aralar istemsizce deli gibi İrem'i düşünüyorum . En azından Öykü seni arkadaşı dostu gibi görüyor ama İrem.  İrem ile ben hiç birşeyiz. İrem beni bir şeyi olarak görmüyor. Sadece lazım olduğunda ihtiyacı olduğunda yanında olan yanında duran bi kişi.  Bilmiyorum ama İrem'in bir şeyi olmak istiyorum nedensizce biliyor musun?

S:Aşıksın.

U:Ne alakası var be abi? Ne aşkı.  Sadece... bilmiyorum işte" dedim ve kendimi yatağa attım.

S:Kabul etmiyorsun ama aşıksın. Ben hayır demiyorum. Öykü'yü seviyorum aşığım onu her şeyden çok seviyorum. Ama o beni farklı görüyor." Ve o da kendini yatağa attı. 

Belki uyuyabilirim umuduyla gözümü kapattım. Gözümün önüne İrem geldi. Gözümü tekrar açtım.  Sinan'a baktım.  Gözünü kapatmış , yüzünde hafif bi tebessüm...

İrem'den

Kalktığımda saat 03.45'ti. Sıkılmıştım.  Aklıma coolboy geldi ona yazmaya karar verdim.

Kime:coolboy
Naber? Sıkıldım?

Yazdım ve gönderdim.  1-2 dakika içinde cevap vermişti. 

Kimden:coolboy
İyidir.  Bende sıkıldım.

Kime:coolboy
Güzel.

Kimden:coolboy
Seni ciddi anlamda tanımak istiyorum biliyor musun?

Kime:coolboy
Ne?

Kimden:coolboy
Ne ne? Yüz yüze işteTanışmak istiyorum.

Kime:coolboy
Bence böyle daha güzel

Kimden:coolboy
Peki. İkinci defa peki.

Kime:coolboy

Kimden:coolboy
Sana bir şey anlatabilir miyim?

Kime:coolboy
Tabii. Anlatmak istersen neden olmasın.

Kimden:coolboy
Biri var. Bu aralar sürekli aklımda.  Kendimi istemsizce onu düşünürken buluyorum. O benim için bambaşka. Farklı.  Ama ben onun için... sıradan bi insanım. Bu çok koyuyor ya.

Kime:coolboy
Seviyorsun. Özlüyorsun.

Kimden:coolboy
Bilmiyorum.  Emin değilim

Kime:coolboy
Bende de öyle biri var biliyor musun?  Ama onun beni nasıl gördüğünü bilmiyorum. Seviyor muKankası arkadaşı olarak görüyor?  Bilmiyorum. Ama ben de onu düşünüyorumAma senin kadar çok değilSevdiğin kişi çok şanslı. Şu Yazdıklarına bakarak konuşayım. Çok güzel seviyorsun.

Kimden:coolboy
TeşekkürlerAma o onu sevdiğimi bilmiyor. Güzel sevdiğimi bilmiyor.

Kime:coolboy
Bilmesi için çabala o zaman. Yakını ol. Her şeyini bil. Her şeyini sana anlatsın.  Sen de konuşma arasında ima yap.  Onu sevdiğine dair.

Kimden:coolboy
Deniycem. Teşekkürler tavsiye için.  Neyse sende uyu iyi geceler.

Kime:coolboy
Denerim. İyi geceler

Yazıp ve telefonu kapattım.  Komedinin üstüne koydum.  Ve gözümü kapattım.  Gözümün önüne o an geldi. Deniz'in evime geldiği,  Sinan'ın denizi öldüresiye dövüşü ,  Ulaş'ı aramam , Ulaş'ın gelmesi...  gözümü tekrar açtım. Kafam dağılsın diye uzun zamandır bitirmeye çalıştığım kitabı aldım ve okumaya başladım. 

Aradan yarım saat geçmişti. Gözlerim kapanıyordu. Açamıyordum gözümü.  Kaldığım yere ayracı koydum. Ve kitabı kapatıp Komedinin üzerine koydum ve gözümü kapattım.  Bu sefer gözümün önüne o gelmişti.  Ulaş...

                  **************
Naber siniz yavrumlar canım sıkıldı yazdımHadi okuyun. Yorum yapın ve oy verin. Öpüldünüz 😚


Sanal Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin