Ulaş ile aramın düzelmesi gerçekten hayatımda iyi şeyler olacağının belirtisiydi. ( Sen öylesan sıçcam ben senin ağzına djxbsx)
Şimdi de eve yürüyorduk. Ulaş ile eleleydik. Günler sonra elini tutmak... güzeldi! Ulaş kimsenin duymadığından emin olarak kulağıma eğildi,
U: Elini tutmayı özledim. "Sonra saçlarıma eğildi ve " Kokunuda" deyince ona bakarak sırıttım. Romantik sıpam benim çok tatlı.
İ: Ben de" deyince birbirimize bakarak güldük. Araya Öykü girdi.
Ö: Ooh çifte kumrular nasıl gidiy? " gözlerimi devirip Öykü'ye döndüm.
İ: Sana ne!.. Hem sen gitsene şu biricik (!) kankanın yanına.
Ö: Ya sen bana darıldın mı?" deyip yanıma geçti.
İ: Yoo aksine ben seninle konuşmuyorum.
Ö: Kırdım mı seni?
İ: Evet baya hemde ve ben seninle konuşmuyorum cicim. Hadi naş!
U: Oo olası bir kavga çıkmasını önlemek için ben sevgilimi alıp gidiyorum. " deyip beni surükledi.
U: Sen Cansu'yla yakın oldu diye mi böylesin?
İ: Bariz belli değil mi?
U: Olsun ya boşver... neyse sana geçelim sen bana anlat!
İ: Cansu gelecekse gelme lütfen!
U: O gelmiyecek zaten! Özel konuşacağız.
İ: Ha o zaman oluuur! " deyip ona dönüp güldüm.
O da kollarıyla beni sardı ve eve doğru öyle yürüdük. Arkadan Cansu'nun bağırmasıyla ona döndük.
C: Nereye , ev bu tarafta?
İ: Ulaş bana geliyor bebeğim... Hatta sen hiç bekleme yat uyu! Birlikte kalıcaz da! " deyip pis pis sırıttım.
C: Ben?
İ: Sen gelmiyorsun!.. Yeter bizi bir sal be! " deyip Ulaş'ı kolundan sürükledim. Arkada Öykü'nün sesini duyunca durdum.
Ö: Ya Cansu sen takam İrem'i. Biraz kiskandı da Ulaş'ı!
İ: Yoo taksın bir kere...Bu arada senin de bu yaptığını unutmayacağım Öykü Hanım.
Ö: Ben ne yaptım şimdi be?
İ: Ne yapmadın dersek daha doğru olur Öykü! " diyerek arkamı döndüm ve eve doğru ilerledik.
Eve geldiğimizde kapıyı açtım. Ulaş elini öne uzattı ve "Hanımlar önden!" dedi. Ben de gülerek içeri girdim benim ardımdan da o girdi. (Bu arada Oğuzgilin kendi evleri var hani bilin)
Kanepeye oturduk. Ulaş ceplerini yokladı. Sonra montunun olduğu yere gidip montunun ceplerine baktı. Bir şey aradığı belliydi.
İ: Hayatım bir sorun mu var?
U: Telefonumu bulamıyorum. Okulda sıranın üzerindeydi montuma koymadım mı ki?
İ: Dur bi çaldırayım istersen belki buralardadır. Olmadı okula gideriz. " Oanyladı.
Telefonumu aldım ve "Sevdiğim Bey" diye arattım ama çıkmadı. Allahtan numarası ezberimdeydi de yazdım. Ama karşıma çıkan yazıyla şok oldum. Ulaş'ı kaydettiğim şekil "Tıss arıyor 🐍" diye değiştirilmişti. Ama ben aramız bozukken Ulaş'ın kaydedilme şeklini değiştirmemiştim. Ama bunu boşvererek aradım. Telefonu benim çantamda çalıyordu.
"Bilmiyorum" anlamında başımı salladım ve telefonu elime aldım. "Cadaloz" arıyor yazıyordu. Telefonu Ulaş'a vererek , "Bu ne?" diye sordum. O da bana "Bilmiyorum" dedi.
Kafamı cama çevirdiğimde ise bi yansıma gördüm ama kaçtı. Kim olduğunu anlayamamıştım.
~Geçmiş~
Cansu, İrem'in evine geldiklerinde "Aralarını nasıl bozarım?" diye düşünüyordu. Çünkü o da yıllardır Ulaş'a aşıktı ve bir anda onun ellerinin arasından gitmesine müsade edemezdi. Sonda aklına ufak ufak şeylerle başlamak geldi.
İrem ve Ulaş'ın mutfakta olmasını fırsat bilerek Ulaş'ın telefonunu aldı.
Ulaş , İrem'i "Biriciğim" diye kaydetmişti. Bunu hemen değiştirerek "Cadaloz" yaptı. Sonra ise İrem'in telefonunu eline aldı. İrem , Ulaş'ı "Sevdiğim Bey" diye kaydetmişti. Bunu ise "Tıss arıyor 🐍" diye değiştirdi. Tam kapatacağı sırada ise İrem gelince bir şey diyemedi. Demeyecekti zaten.****
Ulaş ve İrem konuşmadıkları için birbirlerini aramıyorlardı. Bu yüzden de Cansu'nun değiştirdiği şekli görmemişleri. Evet , İrem ve Ulaş'ın aralarının bozuk olması Cansu'nun işine gelirdi ama o kayıt şekillerini görmelerini çok istiyorlardı.
İrem ve Oğuz sınıftan bağırarak çıktıklarında Ulaş kapıya gidip arkalarından bakıyordu. Cansu bunu fırsat bilerek Ulaş'ın sıranın üstünde duran telefonunu aldı. Hande ise çantaları sıraya koymuş bekliyordu. Gizlice İrem'in çantasının fermuarını açıp Ulaş'ın telefonunu çantaya attı. Tam fermuarı çekeceği sırada Hande arkasını döndü ve ,
H: Napıyorsun?
C: Fermuar açıkmış onu kapattım" deyip geri çekilmişti. Artık Cansu çok rahat yalan söyleyebiliyordu. Bu konuda usta olmuştu.
****
İrem'in evinde ise , camdaki kişi Cansu'ydu: İrem , Cansu'nun eve gelmesini istemeyince Cansu onların tiplerini göremeyeceği için üzülmüştü. Ama onların surat ifadelerini görmek zorundaydı. O yüzden İrem'in evine gitti. Annesigil Cansu'yla birlikte gelmemişti. Ulaş da zaten İrem'deydi. Bu yüzden evden çok rahat çıktı ve İrem'in evine geldi. Yanında da kim var? Tahmin edin!.. DENİZ
~Son~
*Naber bebelak devam sütlerim benim? (Sinirleyim çaktirmıyorum. İkinci yazışım bu)
*Kitabın gidişatını beğeniyor musunuz? Yorum atarsanız çok pörfek geçer de! yengemhalvetteyuq ve Esmanci7 hariç kimse neredeyse yorum atmay yengem. Bu arada ikinize bayılayrum 🐴
*Ha unutmadan Atv'deyuk değil mi? Saat:22.35'te ama ben saat sekizde televizyonun başına oturmayı düşünüyorum nolur nolmaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanal Aşk (Tamamlandı)
FanfictionSürekli medyada olan İrem Herkesin peşinde koştuğu Ulaş ... Aşklarını birbirlerine itiraf ettiklerinde sanalda birbirleriyle konuştuklarından habersizler... Bakalım sonunda ne olacak!