17.1.2016
Ette uskokaan kuinka paljon mua ärsyttää, se, että vaikka olin ilkeä Pollylle ja annoin hänen täysin ymmärtää etten halua enää mitään, se muija on edelleen tarrautunut meihin niinkuin magneetti. Sitten tässä on vielä se kääntöpuoli, tunnen edelleen pahaa oloa siitä mitä menin sanomaan, vaikka mitä ilmeisemmin Polly on jo unohtanut asian. Tai ainakin toivon niin.
Istun taas matikantunnilla, mun piti tehdä tehtäviä, mutta istuin vaan paikallani tekemättä mitään, nojasin Joaquiniin selkä sen kylkeä vasten, puhelimestani soi musiikkia kuulokkeisiin, joista toinen oli mun korvassa, ja toinen Joaquinin. Charlie Puthin Dangerously soi, ja mä hymyilin itsekseni, kun näin mielessäni itseni ja Joaquinin rakastelemassa rajusti kun kyseinen kappale soisi taustalla. Kunpa se aika olis jo pian.
Joaquin tökkäsi mua käsivarteen, irrotin kuulokkeeni (biisi ei onneksi enää ollut sama) ja katsoin tota kysyvästi. Joaquin silmäili nopeasti muuta luokkaa, ja kun ilmeisesti totesi, ettei ketään pitäisi sen enempää haitata, se pussasi mua, nopeasti ja äänettömästi. Olisin halunnut hypätä tuon kaulaan ja pudota yhdessä sen kanssa lattialle, mutta se olisi herättänyt liikaa huomiota, joten jätin väliin.
Kello pirahti, ja mä tungin kirjat ja kuulokkeet laukkuuni. Joaquin teki samoin, ja me oltiin samaan aikaan valmiina. Kuitenkin me viivyteltiin, jotta muut menis pois luokasta ennen meitä, ihan vaan että voitais lähteä käsi kädessä. En tiedä miksi me yritetään piilotella meidän suhdetta, se on kuitenkin aika näkyvä, koska kumpikaan meistä ei osaa pitää itseään kurissa.
Seuraavaksi oli ruokatunti, jonka minä tapani mukaan aina skippaan, mutta Joaquin sanoi että sen on yksinkertaiseti pakko saada ruokaa, joten toi meni hakemaan itselleen yhden kämäisen leivän. Seisoskellessani ulkona poikaystävääni odotellen, selasin puhelintani ja Corinna liittyi seuraani, luojan kiitos ilman Pollya.
"Susta paistaa seinien läpi että haluat anaalia" se sanoi, ja mä kohotin katsettani suorastaan kauhistuneena. Ehkä Corinna olikin oikeassa, mutta että näkyykö sellainen todella läpi. Ja että onko kyseinen asia pakko sanoa ääneen keskellä tuhannen oppilaan koulun pihaa.
"Turpa kiinni" sanoin hampaideni välistä, yritin viestiä Corinnalle että asiasta ei tästedes puhuttaisi, mutta siitäpä se vasta innostui.
"Ootko maannut sen kanssa?" Corinna jatkoi hihittäen ärsyttävästi, saaden mut punastumaan. Tiedän että Corinna haluaa vaan olla hauska ja puhua asioista, ollaanhan me parhaita kavereita, mutta tää juttu on jotain tosi epänormaalia puhuttavaa. Silti, pudistin päätäni vastaukseksi.
"Mikset?"Kohautin harteitani.
"En tiiä""Haluaako se?"
"Kai... siis joo" luulen että olen vaan ujo itse tekemään mitään, joten turvaudun aina siihen tekosyyhyn ettei Joaquin olisi 'valmis'.
"Pyydä sitä panemaan sua"
"En, en pyydä"
"Miksi vitussa et? Oot rakastunu siihen ja se suhun, kai te nyt sentään seksiä suhteessa harrastatte"
"Shh, onko pakko puhua tästä just nyt juuri tässä" sanoin ääntäni hiljentäen, ja Corinna vaan purskahti entistäkin kovaäänisempään hihi hihi nauruun. Yhtä asiaa suorastaan vihaan Corinnassa, se miten se rakastaa muiden nolaamista, monesti se mua tikittelikään silloin kun oltiin yhdessä.
Meidän seuraan liittyi kolmas, Joaquin. Otin tuon samantien viereeni, pidin sen lantiosta kiinni niin että tunsin sen kropan koko ajan omaani vasten. Meidän kolmen hengen jengi, lähti kohti jalkapallokentän reunaa, missä me oikeastaan aina hengataan. Joskus kun kenttä on tyhjä, me istuskellaan siellä, mutta tänäänkin siellä on liikkaluokan tunti. Mieleni teki niin paljon koskea Joaquinia reisien välistä, se oikein istui haarat levällään mun vieressä, mutta ajattelin sen olevan epäsopivaa, nuo liikkaluokkalaiset ovat sentään vasta freshmaneja. Corinna valitti meille taas siitä, miten kateellinen se on meidän suhteesta, ja siitä miten se tarvitsee poikaystävän. Sen valitusta on jotenkin vähän hassu kuunnella, koska olen itse seurustellut sen kanssa yli vuoden, ja toiseksi koska puhun itsekin nykyään poikaystävästä.
YOU ARE READING
Polynomeja - FIN bxb VALMIS (korjaus käynnissä)
Romance"Haluan pois tästä maailmasta, etten olisi enää muiden riesana" Rikkaan perheen kasvatti Elias on yksin uudessa koulussa, ja hän kaipaa läheisyyttä ja ystäviä. Ihastuttavan Corinnan ja tämän hännystelijän Pollyn lisäksi on eräs Joaquin, joka on tod...