↪12↩

1.2K 163 21
                                    

Když jeho usedavý pláč neměl konce ani po dlouhé chvíli, pomalu jsem se zvedl a vzal sebou i batoh, co jsem si hodil na záda. Co teď sakra? Zhluboka jsem se nadechl a zase vydechl, momentálně váhám mezi tím, jestli mám odejít, nebo něco udělat. Ale co bože???
"Jsem psycholog k prdu." vzlykl až jsem sebou cukl.
Zvedl jsem hlavu a znovu se na něj podíval, on svůj postoj vůči zdi ještě nezměnil, jenom brečí. Nah.
"Proč bulíš?"zeptal jsem se mým klasickým tónem hlasu.
"Bulím? Bulím. Proč bych neměl, nenávidíš mě, Yoongi." další vzlyky a vše kolem, to je toho, já tady nenávidím všechny. Povzdychl jsem si a stáhl si rukávy až k prstům.
"Ti to vadí?"
"Nemělo by?"
"Mělo by ti to být jedno."
"To je těžký, když tě mám- to je jedno." máchl nepřítomně rukou a popotáhl, na to jsem otráveně protočil očima a popošlápl, jakože nebudu lhát, moc rád bych se otočil a vypadl odtud, ale něco... co mě tu vůbec drží? On? Jimin? Kluk, co stojí u zdi, bulí jak holka a pravděpodobně za to zase můžu já? To mě tu drží?
Těžko.
Zhluboka jsem se nadechl a odvrátil pohled, zamračil jsem se.
"Takže to byl poslední sraz?" dostal jsem ze sebe nakonec, nacož se Jimin úspěšně, bez nějakých problémů, odtáhl od zdi a natočil se mým směrem, hlavu měl ale furt sklopenou.
Nepřítomně kývl a utřel si rukávem slzy.
"Mám teda odejít?" optal jsem se pro jistotu a poté se na něj dlouze podíval, děsí mě, že mi to nevadí, dívám se na něj úplně v pohodě. Zajímavý.
"Proč bys byl v místnosti s někým, koho nenávidíš..." šeptl, i tak jsem to slyšel a byl donucen si opět hlasitě povzdychnout. Bože.
"Nejseš..." odmlčel jsem se, teď VÁŽNĚ CHCI ŘÍCT tu věc? Vážně to chci udělat? Furt můžu zdrhnout. "Nejsi psycholog na prd, a nenávidím tě tak moc, jak si myslíš, asi..." řekl jsem pomalu a radši zavřel oči, mám chuť umřít, nechápu jak jsem to mohl říct. Yoongi?!
"Huh?" cítil jsem na sobě pohled.
Pomalu jsem otevřel oči a zadíval se do těch jeho.

Nic nechápu, jen se mu dívám do očí, mám chuť vyskočit z támhle toho okna a umřít, hned.
"Yoongi?" vydechl udiveně. Teď... ani nemůžu uvěřit, že to dělám, oční kontakt, nejdelší za posledních pár let, a právě s ním.
"Ty-Ty se na mě díváš?" na tváři se mu rozlil široký úsměv a celej se tak nějak uklidnil.
Skvělý. Vážně... super.
"To je... skvělý, Yoongi!" z jeho mini depky je teď... to je fuk. Odfrkl jsem si a batoh hodil vedle židle, na kterou jsem si zase sedl.
Co. To. Dělám. Proč vlastně nejdu domů?!
Jimin si taky sedl, pořád se usmíval jak debil.
"Nechal si... u mě fotku." vydechl jsem a sklopil pohled, není to kvůli jeho pohledu, jen... divnej pocit opět na scéně.
"Oh..." uchechtl se. "Líbí se ti?" pokračoval. Neodpověděl jsem a jen hodil oči v sloup.
"Hehe, to je ale pokrok. Dobrá práce, Yoongi, jsi na dobré cestě."
"Vlastně..." zachichotal se a zvedl se, popošel ke stolu, odkud vytáhl jakýsi papír. Zívl jsem si.
"Mám taky tvou fotku, Yoongie" řekl tak... tajemně? Počkej, vážně se začervenal? Nasadil jsem znechucenej výraz a zakroutil hlavou. Chci domů. Hned. Jimin papír složil na půlku a sedl si zpět naproti mě, díval jsem se na něho. Divný.
Následně mi již zmíněný papír opatrně podal a já ho váhavě přijal, sice s cuknutím, ale co.
Rozevřel jsem ho, byla to fotka, nečekaně jsem na ní byl já. Ta fotka, musel to fotit u mě v pokoji, bože... debil.
Ještě chvíli jsem fotku s nechutí sledoval, pocit, že ten člověk, co sedí naproti mě, není normální, se stále zvyšoval, dovršil svého cíle až, když jsem si toho všiml.

✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴
POHLED JIMINA
✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴

Díval jsem se na něho s jiskřičkami v očích, nemůžu uvěřit... ničemu. Je to tak boží! Jsem tak šťastný! A Yoongi je dokonalý!

Zakroutil jsem hlavou, za účelem přijít na jiné myšlenky, což se mi povedlo a já se opět zadíval na osobu, sedící přede mnou, jak si prohlíží fotku.
Všechno se ale podělalo v jeden moment, shodou náhod, zase promluvil.

"To je srdíčko, to dole?"

Proboha..


••••
Nahhhh~ >\\\<
No, tak v první řadě se omlouvám za pozdní kapču, výmluvu výjimečně nemám xp.
Proto to je delší SHITEU. Snad se... líbí 💞,pevně v to doufám :'D <3
Každopádně, vím, že to je shit, o tom žádná, ale... MOC VÁM DĚKUJI ZA 1K PŘEČTENÍ!! ❣❣❣ O MŮJ BOŽE, MILUJU VÁS!!!
💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

No touch or sight   |YoonMin|Kde žijí příběhy. Začni objevovat