10.Kapitola

8.4K 200 6
                                    

Christopher
Před sebou stále vidím její ledově modré oči, jak se rozzářily v momentě, kdy se udělala a sevřela mě v sobě tak moc, jak ještě žádná jiná. Bylo to čisté a nefalšované. V tu chvíli jsem z jejího obličeje mohl vyčíst jakoukoliv její reakci. Jenže jakmile se vzpamatovala z té euforie, opět se uzavřela do sebe.

Nebudu lhát.. Sere mě to. Chtěl bych, abych v jejím obličeji mohl číst pořád. Vše by bylo jednodušší. Ale ještě víc mě sere, že právě teď někde sedí s Thomasem u večeře a nejspíš ho nechává, aby se dotýkal její sametové kůže.

Praštím pěstí do barové desky. Předemnou se objeví sklenička se zlatavou tekutinou.

„Vypadáš, jako bys to potřeboval. Řekneš mi už, co se děje?" zeptá se mě Sarah, místní barmanka a má dobrá kamarádka. Vzhlédnu k jejím tmavě čokoládovým očím, které na mě zvědavě upírá.

„Ne" odpovím a na jeden lok vypiju celý obsah skleničky.

„Chrisi.. Denně tu slýchávám snad stovky příběhů a s jistotou ti můžu říct, že když to ze sebe dostaneš, uleví se ti. Zvlášť, když to řekneš sexy barmance, která umí skvěle poslouchat a její jediná zábava tady je pozorovat krásný chlapy jako jsi ty a poslouchat jejich potíže, jenž mají na srdci" při jejím proslovu mi dolije do sklenice.

„Jsem ti vděčnej za lákavou nabídku mého posluchače Sarah, ale vážně se o tom nechci bavit".

„Jak myslíš, ale kdybys potřeboval, budu tady" mrkne na mě a vydá se obsluhovat další zákazníky. Já se zase vrátím zpátky ke svým myšlenkám.

Doufal jsem, že když se s ní vyspím, přestanu po ní tolik toužit. Ale nestalo se tak. Spíš ji teď chci ještě víc. Ještě nikdy se mi nestalo, že bych po nějaké ženě tolik toužil.

Dveře od baru se otevřou, což je docela směšné, když se za tu dobu co tady jsem, ještě pořádně nezavřely. Ale mám nutkavou potřebu se k nim podívat. Cítím na sobě něčí pohled, jenž mi vypaluje díru do zad. Otočím hlavou. Jakmile tak učiním, setkám se pohledem s párem modrých očí.

I přes hlasitou dunivou hudbu a hromadu lidí vycítím, že ztuhla. Sám pro sebe se usměju. Jsem docela rád, že se v mé přítomnosti cítí nesvá. Když si všimne mého úsměvu, zamračí se. Toho si už ale nevšímám a pohledem ji sjedu od jejích navlněných kaštanově hnědých vlasů po její černé lodičky s deseticentimetrovým podpatkem.

Její útlý pas, dokonalé křivky boků a pevné plné poprsí obepínají vínové šaty do půli stehen. Jen z toho pohledu na její žhavé tělo mi ztvrdne.

Nenápadně si upravím kalhoty, ale když se vrátím k její tváři, rýsuje se na ní úšklebek. Všimla si toho. Když se už chystám vstát a jít za ní, po její pravici se objeví Thomas. Zatnu čelist. Otočím se čelem k baru a vypiju obsah skleničky na ex.

***
Už nějakou tu chvíli je pozoruju a nedá se říct, že by se Thomas o slečnu Williamsovou moc zajímal. Momentálně ho uchvátil výstřih jedné blondýnky na parketu, která umí tančit jako zkušená striptérka. Já ho snad nikdy nepochopím. Jde na rande se sexy ženou, jenž je krásná a má luxusní postavu a i přes to se dívá po jiných. Na slečně Williamsové jde vidět, že se moc nebaví.

V tom odloží skleničku, kterou měla u svých úst, jenž jsem před necelými sedmi hodinami líbal a skloní se k Thomasovi, aby mu nejspíše něco řekla. Bez sebemenšího zájmu na ní Thomas kývne, aniž by odtrhl pohled z daného výstřihu.

Sleduju jak slečna Williamsová míří k chodbičce, kde se nacházejí schody vedoucí do druhého patra. Jsou tam toalety a pár volných pokojů. Tedy jen zřídka bývají volné.

Bez sebemenšího zaváhání se zvednu z barové stoličky a vydám se za ní. Proderu se mezi zmítajícími se těly na parketu a vyhýbám se chtivým pohledům od žen.

Vyjdu do druhého patra, kde je světlo trochu příkřejší. Porozhlédnu se kolem.

„Dneska je tady docela klid" pomyslím si. Takže mi to alespoň umožní nepozorovaně vklouznout na dámské toalety.

Slečna Williamsová zrovna vyjde z kabinky a jakmile mě spatří, zastaví se v pohybu.

„Co tady..." nedořekne, jelikož se jí hladově přisaju na rty. Skoro okamžitě se mnou začne spolupracovat.

Přitisknu ji na kovovou stěnu od kabinky a jednou rukou jí vjedu do vlasů. Její kabelka spadne na zem, když mi obtočí ruce kolem krku. Druhou rukou jí pomalu jedu po křivkách boků níže. Když už jsem skoro u lemu jejích šatů, zastaví mě.

„Tohle nemůžeme" vysloví mírně přiškrceně, nad čímž se usměju. Ruce položí na mou hruď, aby mi svá slova osvědčila. Nebo spíše sobě. Tak či onak oba moc dobře víme, že to chce stejně tak moc jako já. Vidím, jak její tělo reaguje na mé dotyky.

Ruce jenž mě od ní oddalují, uchopím do svých a přitisknu jí je nad hlavu.

„Ale můžeme slečno Williamsová. Nevím, co to ve vás je, že mám pořád takovou neovladatelnou chuť vás opíchat, až nebudete moct chodit, ale ten pocit, jenž ve mě tohle vyvoláváte, je pěkně silný" řeknu jí do ucha a ona zalapá po dechu. Jemně jí zkousnu ušní lalůček a následně olíznu. Mírně se zachvěje.

„Thomas se už po mně určitě schání.." snaží se mi nadále vykroutit.

„Oba dva dobře víme, že se po celý večer zajímal o výstřih jedné blondýnky. A já budu rád, když se o něj bude zajímat po zbytek celého večera, jelikož já se budu starat o vaši další nezapomenutelnou rozkoš" zašeptám jí do rtů, než je sevřu mezi svými.

Už nic nenamítá. Nechává se unášet mou přítomností. Její ruce už držím jen jednou rukou a tou druhou putuju po jejích křivkách zpět ke konci látky. Tentokrát bez přerušení jí šaty vykasám k bokům. Přes krajková tanga ji pohladím po jejím nejintimnějším místečku. Když ucítím, jak moc je vlhká, zavrčím. Zakousnu se jí do rtu.

„To všechno je pro mě?" zeptám se ji, odhrnu tenkou krajku na stranu a vniknu do ní jedním prstem. Zavzdychá.

„Odpovězte slečno Williamsová" přikážu jí. Zadívá se mi do očí, v nichž se zračí čirá touha.

„Ano pane Morgane. Tohle všechno je jenom pro vás" zašeptá a v tu chvíli ji zatáhnu dovnitř kabinky.

Ahoj zlatíčka! Konečně je další část na světě! Doufám, že máte s mým příběhem trpělivost a zda mi zbyli ještě nějací věrní čtenáři, jsem jim moc vděčná❤️ Jinak jak se vám daří ve škole? U mě začíná pěkná makačka, takže jestli nevydám další kapitolku do týdne, tak mám moc učení 😅 Samozřejmě se vám tady tímhle nevymlouvám, příběhu se věnuji jak nejvíce to jen jede❤️

Jinak doufám, že se vám tato část líbila. Moc děkuji za hlasy, přečtení a jakékoliv komentáře. Mám vás ráda! Vaše loverslilie XoXo.

PokušeníKde žijí příběhy. Začni objevovat