Ik pak snel mijn gsm en tik zijn telefoonnmr in mijn gsm. Ik noem hem..... ik weet niet want ik kan hem niet "Yassir" noemen. Want ...
Mijn broer mag niet weten dat ik met gasten praat. Ik noem Yassir gwn Uhm yousra . Daarna ga ik naar whatsapp Uhm hopen dat hij whatsapp heeft. Ik stuur hem "hey ik ben het Nisrine van park" ik leg mijn gsm neer en ik wacht. TIIINNGGGG (telefoonmeldin) WoW hij antwoord snel. "Ewa Nisrine alles goe" "ja hamdulah met u" "ook goed ❤️" daarna bleven we hartjes sturen. Wij bleven elke dag elkaar sturen.
(Paar maanden later) "gaan we morge afspreken" stuurt Yassir mij. Morgen hadt ik niets te doen dus wrm niet. "Ja oke" stuur ik hem snel.
Volgende ochtend.
09u ik sta op en doe mijn ochtend routine vandaag ga ik Yassir nog een keer zien. Ik had vannacht over hem gedroomd. Vandaag droeg ik dit aan ⤵️We gingen vandaag naar de cinema. TIINNNGGG (gsm) ik keek en het was Yassir. 'Ik ben al voor u deur' ik pak mijn tas en loop naar buiten. Ik stap in de auto en we gaan. "Ewa Nisrine" zegt hij met een mooie blik. "Ewa Yassir" antwoord ik terug. Ik begin nu minder verlegen te zijn. "Kifesh zo vroeg naar cinema" vroeg ik. "Nee we gaan gwn eerst naar snack ofs en zo wandelen en dan zo rond 17 u naar cinema" zegt hij.
snel.Toen waren wij aan het praten over school en over het leven.
Aangekomen het was 15 min rijden. Wauw ik vond het een mooie plek. Ik ging hier foto's trekken voor insta. Jij weet! Wij gingen wandelen en praten. Yassir doet zijn arm rond mij (kwni hoe ik da moet zeggen 😂) er was een rivier, "ik ga u daar gooien" zei hij plagend. "Dan sleur ik jouw mee" zei ik snel terug. Het is 12 u en er was een winkelstraat. Dus ik ging shoppen met Yassir. Wij gingen zo mooie kleren kopen zodat wij goals zijn. Daarna gingen we naar snack. Ik hadt echt honger. Ik bestelde frietjes met een hamburger. Yassir bestelde ren kapsalon.
Rond 17 u gingen we naar de cinema. Wij keken een horror film IT. Die wou ik echt allang zien. Ik hield de hand vabIn de helft van de film was er pauze. Wij gingen iets halen. Ik ging pakje snoep halen met cola en Yassir pakt popcorn zonder drank.
De pauze is voorbij. Ik en Yassir gaan terug zitten op onze stoel. Ik pak zijn had vast en hij zet zijn arm op mijn schouder. Wanneer ik iets engs vond hou ik zijn hand heel hard vast en zet hij mijn hoofd op zijn borst. Wat ruikt hij toch lekker. De film was klaar. "Wat was dat ren leuke film" hoor ik Yassir zeggen. "Ja egt leuk" zei ik sarcastisch terug. TRIIIIIINNGGG TRIINNNGG (gsm ringtoon) shit das mijn broer. Uhm wat moet ik zeggen, hij gaat sws vragen waar ik ben. "Je telefoon gaat schat" hoor ik Yassir zeggen.
JE LEEST
✨❤️Nisrine en Yassir❤️✨
RomanceDeze verhaal gaat over het leven van Nisrine en Yassir. Hoe hebben ze elkaar ontmoet? Er zijn wat dingens gebeurd voor dat ze getrouwd zijn.