Deel 16

373 24 2
                                    

"kifesh?!!"Zegt mijn vader terwijl hij baar Achraf fronst.

"Ja Nisrine doet graaf tegen een vriend van mij" zegt Achraf. "IK DEED NIET GRAAF WAT HEB IK DAN GEDAAN" schreeuw ik. "Saffi wacht jullie maken ruzie voor dit" zegt mijn vader lachend. "Ja" zegt Achraf. "JIJ BENT RAAR je stuurt jouw vriend om mij te spioneren" zeg ik boos tegen hem. "Maar Nisrine, Achraf wil jouw beschermen" zegt mijn moeder met haar schattig Nederlands. "Ja iemand die mij begrijpt" zegt mijn broer. "Tsss jij wilt gwn mijn vrijheid pakken, maar geloof mij dat gaat je never nooit lukken, sukkel" zeg ik snel tegen Achraf en loop naar mijn kamer.

Volgende dag

Vandaag deed ik dit aan ⤵️⬇️

Ik ga naar de woonkamer en zie dat mijn broer daar tv was aan het kijken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ga naar de woonkamer en zie dat mijn broer daar tv was aan het kijken. Ik kijk hel raar aan en loop naar de keuken. Even later komt hij ook naar de keuken. "Kifesh jij snitcht a shekama(klikspaan)" zegt hij tegen mij. "Mijn ouders moeten alles weten wat er met mij gebeurd, jij hebt mij belachelijk gemaakt op die busmarkt" zei ik rustig bozerig. Ik pak mijn spullen en doe mijn schoenen aan. Naast mij zie ik Achraf. "WAJOW ga is weg" zeg ik tegen hem. "Haha nee jij bent iets van plan buiten, jij gaat met gasten om" zegt hij weer. "Luister, wrm denk je dat steeds" vraag ik. "Ik moet jouw een vraag stellen, wie heeft jouw verteld dat ik heb gevochten" vraagt hij. "Pff oke Uhm ... een klasgenoot.." antwoord ik. "Wollah meh dat is zo ik ga da allemaal wel weten" zegt hij.  Pff ik ga hier mijn tijd niet verspillen dus ik loop naar buiten naar mijn bushalte. Ik zie vanaf de verte een jongen. HET IS YASSIR. Ik loop naar hem en knuffel hem super hard. Hij pakt mij. Zo schattig. Terwijl wij elkaar waren aan het knuffelen denk ik opeens terug aan mijn broer "ik ga dat allemaal wel weten" zei mijn broer daarstraks. Ik laat paar tranen los. Yassir: "Kifesh Nisrine wat is er??"
Toen legde ik hem alles uit. "Oh nee Nisrine ik zei je toch dat je misschien in problemen kan komen" reageert hij direct. "Ja maar zijn vriend is het probleem want hij heeft een foto van ons, hij wilt dat pas verwijderen als ik zijn vriendinnetje word" antwoord ik. "KIFESH hij gaat die foto verwijderen en hij gaat u niet aanraken, als ik hem zie saff hij gaat eraan" zegt Yassir boos. Daarna wachten wij nog op de bus.

In de bus zat die vriend van mijn broer

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

In de bus zat die vriend van mijn broer. Ik ga langs hem maar hij pakt weer mijn hand vast. Yassir ziet dat. Hij slaag kei hard op zijn arm. "RAAK HAAR NIET AAN"

✨❤️Nisrine en Yassir❤️✨Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu