TRIINNGG TRIIING ik word gebeld door mijn zus.
"Ja wat moet je?!!" Vraag ik met een arrogant klank. "Kifesh jij gaat naar Parijs met wie ben je daar" antwoord ze. "Uhm ik ben hier met vrienden doei." Zeg ik. Daarna hang ik op.
Pp Meryam (zus van Nisrine"
Ik bel Nisrine. Zij mag gwn naar Parijs. Ik zou dat niet eens mogen. Nadat ik haar heb gebeld loop ik de woonkamer boos binnen. "Wat is er schat" zegt mijn moeder tegen mij. "Nisrine mag naar Parijs met haar vrienden maar ik mag niet eens naar een ander provincie met mijn vrienden" antwoord ik. "Schat ben je jaloers, Nisrine is groot en Uhm zij heeft een groot verassing als ze terug komt in sha allah" zegt mijn moeder. Daarna gaat ze naar de keuken. Ik ga haar meehelpen met aardappelen te schillen enz.
Pp Nisrine
Morgen keer ik terug naar België. Ik moet dit aan mijn ouders zeggen maar hoe. Zouden ze boos zijn of teleurgesteld? Al die vragen dwalen om mij heen. Stel dat ze dat niet willen. Zoveel stress nu. "Wat is er" vraagt Yassir. "Uh niets alleen ik... pff.... hoe moet ik dor vertellen aan mijn ouders" antwoord ik moeilijk. "Haha niet bang zijn, ze gaan trots op jouw zijn" antwoord hij met een knuffel.Paar uren later
Het is 16u. Verder weg van de hotel is er een grote kermis. We gingen daarheen. Yassir doet zo iets waar je zo een grote teddy kan krijgen. Hij gaf die teddy aan mij. "AUHXWWWW dankje" zeg ik. We bleven in die kermis tot het donker was. Het is 21u46. "Gaan we naar het hotel?" Vraag ik aan Yassir. "Ik wou dat ook net vragen" antwoord Yassir. Toen gingen wij te voet naar het hotel.
Aangekomen in hotel
"Ik ga ff macdonald halen" zegt Yassir. Yeeyyyy daar had ik heel de dag zin in 😂.
Pp Yassir
We hebben vandaag nog een leuke dag gehad. We gingen naar een kermis en gingen wandelen. Haha Nisrine hadt me laten lachen. Want ze is bang dat haar ouders dit niet goed ga keuren. Maar zij gaan super trots en blij zijn. 😄 Mhm ik ben nu eten aan het halen bij de Mac want ik heb honger. 🍟🍔
Pp Nisrine
Ik ben nu alleen in het hotel. Yassir is weg. In tussentijd ga ik dochen. Na vet dochen deed ik gwn trainingspak aan. Daarna ga ik naar de slaapkamer. Elk moment moet Yassir komen. Ik ga op mijn gsm. Even later hoor ik iets in de gang buiten. Ik loop rustig naar de deur en doe mijn oor op de deur. Ik hoor een enge geluid. Iemand zegt "haha je ne viendrai pas ici ou quelque chose arrive haha" het is een gek man. Hij zegt dus in het Frans "haha ik zou niet hier komen of er gaat iets gebeurden"Ook hoor ik een rare kargeluid. Oke ik ben toch veilig dus geen paniek. NOOOO Yassir!!!!! Yassir is wss onderweg naar huis en die man gaat hem iets aandoen. Ik pak snel mijn gsm. Ik zoek hem op mijn contacten. Ik voel mijn hartslag tot mijn keel. Ik bel hem. Aubbb neem op. "Hallo, wat is er schat" hoor ik hem zeggen. Ik antwoord met tranen in mijn ogen.
Ik: Waar ben je?
Yassir: ik ben bijna bij het hotel.
Ik: blijf daar kom niet naar het hotel op dit moment.
Yassir: kifesh wrm ik ga wel.
Ik: NEE AUBBB er is hier een enge ... (leg alles uit)
Yassir: hahah ik ga niet speciaal voor hem niet naar het hotel. Mhm ik kom zo want mijn gsm is bijna plat. Geen paniek alles komt goed schat.Daarna hang ik op.
Ik loop naar de bed en laat tranen los. Ik ben zo bang. We moesten beter niet naar deze hotel. Die enge man is op dot moment kei hard aan het schreeuwen in die gang. Serieus waar zijn die bewakers. "Vous ne allez pas partir d'ici, nous allons jouer à la prison hahahaha" schreeuwt hij door de gang. Vertaling: "jullie gaan hier niet weg, we gaan gevangenis spelen" hij blijft lachen met een psyschische lach. Hij is mentaal gestoord mskien. "sortez du couloir si vous n'avez rien à faire ici" (ga weg van deze gang als je hier niets te doen hebt) ik herken die stem het is Yassir. Ooh nee misschien gaat er iets gebeuren. Ik loop naar de deur en doe hem open. Ik kijk buiten en zie dat....
JE LEEST
✨❤️Nisrine en Yassir❤️✨
RomanceDeze verhaal gaat over het leven van Nisrine en Yassir. Hoe hebben ze elkaar ontmoet? Er zijn wat dingens gebeurd voor dat ze getrouwd zijn.