Deel 7

463 23 1
                                    

TRIIIIIINNGGG TRIINNNGG (gsm ringtoon) shit das mijn broer. Uhm wat moet ik zeggen, hij gaat sws vragen waar ik ben. "Je telefoon gaat schat" hoor ik Yassir zeggen.

Ik neem op: "ja? Wat is er?" Vroeg ik vol verbazing. "KIFESH WAT IS ER WAAR BEN JIJ" antwoord hij schreeuwend. AWILI subiet word ik doof door hem. "Ik ben in de bioscoop met een vriendin" zeg ik snel. "KOM NAAR HUIS A DINGE" schreeuwt hij terug. Hij hangt op. Pfffff waarom moet mijn broer alles verpesten. "Kom dan gaan we naar huis" zegt Yassir met een zucht. "Het spijt me echt Yassir" zeg ik terug om hem wat te troosten. "Waarom het spijt me, het maakt echt niet uit je broer heeft je waarschijnlijk nodig" zegt hij. We gingen naar de auto, richting huis.

Pp Yassir:

Ik en Nisrine hadden een leuke dag. We gingen naar cinema naar snack enz. Na het film. Belde zijn broer. Hij was keihard aan het schreeuwen tegen Nisrine. Zij moest direct naar huis. Ik kon dat gwn horen. Waarschijnlijk weet die gast dat Nisrine met een jongen (ik) dus afspreek. Ik zou ook boos zijn als mijn zus met gasten omgaat. Maar op een dag is zij wel zelf verantwoordelijk en mag ze doen wat ze wil. In ieder geval we gingen naar de auto en ik bracht Nisrine naar haar huis. Verder heb ik niets gehoord van haar.

Pp Nisrine

Met mijn trillende handen klik ik op de deurbel. Achraf doet de deur open. "Kom nu" zegt hij. Inplaats mij te begroeten LAAH, hij zegt direct 'kom nu' ik volg hem. Hij ging richten de keuken. "Sinds vanochtend was het hier vuil dus jij gaat afwassen" zegt hij rustig. "WTFFF JIJ GAAT MIJ HIERVOOR BELLEN OM NAAR HUIS TE GAAN" schreeuw ik super hard tegen hem. "Tjaaaahhh moest je maar afwassen vanochtend" zei hij lachend. "JIJ KAN DAT OOK ZELF DOEN OF MERYEM WAAR IS ZIJ" schreeuw ik terug. "Eeh mij hier buiten houden, ik heb hier niets mee te maken" zegt mijn zus meryem droog terug. "Ewa ja dat is niet mijn vuil" zegt mijn broer. Ik loop met woede naar boven en ga naar mijn kamer. Ik ging mij klaarmaken om te gaan dochen en deed dan dit aan. ⬇️⬇️⤵️

Na het dochen kreeg ik honger

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Na het dochen kreeg ik honger. Ik ging snel iets lekkers maken. TIIIINNGG. Mijn gsm gaat. Het was Yassir. "Hey ❤️" stuurt hij mij. Ik antwoord terug. Wij waren aan het praten over die bioscoop enz. Dan ging ik Netflix kijken via de tv. "WAT DOET JIJ IK WAS TV AAN HET KIJKEN" schreeuwt mijn zus. Tf wie is zij om te schreeuwen tegen mij. "KIFESH JIJ SCHREEUWT TEGEN MIJ HEB RESPECT MAN" daarna gooi ik de telecomon tegen haar en loop snel naar boven. "WAJOW ROT OP" schreeuwt ze. HAHAHA😂😂😭. Ik ging Netflixen via mijn MacBook. Ding dong, dat zal mijn ouders zijn. Ze waren weg, waarschijnlijk boodschappen.

Pp Yassir:

Aangekomen thuis ging ik snel eten. Ik zag dat Medina nog steeds was aan het studeren. "KIFESH ZOLANG STUDEREN" "ja ik heb een grote toets laat mij is!!! Ik ben niet jouw die niet gaat studeren" antwoord ze bitchie. "HAHAHA doe normaal of jij krijgt wahed chinklah op je hoofd"ze kijkt me arrogant aan. "Uhm doei subiet komen mijn vriendinnen en ze mogen jou niet zien" zei ze weer expres bitchy. Ik gooi een slipper op haar hoofd om haar te plagen. "SAFF GA" schreeuwt ze. Ding dong de deurbel gaat. Ik was nog bij de gang. "Wollahmeh je gaat deur openen, Yassir mij ni belachelijk maken" zegt ze rustig tegen mij. Ik loop naar boven. "EWAA MEDINAA ALLES GOED" noooooo ik herken die stem. Ik keek rustig beneden wie da was. WTF DAT is....

✨❤️Nisrine en Yassir❤️✨Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu