Deel 13

406 25 1
                                    

hey schat sorry maar ik kon je vandaag niet naar huis brengen." Stuurde iemand naar me. "Wie is da" vraagt mijn broer.

Hij pakt snel mijn gsm en kijkt wie dat heeft gestuurd. "Wie is Yousra" zegt hij. Aja juist ik heb Yassir verander naar Yousra 😂🤣. "Uhm dat is een vriendin van mij en trouwens dat zijn u zakens niet" antwoord ik.

Volgende dag om 07u sta ik op doe mijn ochtend routine en deed vandaag dit aan. ⤵️⬇️

 Ik kijk via mijn gsm hoe laat het is

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik kijk via mijn gsm hoe laat het is. SHITT de bus komt over 3 min. Ik loop naar de bushalte, ik zie dat de bus daar al staat. Ik loop super snel naar de bus. In de bus zie ik die ene vriend van mijn broer (Zaka). Ik loop langs hem en voel een hand op mijn arm. Ik keek naast mij en zag dat het Zaka was. "Wat moet je" zeg ik tegen hem en doe zijn arm weg van mij. "Wahya wah wees blij dat ik die foto niet aan je broer heb laten zien inplaats mij te bedanken" antwoord hij WEER lachend. "Oke dankje" zeg ik sarcastisch. "Haha denk je nu echt dat danku iets doet met mij. Danku is een woord" zegt hij. "Ja maar dat heeft een toevallig een betekenis en moet je telkens lachen wanneer ik met je praat" zei ik met een boze klank. "Haha jij lijkt op je broer wnr hij boos is" antwoord hij. Ik ga weg van hem maar hij pakt mijn hand weer vast. "RAAK MIJ NIET AAN Stukje izan" schreeuw ik tegen hem. "Hah saff ik laat die foto aan je broer zien"

Ik: "heb jij die foto nog steeds niet verwijdert?!!"
Zaka: "haha nee wat denk je"
Ik: "oke aub verwijder die foto"
Zaka: "hah nee jij moet iets doen"
Ik: "oke je krijgt 15 euro"
Zaka: "geld interesseert mij niet, ik wil dat jij mijn vriendinnetje word"
Ik: PARDON?!!!!!

✨❤️Nisrine en Yassir❤️✨Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu