Deel 43

273 21 2
                                    

Na het afscheid pak ik mijn koffer en ga samen met Yassir naar de auto. Yassir knuffelt mij om mij te troosten. Ik haat afscheid nemen.

De zaal is 30 min ver van ons nieuwe huis. "Ben je nieuwsgierig om ons nieuwe huis te zien" vraagt Yassir aan me. "Tuurlijk!!! Hoe ziet ons huis er nu uit" vraag ik boom energie. "Dat ga je straks wel zien" antwoord Yassir met een glimlach. Damnnn zijn glimlach 😍😍!
Ik zie dat het luch lichter word. Ik kijk op mijn gsm en zie dat het 5u15 is. Ik check even insta enzoow! Voor dat ik het weer val ik in slaap.

-

Ik word opeens wakker en zie dat ik ben opgepakt door Yassir. Zijn geur is wauw man. Hij ziet dat ik wakker ben. "Je kan mij terug op de grond leggen ❤️😂" zeg ik.hij legt me voorzichtig op de grond. We zijn aangekomen op onze voordeur. Spannend man ik ga nu een nieuwe huis zien waar ik mijn leven ga opbouwen enz. Yassir pakt zijn sleutel. Hij doet voorzichtig de deur open. De deur is open. Ik ga naar binnen. Wauw ik ga rond het huis. Ik ga naar de keuken en de woonkamer. Ik ben hier al eens een keer gekomen maar nu hebben ze het huis verbouwd. Het ziet er modern uit. "Kom naar boven dat is pas het mooiste" zegt Yassir. Ik ga samen met hem naar boven. Ik loop de slaapkamer binnen. Ik kijk met grote blije ogen. Met mijn mond open. 😱😍 "whaattt zo prachtig dit" zeg ik. Ik knuffel Yassir omdat hij dit allemaal heeft geregeld. Dit is trouwens de bed. ⬇️⬇️⬇️

Het is ondertussen bijna 6 uur smorgens

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Het is ondertussen bijna 6 uur smorgens. Ik ga nog kennis maken met mijn nieuw huis.
Nadat ik dat heb gedaan begin ik best wel moe te worden. Because de trouwfeest enzow. 2 leuke dagen achterelkaar. Ik ga naar boven naar mijn slaapkamer. Ik zie Yassir daar al slapen. Ik sluip voorzichtig naar de bed. Hoe hij daar slaapt. Kapot schattig. Ik kruip  voorzichtig in mijn bed en ga slapen.

-

13 u

Ik word wakker boven de armen van Yassir. Ik pak mijn gsm die op mijn nachtkastje ligt. Het is 13u! Ik ga voorzichtig uit mijn bed. Ik pal wat kleren uit mijn koffer en loop naar de douche. Vandaag deed ik dit aan.

Ik ga toch nergens naartoe vandaag

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ga toch nergens naartoe vandaag. Na 2 drukke dagen. Ik ga naar de keuken en maak eten. Ik pak eieren van de koelkast. Ik zoek nu alleen zo'n eierpan. (Waar je eieren maakt idk hoe dat ding heet😂) na 637382901762 jaar heb ik dat ding gevonden. Ik doe er olie en gooi er een ei op.
Daarna hoor ik iemand naar beneden komen. Dat zou Yassir zijn. Hij komt naar me en geef me een kus op mijn voorhoofd. Daarna gaat hij naar de badkamer.
Ik pak nog een ei en maak er ook voor hem. Het is nu anders. Op dit moment zou ik al ruzie hebben met men zus. Maar nu woon ik hier. Nu ben ik gwn met mijn man. TRIIINNGG de deurbel gaat. Ik ga naar de voordeur en doe de deur open.

✨❤️Nisrine en Yassir❤️✨Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu