OMG DAT IS DIEZELFDE MAN VAN DAARSTRAKS DIE ONS WOU ONTVOEREN" reageer ik geshokt. Ik doe de tv snel uit.
Ik pak mijn gsm en bel Yassir. "Hey schat, wat is er" zegt Yassir. "SST kom snel naar de voordeur die ene man van daarstraks is daar" zeg ik zachtjes. "Saff blijf daar en wees stil" zegt hij.
DOEF DOEF!! "Eh ik weet dat jullie daar zijn" schreeuwt die man. Ik kijk naar Zeynep. Zij is bang.
-
Even later! Ik kijk naar de raam. Hij blijft daar voor de deur staleren. Vanachter zie ik Yassir. Hij gaat voorzichtig naar hem. Hij geeft hem een vuist. Er was dus geweld.
Ik besloot om hem te helpen. Ik loop naar de gang en pak een zware schoen. Ik doe de deur open en gooi hem naar die dikke gast. De gast is bewusteloos. Ik kijk met mijn mond open. Een schoen die hem bewusteloos maakt?! Ik bel snel via mijn gsm de politie.
Even later kwam de politie en neemt die man mee.-
Ik ging snel eten maken. Ik maakte vandaag marmita. Tijdens het eten hadden we gepraat over wat er daarstraks is gebeurd. "Wat willen die van ons" vraagt Zeynep. "Ik weet niet" antwoord ik.
Even later word er weer op de deur geklopt. Ik doe hem open en zie dat het de broer van Zeynep is.
Lange tijd dat ik niets plaatste. Sorry daarvoor maar ik hadt het te druk enz en heb geen inspiratie meer voor deze boek.
JE LEEST
✨❤️Nisrine en Yassir❤️✨
RomanceDeze verhaal gaat over het leven van Nisrine en Yassir. Hoe hebben ze elkaar ontmoet? Er zijn wat dingens gebeurd voor dat ze getrouwd zijn.