Deel 4

516 28 6
                                    

"Wtf hij word van mij wat hoopt gy" hoorde ik iemand anders fluisteren. Ik keek naar hun. "WAT KIJK JIJ?! Schreeuwt iemand tegen mij.

Pp.Nisrine

Ik keek hun raar aan. "Wat ga jij zo praten tegen mij" zeg ik met boze klanken in mijn mond. "HAHA ik praat hoe ik wil, heb je daar problemen" zegt die meisje terug. Ik antwoord terug "en ik kijk hoe ik wil, aandachtekort" Zeyneb gaat naar hun. "Eh jullie gaan ff respect tonen tegen mijn bestie, jullie zijn fkn 15 ofs en gaan zo praten?!!!" Opeens waren ze stil. Wllh ik moest echt lachen. Hoe ze praten. Ik zag dat die ene gast ook lachten. TRIINGG dat was de ringtoon van Zeyneb. Het was haar broer. Zij miet naar huis. "Kom je mee" zegt ze. Pff ik wil niet weer die gast droppen. "Uhm nee ik blijf wel nog efffkes hier" antwoord ik snel. Hier zat ik dan alleen op de bank en aan de over kant zat die gast daar alleen. AKWART!!!! Hij kwam naast mij zitten. ☺️ ik bloosde een beetje. Wij zaten op onze gsm. Ik wou echt een gesprek uitvoeren maar was te verlegen. Ik ben nooit verlegen. Vroeger wel toen ik 9 jaar ofs.

Pp Yassir

Er was dus zo groepje meisjes in die parkje en die deden graaf. Ze zochten ruzie met mijn meisje. Ik weet het is NOG niet met mijn meisje maar zij wordt wel mijn vrouwtje in sha allah 😍. Daarna ging haar vriendin weg. Ze zat alleen op de bank op haar gsm. Ik ging gwn naar der toe. Die groep meisjes keken haar heel jaloers aan. Zo fijn om naast haar te zitten. Het was stil. Ik ging op mijn gsm zij op de hare. Daarna wou ik gwn een gesprek houden met haar. "Hey" begon ik te zeggen. "Uhm hoi" zei ze op een verlegen manier.

Pp Nisrine

Hij begon met mij te praten. Ik was echt verlegen. Best raar want ik ben niet zo. Wij begonnen te praten. "Hoe noem jij?" Vroeg hij. "Ik ben Nisrine en jij" antwoordde ik op een zachtaardige stem. "Wauw een mooie naam past bij jou want je bent knap, ik ben Yassir" zei hij. " ma sha allah 😍😍" zei ik terug. Eindelijk weet ik zijn naam. Toen stelden we elkaar nog vragen van hoe oud je bent en wat je afkomst is enz. Daarna gaf hij zijn telefoonnmr. "Straks ga je mij bellen eh😂" zei hij op een speelbare manier. Het werd 19u. Het was een beetje donker. Ik keek naar de lucht. "Zal ik jou naar huis brengen, ik heb een auto en dan weet ik ook nog waar je woont" ik knikte en zette een glimlach op mijn gezicht.

Aangekomen thuis "je woont niet zo ver van mij" ik glimlacht en zei "dankje voor het lift" ik stapte uit de auto en ging naar mijn huis. Ik druk op de deurbel. Mijn broer deed open. (Ik had het niet laten zien bij deeltje personages maar hier foto van hem)

 (Ik had het niet laten zien bij deeltje personages maar hier foto van hem)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Hij is 26 jaar en heet Achraf) "waar was jij?" Vroeg hij . "Ik ging vandaag weg met mijn vriendin" zeg ik terug. Ik loop naar boven en maakt mij klaar om te gaan dochen. Na het dochen ging naar de woonkamer. Ik dacht heel de tijd aan Yassir. Zijn naam vergeet ik nooit. Ik wil hem nog eens zien. Aja ik heb zijn telefoonmr. Ik pak snel mijn gsm en tik zijn telefoonnmr in mijn gsm. Ik noem hem..... ik weet niet want ik kan hem niet "Yassir" noemen. Want ...

✨❤️Nisrine en Yassir❤️✨Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu