Deel 21

409 28 1
                                    

Wil jij met mij trouwen" vraagt hij.

Ik huil en probeert met volle kracht te antwoorden "jaaaa 😭😭" Ik geef mijn hand aan Yassir en hij doet de mooie ring op mijn ringvinger. De ring was met mooie diamantjes. Ik blijf huilen en geef Yassir een harde knuffel. Ik hoor een groot applaus van mensen. Ze waren blij voor ons. Ik kan mijn ogen niet geloven.

Een uur later

Wij zijn nog steeds bij de Eiffeltoren. We zitten op een bankje, we praten en gaan op onze gsm. Ik zet mijn hoofd op de schouder van Yassir. Het voelt zo leuk om dicht bij Yassir te zijn. "Gaan we door ik heb een hotel ingehuurd" zegt Yassir. "Een hotel?! Ik dacht dat we in de auto gingen slapen 😂" antwoord ik terug. Daarna gaan we naar de hotel. De hotel is mooi. 1 slaapkamer met een 2 persoons bed. Mhm het was al bijna 22 u. Ik pak wat eten van mijn bagage. Ik had chips en een zak snoep meegenomen. "Haha heb je ook chips en snoep meegenomen, ik heb dat ook meegenomen" zegt Yassir 😄. Toen waren we aan het lachen. Even later ging ik naar de doch en nam een doch. Na 284719011 jaar (figuurlijk) ben ik klaar met douchen en loop naar de slaapkamer. "Aah eindelijk je bent klaar met douche" zegt Yassir lachend. Daarna pakt hij zijn spullen en loopt de badkamer. Ik ga op de bed liggen en check even insta en yt via mijn gsm. Dan leg ik mijn gsm neer op een nachtkastje. Even later val ik in slaap.

Pp Yassir

Ewaaa jullie kennen mij nog. Vandaag ben ik in Parijs met mijn vrouw Nisrine. Ik heb vandaag een aanzoek gedaan. Want ik hadt gevoelens voor haar. Ik hadt vroeger met andere meisjes een relatie maar dat was dan na paar maanden weer over. Terwijl ik al met Nisrine 7 maanden bevriend.
ben.

Ik ben echt blij en trots. Nisrine heeft ja gezegd toen ik de aanzoek deed. Ik weet het is nog niet officieel maar dat komt nog wanneer we terug in België zijn. Verder wie het weet is hun ouders en haar broer.

Vorige week

Ik ging naar het stad. Ik ging een ring kopen voor Nisrine. Daarna ging ik naar haar huis. Nisrine was op school dus vraag je wss af, wat ga je daar doen. Ik ben daar voor hun ouders. Ik ga ze vragen of ik hun dochter haar hand mag vragen.

Ik ging naar haar huis. Ding dong de deurbel gaat. Haar moeder deed de deur open. WOW wat lijkt Nisrine hard op haar moeder. "Uh ja" vraagt haar moeder met vraagtekens in haar hoofd. "Asalamailaikoum a gheltie kan ik even binnenkomen" antwoord ik. Daarna liet ze me binnen. Ik ging naar de woonkamer en zag de vader van Nisrine. WJW nog nooit heb ik zoveel stess gehadt.

✨❤️Nisrine en Yassir❤️✨Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu