Ik geef haar hele naam door. Hij kijkt mij met een open mond.
Pp Zeynep
"Ken je Hayat" vraag ik. "DAT WAS MIJN EX DIE LEUGENS VERTELDE OVER MIJ TEGEN HEEL DE BUURT" schreeuwt hij. Nisrine schrikt wakker. Yassir kijkt naar Nisrine. "Oei sorry dat ik je wakker hebt gemaakt" zegt Yassir tegen Nisrine terwijl hij haar een kus geeft. "Nisrine waarom was je ontvoert" vraag ik. "Ik weet niet, die vrouw roddelde over Yassir en sloeg me en behandelde mij niet. Alhamdullah ik ben nu gered door jullie." Antwoord ze met haar hand op haar hart. Die Hayat gaat spijt krijgen van heel haar leven" zegt Yassir. Voor dat ik het weet sta ik al voor mijn deur bij mijn huis. "Dankje voor de lift, Nisrine ik zie je morgen op school" zeg ik voordat ik de deur dicht de van de auto.
Pp Nisrine
Volgende dag
Ik sta op om 06u. Straks heb ik school. Ik doe mijn ochtend routine en doe vandaag dit aan.
Ik pak mijn tas en vertrek. "Eh ik breng je wel" zegt Yassir tegen me. "Ik kan heus wel alleen" antwoord ik. "Nee voor het geval dat die Hayat je weer gevonden heeft enz" antwoord Yassir met een opgetrokken wenkbrauw. Hij doet snel zijn schoenen aan en pakt zijn autosleutels. Hij brengt me en geeft me een kus wanneer we zijn aangekomen.Ik ga naar de speelplaats en zie dat mijn vriendinnen daar zijn. Ze lopen naar me en knuffel me. "Gefeliciteerd met je trouw" zeggen ze. "Dankje" antwoord ik met een glimlachje. Ik ga naar mijn klaslokaal. Ik klop op de deur en doe ze voorzichtig open. Iedereen kijkt me aan. "Kijk wie we daar hebben na 3 dagen" reageert mijn leerkracht arrogant. Ik negeer haar en ga op mijn plekje zitten. Ik pak mijn werkboek en probeer snel aan te vullen.
Na school.
Ik wacht voor de poort want Yassir ging mij ophalen. Ik zie zijn auto. Hij stapt uit en loopt naar een jongen. Hij geeft hem een boks in zijn buik. Waardoor er een gevecht ontstaat. Ik loop naar Yassir. "Yassir wat is dit hou op" schreeuw ik met al mijn kracht. Het gevecht stopt. "Is dit die ene kehba van jouw" grinnikt die gast. Ik kijk verbaasd. Yassir pakt de keel van die gast. "Noem mijn vrouw nog een hoer en ik breek je nek" zegt hij. Yassir duwt hem op de grond. Hij pakt mijn hand en samen lopen we de auto in. "Wat was dit, Yassir" vraag ik.
Mensen ik ga een tijdje afwezig zijn want examens komen eraan. Ik heb deze week examens. Ik denk dat ik tijdens kerstvakantie ga plaatsen. Veel suc6 naar al de mensen die examens hebben. Veel love naar de mensen die stemmen ❤️
JE LEEST
✨❤️Nisrine en Yassir❤️✨
RomanceDeze verhaal gaat over het leven van Nisrine en Yassir. Hoe hebben ze elkaar ontmoet? Er zijn wat dingens gebeurd voor dat ze getrouwd zijn.